Hoe wil je het dan noemenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie heeft het over een wekker?
Gewoon een radio.quote:
Zeg dat danquote:Op zondag 30 mei 2010 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon een radio.![]()
In mijn telefoon heb ik mijn wekfunctie. En mijn radio springt aan maar wel op een zacht volume waar je niet wakker van wordt.Pas zodra ik wakker word, hoor ik mijn radio.
Daar vroeg je toch helemaal niet naar?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar vroeg je toch helemaal niet naar?
Wat heeft die mocro gedaan?quote:
Vreetzakquote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, in mini mentosrolletjes moeten ze voortaan 5 snoepjes doen ipv 4. Bij de 4e wil ik er altijd nog 1tje en dan moet ik weer een nieuw rolletje pakken waardoor ik daarna precies tegen hetzelfde oploop.
Maar na 5 rolletjes is het probleem weer opgelostquote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, in mini mentosrolletjes moeten ze voortaan 5 snoepjes doen ipv 4. Bij de 4e wil ik er altijd nog 1tje en dan moet ik weer een nieuw rolletje pakken waardoor ik daarna precies tegen hetzelfde oploop.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
* vencodark telt bij nader inzien het rolletje even na...
Oeps...er zitten er wel 5 in.
Ohja, het grote tieten meisje.quote:
Daarnaast heeft ze gruwelijk mooie blauwe ogenquote:
Die waren me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarnaast heeft ze gruwelijk mooie blauwe ogen
Ik dacht al. Ik heb er altijd vijf in zo'n rolletje.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
* vencodark telt bij nader inzien het rolletje even na...
Oeps...er zitten er wel 5 in.
Ja, ik zat hele tijd te denken (zonder te tellen) dat het er 4 waren. Maar goed, punt blijft dat het er te weinig zijn om voldoening te hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik heb er altijd vijf in zo'n rolletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |