En wat is het voor iets, waar is het bedrijf of wat is het voor bedrijf? :pquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De titel zegt het al he "Stage SC"Ik ben hier beland toen ik vorig jaar stage ging lopen. De meeste mensen hier zijn of stagiair of ooit geweest en sommige komen hier puur om te ouwehoere
Met 'hier' bedoel ik dus dit topicquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:56 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En wat is het voor iets, waar is het bedrijf of wat is het voor bedrijf? :p
Pfoeh, dus ik ben niet de enige indringert hier.
Staat in de OPquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:04 schreef Rupsebeest het volgende:
Maar de meesten zijn toch stagiaires? Van wat dan?
Alsof de OP zo groot inquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik ben te lui om dat te gaan lezen... (a)
Indd. wie regelt dat hier?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:06 schreef DjRex89 het volgende:
Over de OP gesproken.. Venco, moet jij daar niet eens in aangezien je nu aangenomen bent voor je stage
Volgens mij kan ik het er wel in gooien. Als ik de login gegevens van de wiki nog heb. Wat voor beschrijving moet er bij jou dan?quote:
Mag ik daar morgen op terugkomen? Nu geen zin in op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik het er wel in gooien. Als ik de login gegevens van de wiki nog heb. Wat voor beschrijving moet er bij jou dan?
Het mag niet langer zijn dan 1 zinquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mag ik daar morgen op terugkomen? Nu geen zin in op zaterdagavond.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De titel zegt het al he "Stage SC"Ik ben hier beland toen ik vorig jaar stage ging lopen. De meeste mensen hier zijn of stagiair of ooit geweest en sommige komen hier puur om te ouwehoere
fulltime surinamerquote:
Lust je geen worst?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees.
@ Gijsje: Haha, misschien blijf ik hier ook wel plakken, wat is het eigenlijk voor topic.
Kan je L.no er ook gelijk even bij zetten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het mag niet langer zijn dan 1 zindat verzin je toch wel ff?
Anders verzin ik iets, en of je daar blij van wordt
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:18 schreef DjRex89 het volgende:
Als er nog iets aan die wiki aangepast moet worden, roep ff want nu staat ie hier toch open..
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je L.no er ook gelijk even bij zetten.
L.no -> Groupie van Dien's bandjequote:
20min over tijdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu naar bed. De film is afgelopen. En morgen is er weer een dag.
Geen zin om over na te denken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het mag niet langer zijn dan 1 zindat verzin je toch wel ff?
Anders verzin ik iets, en of je daar blij van wordt
Ik vind het best.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
L.no -> Groupie van Dien's bandje
Zoiets?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |