In de buurt weinig vrienden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je met een paar leuke vrienden/vriendinnen gaat boeit het toch nie waar je terecht komt
quote:
Daarom heet het ook een luctortje, dat doet alleen luctorquote:
Hoe heb je me hier gevonden?quote:
Ik zag ineens jouw nick bij de actieve topics en ik dacht; dat kan er maar één zijn!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe heb je me hier gevonden?Wist niet eens dat je hier een account had.
jaquote:
Oh, welk ander account had je dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik zag ineens jouw nick bij de actieve topics en ik dacht; dat kan er maar één zijn!
Ik heb hier al heel lang een account maar ben m'n wachtwoord van m'n andere account vergeten dus heb maar nieuwe gemaakt.
Hoe isset met Gijsje?!
Had verder nooit met dat account gepost, maar SacredSpirit was ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, welk ander account had je dan?
Hier alles goed hoor, verveel me vanavond alleen doodHoe is ie daar dan?
Zit jij nog wel op TZ? Keek laatst weer eens en toen was de halve crew vertrokkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Had verder nooit met dat account gepost, maar SacredSpirit was ik.
Haha verveling dat ken ik... Heb net de nieuwste Grey's zitten kijken.![]()
En hier gaat het prima hoor.
Klopt ja, er vertrekken er veel en we krijgen allemaal stagiaires die ik niet eens ken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zit jij nog wel op TZ? Keek laatst weer eens en toen was de halve crew vertrokken
Geloof mij, Stage SC is nog erger dan CPquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:36 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Klopt ja, er vertrekken er veel en we krijgen allemaal stagiaires die ik niet eens ken.
Maar ik ben er nog heeeurrrr!
(Sjees het lijkt hier wel cowpoop)
Haha, gelukkig nog een plek waar ik lekker kan blaten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geloof mij, Stage SC is nog erger dan CP
Ja van die stagiaires had ik al van Tom vernomenHet gaat wel achteruit met TZ zo...
Ja want CP is ook maar dood toch? Ben benieuwd hoe het met TZ gaat aflopen..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha, gelukkig nog een plek waar ik lekker kan blaten.
Ja, het is wel jammer. Eerste hadden we erg goed contact via IRC maar dat is nu ook wel over, we hebben één of ander vaag programma waar nooit iemand komt.
Ik ook, hetzelfde geldt voor TZ maar daarvoor in de plaats heb ik deze SC gevondenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef Rupsebeest het volgende:
Ja, heel dood. Helaas... heb er echt een leuek tijd gehad.
Bootmans!quote:
Ik eet geen vlees.quote:
Ben je wel eens in de Dop?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb al helemaal niets met de kroegen in de stad hierzo.
De titel zegt het al he "Stage SC"quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees.
@ Gijsje: Haha, misschien blijf ik hier ook wel plakken, wat is het eigenlijk voor topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |