www.kcws.nl mocht je ooit de tijd hebben...quote:Op zondag 30 mei 2010 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik de tijd zou hebben zou ik best wel lid willen worden van jouw Society.
quote:Kan het nog slechter dan de NL bijdrage dan?
Niks bijzonders, vanochtend scrambled eggs, orange juice en brood met beleg. Verse koffie voor de liefhebber (ik dus).quote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
Dan nu de belangrijkste vraag; uit wat bestond het ontbijt en waar uit gaat de lunch bestaan.
Neem voldoende Norit mee. Veel plezier.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er vandoor, heb een BBQ gepland staan, maar ik vrees dat het saté vanaf de tafelgrill wordt...
Ik mis de witte bonen in tomatensaus, worstjes, haggis en/of black pudding.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niks bijzonders, vanochtend scrambled eggs, orange juice en brood met beleg. Verse koffie voor de liefhebber (ik dus).
overslaan dus.quote:Lunch nog minder spannend: brood met beleg, en een appel toe
Het tweedequote:
Baarle Nassau ligt binnen Nederland, Baarle Hertog niet, als ik het mij goed herinner? Ik heb daar ooit een survival gedaan en de grens loopt midden door het dorp / de stad, aangegeven met stenen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top, hoewel Baarle Hertog/Nassau nog binnen Nederland ligt...
Waarom moet tegenwoordig altijd alles in het Engels?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niks bijzonders, vanochtend scrambled eggs roerei, orange juice sinaasappelsap en brood met beleg. Verse koffie voor de liefhebber (ik dus).
Lunch nog minder spannend: brood met beleg, en een appel toe
Het is NederlandseJurkquote:Op zondag 30 mei 2010 13:12 schreef B.ertha het volgende:
PS:
Ik lees ergens dat de DutchDress 10 euro kost incl bier. Ik ben alleen zelf geen bierdrinker, dus ik kan dat bier niet van je overkopen zodat jij alleen de jurk hebt. Wat wil je dat ik doe?
(en er zouden ook verzendkosten bijkomen maar dat hoeft niet zoveel te zijn)
quote:
quote:
* Ofyles2 een keer Irish Coffee wil voorbereiden...quote:Op zondag 30 mei 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik ben niet ziek...
Ik doe het wel met koffie...
50 euri, ga je dat redden?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit heel heel heel erg te denken om een autootje te kopen. Niet dat ik er per se een nodig heb, maar een klein wagentje als een Ford Fiesta of zoiets is best betaalbaar. Wegenbelasting + verzekering maar rond de 50 euro in de maand, verbruik rond de 1:16...
![]()
![]()
Ik kan dat betalen ja... dat maakt het nog wat lastigerquote:
Ah zoquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bedoelde wat anders
Redt je het met 50 euri of ben je meer kwijt dan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |