quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Om half 3 erin gedoken, na het kijken van The Fifth Element
Of had je die nog niet geïnstalleerd?quote:Moet eerst een nieuwe versie van FlatOut zoeken, de mijne was niet speelbaar
Kater?quote:
Met Rum?quote:
Hoe was het uitje naar België?quote:
Top, hoewel Baarle Hertog/Nassau nog binnen Nederland ligt...quote:
Zuidam, das zeker waar ze die Millstone whisky maken ?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top, hoewel Baarle Hertog/Nassau nog binnen Nederland ligt...
Ruim 3 uur in de distilleerderij daar rondgeleid en diverse nog rijpende vaten whisky mogen proeven.
Ook diverse andere zaken geproefd (moutwijn, korenwijn, rogge jenever, likeuren en uiteraard ook gebottelde whisky).
Het liep allemaal wat uit en dus waren we pas om 8 uur weer terug in Haarlem.
Thuis ben ik in slaap gedonderd en heb nog het het staartje van het songfestival gezien, waarna ik niet meer kon slapen.
Wat een kutlied is dat Duitse ding...
Als ik de tijd zou hebben zou ik best wel lid willen worden van jouw Society.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top, hoewel Baarle Hertog/Nassau nog binnen Nederland ligt...
Ruim 3 uur in de distilleerderij daar rondgeleid en diverse nog rijpende vaten whisky mogen proeven.
Ook diverse andere zaken geproefd (moutwijn, korenwijn, rogge jenever, likeuren en uiteraard ook gebottelde whisky).
Het liep allemaal wat uit en dus waren we pas om 8 uur weer terug in Haarlem.
Kan het nog slechter dan de NL bijdrage dan?quote:Thuis ben ik in slaap gedonderd en heb nog het het staartje van het songfestival gezien, waarna ik niet meer kon slapen.
Wat een kutlied is dat Duitse ding...
Tinuviel weer zwanger?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef iamredleader het volgende:zo, eerste helft van de dag was productief
Daar heb ik geen halve dag voor nodigquote:Op zondag 30 mei 2010 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
Tinuviel weer zwanger?
De eerste whisky die ze op de markt brachten was m.i. ook bagger.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zuidam, das zeker waar ze die Millstone whisky maken ?
Om eerlijk te zijn, vind ik niet nou niet echt je-van-het.
Echte mannen hebben genoeg aan 30 seconden! (als ik Lord Flashheart uit Blackadder mag geloven)quote:Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar heb ik geen halve dag voor nodig![]()
Nee, ze is niet zwanger![]()
Heb vanochtend eerst ruim een uur met Jair gespeeld, terwijl Tinuviel uitsliep. Daarna uitgebreid ontbijt voor ons drietjes gemaakt, kwart over tien naar de Praxis voor een stukje hout, hout gezaagd en in elkaar geschroefd. Bij de laatste schroef is mijn electrische schroevendraaier overleden![]()
kwam allemaal rook uit, heel erg stinken dus die is pleitos
![]()
Wel de laatste schroef met de hand erin gedraaid (met een gewone schroevendraaier), en de oven op de verhoging geplaatst. Nu kan ik ook de grote pannen aan de linkerkant plaatsen zonder dat ze tegen het aanrecht aanstoten.
En alvast een flink deel van de schoonmaak gedaan, de wasjes gedraaid, zometeen lunchen en vanmiddag studeren
Ja hoor, dat kan best.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik de tijd zou hebben zou ik best wel lid willen worden van jouw Society.
[..]
Kan het nog slechter dan de NL bijdrage dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |