Die ook ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:42 schreef Croupouque het volgende:
Mijn allereerste herinnering ís juist een videoclip, en wel deze:
En de volgende staat me ook nog heel erg bij:
Ik was toen een jaar of 5/6, denk ik.
Absolute beginners - David Bowie of The pianoman - Billy Joel zit ik aan te denken. Maar de ene heeft geen jazz cafe en de andere heeft geen kat.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Meike26 het volgende:
Ook is er nog een videoclip in zwart/wit met een kat in een jazzcafé. Weet echt niet meer welk nummer en hoe die clip precies ging...
Ik wel, denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Dan nog een clipje van Janet Jackson op een kermis ofzo maar ik heb geen idee welk nummer dat is.
Oh nee, dat was hem inderdaad!quote:
Ik weet welke je bedoelt, maar ik heb ook geen idee wie of wat..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Meike26 het volgende:
Ook is er nog een videoclip in zwart/wit met een kat in een jazzcafé. Weet echt niet meer welk nummer en hoe die clip precies ging...
Ja.quote:
Ja.quote:
quote:
Hoe briljant waren die echtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:42 schreef Croupouque het volgende:
En de volgende staat me ook nog heel erg bij:
Als ik daar het antwoord toch eens op zou weten. Mijn collectie muziek, films etc. houdt eigenlijk op na 1998. Met hier en daar een uitzondering.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:48 schreef speknek het volgende:
Hoe briljant waren die echt, waarom kan zulke muziek niet meer?
.
quote:Justin Bieber – Restructured the chorus of the Cardigans version and used it in his third single, "Love Me".
Ze hadden denk ik ook dezelfde plastisch chirurg.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
De eerste die ik me kan herinneren. Ik wist alleen niet wie nou Michael en wie Janet was...
Overigens apart dat er middels deze clip al bijna een jaar blote tieten op youtube staanquote:Op maandag 19 juli 2010 16:32 schreef speknek het volgende:
Zeker niet de eerste clip, maar hij is me wel blijgebleven om een of andere reden
De link kopieren (klikken op het knopje delen bij youtube) en daarna als [youtube] link [/youtube] postenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:47 schreef kleinvogelijn het volgende:
Leuk topic! Er staan mij uit mijn prilste jeugd nog enkele clips haarscherp op het netvlies:
Alan Parsons Project-Don't answer me
( ik wist me tot een paar jaar geleden alleen nog te herinneren dat die ene man tijdens een vechtpartij door die andere in het oog van de maan geslagen wordt)
Frankie goes to Hollywood- Two Tribes ( "aaah de aardbol ontploft!! Kan dat echt papa?")
(The power of love staat me ook nog goed bij)
Genesis- Land of confusion ( geweldig die poppen van Reagan en Thatcher ( ik wist toen net aan wie het waren)
Duran Duran - relax en wild boys
Weet helaas niet hoe ik de youtube filmpjes erbij moet zetten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |