Fiesta staat bij een garagebedrijf, heeft nog APK tot eind november en wordt volgens de advertentie met nieuwe APK geleverd. Helaas staat er niet bij of voor de nieuwe APK nog extra kosten in rekening gebracht. Vind het tot nu toe vrij betrouwbaar overkomen allemaal... de vraag is meer hoe goed of slecht het idee is om een auto te kopenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zou moeten kunnen alleen blijft het (een kleine) gok op verborgen gebreken.
Makkelijk is het uiteraard wel (Maar ja, je betaald voor)
Ja van Heathrow naar Amsterdam. However, de vlucht is geboekt via AA, dus het zou geen probleem moeten zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS,
Vlieg je BA en zo ja, ergens de komende 5 dagen?
Ze zijn aan het staken.
Ook niet als AA het vliegtuig chartert van BA? Dan heb je toch BA vliegtuig met BA personeel. Ik zou het nog even controlerenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja van Heathrow naar Amsterdam. However, de vlucht is geboekt via AA, dus het zou geen probleem moeten zijn
ik zit een beetje te wijfelen omdat ik do thuiskom, maar de kans is tuurlijk groter dat ie dan echt uitverkocht is, of alleen in Amsterdam. Het bier kan ik sowieso wel ergens aan iemand kwijt...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:12 schreef B.ertha het volgende:
PS:
Ik lees ergens dat de DutchDress 10 euro kost incl bier. Ik ben alleen zelf geen bierdrinker, dus ik kan dat bier niet van je overkopen zodat jij alleen de jurk hebt. Wat wil je dat ik doe?
(en er zouden ook verzendkosten bijkomen maar dat hoeft niet zoveel te zijn)
dammit... ik weet niet of het al gecontroleerd kan worden. However, ik zou denken dat BA AA niet zo zou naaien...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook niet als AA het vliegtuig chartert van BA? Dan heb je toch BA vliegtuig met BA personeel. Ik zou het nog even controleren
Dat is waarschijnlijk alleen een codeshare, dus een vlucht van BA. Contact opnemen met AA en vragen of deze vlucht geschrapt is/ wordt en welk alternatief ze je kunnen bieden.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja van Heathrow naar Amsterdam. However, de vlucht is geboekt via AA, dus het zou geen probleem moeten zijn
De film of het tijdstipquote:
Dat ook, maar ik had wel een versie ooit eens gedownload. Maar die was dus niet goedquote:Of had je die nog niet geïnstalleerd?
ohnee ohnee ohneeeeeeequote:Op zondag 30 mei 2010 16:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk alleen een codeshare, dus een vlucht van BA. Contact opnemen met AA en vragen of deze vlucht geschrapt is/ wordt en welk alternatief ze je kunnen bieden.
In principe zou het ook andersom kunnen zijn hequote:
Als in de advertentie staat dat een auto met nieuwe APK geleverd wordt betekent dat normaal gesproken dat het bij de prijs inbegrepen is.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fiesta staat bij een garagebedrijf, heeft nog APK tot eind november en wordt volgens de advertentie met nieuwe APK geleverd. Helaas staat er niet bij of voor de nieuwe APK nog extra kosten in rekening gebracht. Vind het tot nu toe vrij betrouwbaar overkomen allemaal... de vraag is meer hoe goed of slecht het idee is om een auto te kopen
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:43 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Als in de advertentie staat dat een auto met nieuwe APK geleverd wordt betekent dat normaal gesproken dat het bij de prijs inbegrepen is.
Converse schoenen zijn - wanneer Chucks - ook niet echt waterdicht te noemen over het algemeenquote:
das waar...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In principe zou het ook andersom kunnen zijn he. En je komt wel in Amsterdam, dat is je broer ook gelukt met die eerste aswolk
Waar koop je die stickers ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Whiteguy op 30-05-2010 17:06:49 ]
Geen idee, kwam het tegen via reddit.comquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waar koop je die stickers ?
Voor de nerds hier:Vele jaren geleden had mijn vader een Thinkpad van de zaak waarbij je kon wisselen tussen floppydrive en cd-romSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Was wel slim bedacht
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Baarle Hertog is een Belgische enclave binnen de Nederlandse landsgrenzen.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Baarle Nassau ligt binnen Nederland, Baarle Hertog niet, als ik het mij goed herinner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |