quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Om half 3 erin gedoken, na het kijken van The Fifth Element
Of had je die nog niet geïnstalleerd?quote:Moet eerst een nieuwe versie van FlatOut zoeken, de mijne was niet speelbaar
Kater?quote:
Met Rum?quote:
Hoe was het uitje naar België?quote:
Top, hoewel Baarle Hertog/Nassau nog binnen Nederland ligt...quote:
Zuidam, das zeker waar ze die Millstone whisky maken ?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top, hoewel Baarle Hertog/Nassau nog binnen Nederland ligt...
Ruim 3 uur in de distilleerderij daar rondgeleid en diverse nog rijpende vaten whisky mogen proeven.
Ook diverse andere zaken geproefd (moutwijn, korenwijn, rogge jenever, likeuren en uiteraard ook gebottelde whisky).
Het liep allemaal wat uit en dus waren we pas om 8 uur weer terug in Haarlem.
Thuis ben ik in slaap gedonderd en heb nog het het staartje van het songfestival gezien, waarna ik niet meer kon slapen.
Wat een kutlied is dat Duitse ding...
Als ik de tijd zou hebben zou ik best wel lid willen worden van jouw Society.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim 3 uur in de distilleerderij daar rondgeleid en diverse nog rijpende vaten whisky mogen proeven.
Ook diverse andere zaken geproefd (moutwijn, korenwijn, rogge jenever, likeuren en uiteraard ook gebottelde whisky).
Het liep allemaal wat uit en dus waren we pas om 8 uur weer terug in Haarlem.
Kan het nog slechter dan de NL bijdrage dan?quote:Thuis ben ik in slaap gedonderd en heb nog het het staartje van het songfestival gezien, waarna ik niet meer kon slapen.
Wat een kutlied is dat Duitse ding...
Tinuviel weer zwanger?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef iamredleader het volgende:zo, eerste helft van de dag was productief
Daar heb ik geen halve dag voor nodigquote:Op zondag 30 mei 2010 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
Tinuviel weer zwanger?
De eerste whisky die ze op de markt brachten was m.i. ook bagger.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zuidam, das zeker waar ze die Millstone whisky maken ?
Om eerlijk te zijn, vind ik niet nou niet echt je-van-het.
Echte mannen hebben genoeg aan 30 seconden! (als ik Lord Flashheart uit Blackadder mag geloven)quote:Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar heb ik geen halve dag voor nodig![]()
Nee, ze is niet zwanger![]()
Heb vanochtend eerst ruim een uur met Jair gespeeld, terwijl Tinuviel uitsliep. Daarna uitgebreid ontbijt voor ons drietjes gemaakt, kwart over tien naar de Praxis voor een stukje hout, hout gezaagd en in elkaar geschroefd. Bij de laatste schroef is mijn electrische schroevendraaier overleden![]()
kwam allemaal rook uit, heel erg stinken dus die is pleitos
![]()
Wel de laatste schroef met de hand erin gedraaid (met een gewone schroevendraaier), en de oven op de verhoging geplaatst. Nu kan ik ook de grote pannen aan de linkerkant plaatsen zonder dat ze tegen het aanrecht aanstoten.
En alvast een flink deel van de schoonmaak gedaan, de wasjes gedraaid, zometeen lunchen en vanmiddag studeren
Ja hoor, dat kan best.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik de tijd zou hebben zou ik best wel lid willen worden van jouw Society.
[..]
Kan het nog slechter dan de NL bijdrage dan?
Lid worden of een slechtere bijdrage?quote:
www.kcws.nl mocht je ooit de tijd hebben...quote:Op zondag 30 mei 2010 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik de tijd zou hebben zou ik best wel lid willen worden van jouw Society.
quote:Kan het nog slechter dan de NL bijdrage dan?
Niks bijzonders, vanochtend scrambled eggs, orange juice en brood met beleg. Verse koffie voor de liefhebber (ik dus).quote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
Dan nu de belangrijkste vraag; uit wat bestond het ontbijt en waar uit gaat de lunch bestaan.
Neem voldoende Norit mee. Veel plezier.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er vandoor, heb een BBQ gepland staan, maar ik vrees dat het saté vanaf de tafelgrill wordt...
Ik mis de witte bonen in tomatensaus, worstjes, haggis en/of black pudding.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niks bijzonders, vanochtend scrambled eggs, orange juice en brood met beleg. Verse koffie voor de liefhebber (ik dus).
overslaan dus.quote:Lunch nog minder spannend: brood met beleg, en een appel toe
Het tweedequote:
Baarle Nassau ligt binnen Nederland, Baarle Hertog niet, als ik het mij goed herinner? Ik heb daar ooit een survival gedaan en de grens loopt midden door het dorp / de stad, aangegeven met stenen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moet tegenwoordig altijd alles in het Engels?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niks bijzonders, vanochtend scrambled eggs roerei, orange juice sinaasappelsap en brood met beleg. Verse koffie voor de liefhebber (ik dus).
Lunch nog minder spannend: brood met beleg, en een appel toe
Het is NederlandseJurkquote:Op zondag 30 mei 2010 13:12 schreef B.ertha het volgende:
PS:
Ik lees ergens dat de DutchDress 10 euro kost incl bier. Ik ben alleen zelf geen bierdrinker, dus ik kan dat bier niet van je overkopen zodat jij alleen de jurk hebt. Wat wil je dat ik doe?
(en er zouden ook verzendkosten bijkomen maar dat hoeft niet zoveel te zijn)
quote:
quote:
* Ofyles2 een keer Irish Coffee wil voorbereiden...quote:Op zondag 30 mei 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik ben niet ziek...
Ik doe het wel met koffie...
50 euri, ga je dat redden?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit heel heel heel erg te denken om een autootje te kopen. Niet dat ik er per se een nodig heb, maar een klein wagentje als een Ford Fiesta of zoiets is best betaalbaar. Wegenbelasting + verzekering maar rond de 50 euro in de maand, verbruik rond de 1:16...
![]()
![]()
Ik kan dat betalen ja... dat maakt het nog wat lastigerquote:
Ah zoquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bedoelde wat anders
Redt je het met 50 euri of ben je meer kwijt dan dat?
Fiesta staat bij een garagebedrijf, heeft nog APK tot eind november en wordt volgens de advertentie met nieuwe APK geleverd. Helaas staat er niet bij of voor de nieuwe APK nog extra kosten in rekening gebracht. Vind het tot nu toe vrij betrouwbaar overkomen allemaal... de vraag is meer hoe goed of slecht het idee is om een auto te kopenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zou moeten kunnen alleen blijft het (een kleine) gok op verborgen gebreken.
Makkelijk is het uiteraard wel (Maar ja, je betaald voor)
Ja van Heathrow naar Amsterdam. However, de vlucht is geboekt via AA, dus het zou geen probleem moeten zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS,
Vlieg je BA en zo ja, ergens de komende 5 dagen?
Ze zijn aan het staken.
Ook niet als AA het vliegtuig chartert van BA? Dan heb je toch BA vliegtuig met BA personeel. Ik zou het nog even controlerenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja van Heathrow naar Amsterdam. However, de vlucht is geboekt via AA, dus het zou geen probleem moeten zijn
ik zit een beetje te wijfelen omdat ik do thuiskom, maar de kans is tuurlijk groter dat ie dan echt uitverkocht is, of alleen in Amsterdam. Het bier kan ik sowieso wel ergens aan iemand kwijt...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:12 schreef B.ertha het volgende:
PS:
Ik lees ergens dat de DutchDress 10 euro kost incl bier. Ik ben alleen zelf geen bierdrinker, dus ik kan dat bier niet van je overkopen zodat jij alleen de jurk hebt. Wat wil je dat ik doe?
(en er zouden ook verzendkosten bijkomen maar dat hoeft niet zoveel te zijn)
dammit... ik weet niet of het al gecontroleerd kan worden. However, ik zou denken dat BA AA niet zo zou naaien...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook niet als AA het vliegtuig chartert van BA? Dan heb je toch BA vliegtuig met BA personeel. Ik zou het nog even controleren
Dat is waarschijnlijk alleen een codeshare, dus een vlucht van BA. Contact opnemen met AA en vragen of deze vlucht geschrapt is/ wordt en welk alternatief ze je kunnen bieden.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja van Heathrow naar Amsterdam. However, de vlucht is geboekt via AA, dus het zou geen probleem moeten zijn
De film of het tijdstipquote:
Dat ook, maar ik had wel een versie ooit eens gedownload. Maar die was dus niet goedquote:Of had je die nog niet geïnstalleerd?
ohnee ohnee ohneeeeeeequote:Op zondag 30 mei 2010 16:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk alleen een codeshare, dus een vlucht van BA. Contact opnemen met AA en vragen of deze vlucht geschrapt is/ wordt en welk alternatief ze je kunnen bieden.
In principe zou het ook andersom kunnen zijn hequote:
Als in de advertentie staat dat een auto met nieuwe APK geleverd wordt betekent dat normaal gesproken dat het bij de prijs inbegrepen is.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fiesta staat bij een garagebedrijf, heeft nog APK tot eind november en wordt volgens de advertentie met nieuwe APK geleverd. Helaas staat er niet bij of voor de nieuwe APK nog extra kosten in rekening gebracht. Vind het tot nu toe vrij betrouwbaar overkomen allemaal... de vraag is meer hoe goed of slecht het idee is om een auto te kopen
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:43 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Als in de advertentie staat dat een auto met nieuwe APK geleverd wordt betekent dat normaal gesproken dat het bij de prijs inbegrepen is.
Converse schoenen zijn - wanneer Chucks - ook niet echt waterdicht te noemen over het algemeenquote:
das waar...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In principe zou het ook andersom kunnen zijn he. En je komt wel in Amsterdam, dat is je broer ook gelukt met die eerste aswolk
Waar koop je die stickers ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Whiteguy op 30-05-2010 17:06:49 ]
Geen idee, kwam het tegen via reddit.comquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waar koop je die stickers ?
Voor de nerds hier:Vele jaren geleden had mijn vader een Thinkpad van de zaak waarbij je kon wisselen tussen floppydrive en cd-romSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Was wel slim bedacht
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Baarle Hertog is een Belgische enclave binnen de Nederlandse landsgrenzen.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Baarle Nassau ligt binnen Nederland, Baarle Hertog niet, als ik het mij goed herinner?
OMFG dat kan haast niet, de ironiequote:Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Reclame van BP uit 1999 naar het schijnt
We hebben vrijwel de hele middag plensbuien gehad.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:24 schreef iamredleader het volgende:
@MM - zijn jullie ook overvallen door die gigantische plensbui in de late middag? Het kwam echt met bakken naar beneden
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Er is wel een t-shirt vanhttp://www.despair.com/bp.html
Hoi PS.quote:
beterquote:
Dus je mag gewoon vliegen?quote:
Wanneer weet je het defintief?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weet ik nog niet
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
niet, denk ik. Ik ga er gewoon voor. al zal ik morgen wel even langs de dokter hoppen. Die van het college is alleen geen echte dokter, slechts gekwalificeerd als assistent (en een paar van zijn kwalificaties zijn verlopen, hij heeft ze desalniettemin nog steeds trots hangen)
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
niet, denk ik. Ik ga er gewoon voor. al zal ik morgen wel even langs de dokter hoppen. Die van het college is alleen geen echte dokter, slechts gekwalificeerd als assistent (en een paar van zijn kwalificaties zijn verlopen, hij heeft ze desalniettemin nog steeds trots hangen)
vicodin, is dat dat spul waar House aan verslaafd is?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neuh dat is het skechye, hij schrijft vicodin en tussicaps (geloof me, geweldig spul) voor alsof het snoepjes zijn
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
vicodin, is dat dat spul waar House aan verslaafd is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |