?? Eerst 1-8 kijken en dan Redemption?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:35 schreef Kikkeren het volgende:
Vanavond wel nog de film: Redemption kijken.
Ik ga 24 missen
Heb ik goed begrepen dat er nog een nieuwe 24 film komt? Wanneer komt deze dan?
Wel jammer dat er geen S09 komt !
Redemption zit toch tussen s7 en s8 in??quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:35 schreef Kikkeren het volgende:
Vanavond wel nog de film: Redemption kijken.
Ik ga 24 missen
Heb ik goed begrepen dat er nog een nieuwe 24 film komt? Wanneer komt deze dan?
Wel jammer dat er geen S09 komt !
Volgens mij tussen S6 en S7.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Redemption zit toch tussen s7 en s8 in??
oh heb ik ook gedaan. ik wist niet eens van het bestaan vd film afquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
?? Eerst 1-8 kijken en dan Redemption?
Alleen seizoen 6 is minder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef tompsv18 het volgende:
Toch eerst de voorkeur aan Dexter gegeven, maar daar heb ik nu alle seizoenen van gezien en daarom zaterdag met 24 begonnen. Eerste 8 afleveringen van seizoen 1 gezien, echt een heerlijke serie. Ik zit bijna de hele tijd op het puntje van me stoel omdat het zo spannend is. Blijven ze dit niveau vasthouden of worden de volgende seizoenen minder?
Ik denk dat het wel goed komt tbh. Wordt gewoon een dikke actie spektakel blockbuster!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:44 schreef planethugo het volgende:
als ze ervan overtuigd waren dat dit een instant hit gaat worden dan deden ze natuurlijk niet zo moeilijk.
24 heeft altijd goede kijkcijfers gehad, ik weet zeker dat het 100% goed zou komen qua opbrengstenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:44 schreef planethugo het volgende:
als ze ervan overtuigd waren dat dit een instant hit gaat worden dan deden ze natuurlijk niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |