Geniaal hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:35 schreef kalinhos het volgende:
Wat is Jack Bauer mijn maat zeg!
Ben in maart/april begonnen met seizoen 1. Nu,192 afleveringen dus 128 uur verder ben ik helemaal klaar. Nog een betere serie dan Lost is dit geweest
Season 5 is voor mij het best, gevolgd door 8 en 4.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:56 schreef Merkie het volgende:
My name is not Frank. *gunshot* It's Jack Bauer. *double gunshot*
Episch.
De film jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:30 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0000662/
24 (pre-production) 2013
Jack Bauer
Komt jack terug?!?
Alleen de eerste ep...DAarna viel het me zo zwaar tegenquote:
S05 was één van de beste seizoenen hoor, staat vastgelegd in de grondwet van de VS.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alleen de eerste ep...DAarna viel het me zo zwaar tegenSeizoen 1 t/m 3 was leuk, daarna hield het voor mij op
Maar blijft een vermakelijke serie!
Jamaar dat is het seizoen waarin Michelle meteen afgemaakt wordt, toch? Zulk een domperquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben ook fan van S05. Ik adviseer men altijd om na S05 te kappen met 24.
Seizoen 8 vond ik wel één van de beste eigenlijk, hoor. Stukken beter dan seizoen 4 iig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben ook fan van S05. Ik adviseer men altijd om na S05 te kappen met 24.
De laatste 12 afleveringenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Seizoen 8 vond ik wel één van de beste eigenlijk, hoor. Stukken beter dan seizoen 4 iig.
Het begin is gewoon té goed vergeleken met de rest, en dan is het gewoon beetje standaard met weinig verrassingen terwijl je het allerbeste en mooist doordachte verwacht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
S05 was één van de beste seizoenen hoor, staat vastgelegd in de grondwet van de VS.
PLATOON!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:42 schreef Tokus het volgende:
Kevin Dillon was al bekend lang voordat hij in 24 of Entourage speelde, hoor.
Wat dacht je van Charles Logan? Wat een smerig mannetjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:56 schreef NotYou het volgende:
(s07e06)
Matobo: "Are you with the FBI?"
Chloe: "No I'm a stay-at-home-mom."
![]()
![]()
Moet trouwens wel zeggen dat Ik Taylor echt ontzettend irritant vind.Met gemak de president die mij het meest tegenstaat.
Ik vond vooral Sherry Palmer erg tof. Fantastische uberkut, heerlijk om te hatenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:24 schreef Norrage het volgende:
Is er iemand die Palmer niet de beste president vond? Voor mij maakte hij de serie samen met Jack. Wat een fantastische man.
quote:Kiefer Sutherland finally gave fans of Fox's real-time terrorism drama "24" the answers that they've been waiting for, while addressing a group of reporters at the 2012 Television Critics Association winter press tour.
"We will be shooting end of April or beginning of May," said Sutherland, via a tweet from TV Guide. He then added that the movie will be "relatively a direct continuation" after the "24" finale. "We're talking maybe six months from the end of that episode," reports TVLine.
Similar to the series, the film will follow a 24-hour crisis period for the Counter Terrorist Unit.
bron
just like thatquote:Op maandag 9 januari 2012 20:12 schreef RedFever007 het volgende:
Ben sinds enkele maanden alle 24 seizoenen aan het herkijken![]()
Super koel uiteraard![]()
Bauer
Nu S6, aflevering 14 ofzo
Echt geweldig om te zien hoe die CTU gasten het altijd verkloten, Jack tegenwerken, overal net te laat zijn, de belangrijkste getuigen of verdachten toevallig net een kogel vangen, Jack die 23x per seizoen schreeuwt DAT ER GEEN TIJD MEER IS, en of men hem kan vertellen WHERE IS THE BOMBBill moet Jack altijd maar geloven op z'n eerlijke ogen "You've got to trust me on this Bill" De man valt ambassades binnen als was het een tankstation, hij martelt er lustig op los, gaat nonstop door en geneest "within the hour" van alle verwondingen
Nu nog even een socket openen en de server logs bijwerken![]()
Mee eens hoor maar 24 hield je wel continue op het puntje van je stoel terwijl ik bij aflevering 2 van Homeland al wat rustiger op m'n stoel zatquote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef NotYou het volgende:
Ach toevallig heb ik na het zien van homeland weer enkele seizoenen 24 herkeken en mij viel juist op hoezeer 24 eigenlijk een 'van de hak op de tak' actieserie is waarin toch behoorlijk veel plotelementen gerecycled worden en als door interventie Gods op 't eind van ieder heel uur een cliffhanger valt.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik vind 24 nog steeds awesome maar het is wel heel erg actie en op een gegeven moment net iets te veel de "Jack Bauer, familie, vrienden en vage oude bekenden die allemaal enorme rollen van betekenis op landelijk/wereldtoneel blijken te spelen"-show.
Met seizoen 6 heb je, werkelijk waar, het zwakste seizoen te pakken!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef RedFever007 het volgende:
Jezus wat was S6 toch slechtNet ook weer: Een drone met een kernbom aan boord vliegt naar San Francisco, bestuurd door een Rus. Nu denk je "die zal wel veilig ergens zitten ver weg van de buitenwereld en goed beveiligd" Niets is minder waar
De beste man zit op vijf minuutjes van CTU HQ waar Sjek en z'n homies binnen twee minuten paraat staan, binnen een minuut de Rus en 2 kompanen hebben overmeesterd waarna Jack nog even snel de stuurknuppel overneemt en de drone "veilig" laat landen. Vervolgens kondigt de VP aan wel even een nucleair waarschuwingsschot te zullen lossen op "Fayed's Country"
Jezus wat slecht
![]()
Volgende aflevering zal Palmert wel uit z'n coma worden gehaald om de nuke aanval te stoppen. Deze aanval vindt uiteraard "within the hour" plaats![]()
Ben er helemaal klaar mee, maar wil het tot S08E24 uitzitten![]()
quote:Kiefer talks about the upcoming 24 feature film saying: “We are scheduled to start towards the end of April. We have a fantastic script, and we’re just putting all the pieces together rather quickly. As soon as the first season for Touch is finished we are planning to start moving in to that [24].
However who can we expect to join Jack Bauer‘s crusade against unspeakable and as of yet unknown evil? After some hesitation Kiefer hints: “As it stands now there is room for someone like Elisha Cutherbert, and there certainly is room for Chloe [Mary Lynn Rajskub], and we will have to see what happens.”
bron
Juist welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:11 schreef jpjedi het volgende:
Zo lang die film maar niet om een kernbom draait
that would be awesomequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:32 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze met het realtime-aspect omgaan in die film. De film kan immers moeilijk 24 uur duren (om te kijken dan).
of als 24 zonder het real-time aspect...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:59 schreef Zocalo het volgende:
Een 24 film zonder Chloe is natuurlijk ook als een kersentaart zonder kersen.
Elishaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:07 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam net een interview met Kiefer tegen. Volgens hem zouden Elisha Cuthbert en Chloe kunnen terugkeren in de film:
[..]
Volgens mij kunnen zij niet echt met elkaar opschietenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef -Mo- het volgende:
Waarom speelde Donald Sutherland eigenlijk niet de vader van Jack Bauer?
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef -Mo- het volgende:
Was dat niet omdat Donald Sutherland niet beschikbaar was destijds?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef -Mo- het volgende:
Die zat in een serie ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was dat niet omdat Donald Sutherland niet beschikbaar was destijds?
classicquote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef -Mo- het volgende:
?? Eerst 1-8 kijken en dan Redemption?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:35 schreef Kikkeren het volgende:
Vanavond wel nog de film: Redemption kijken.
Ik ga 24 missen
Heb ik goed begrepen dat er nog een nieuwe 24 film komt? Wanneer komt deze dan?
Wel jammer dat er geen S09 komt !
Redemption zit toch tussen s7 en s8 in??quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:35 schreef Kikkeren het volgende:
Vanavond wel nog de film: Redemption kijken.
Ik ga 24 missen
Heb ik goed begrepen dat er nog een nieuwe 24 film komt? Wanneer komt deze dan?
Wel jammer dat er geen S09 komt !
Volgens mij tussen S6 en S7.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Redemption zit toch tussen s7 en s8 in??
oh heb ik ook gedaan. ik wist niet eens van het bestaan vd film afquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
?? Eerst 1-8 kijken en dan Redemption?
Alleen seizoen 6 is minder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef tompsv18 het volgende:
Toch eerst de voorkeur aan Dexter gegeven, maar daar heb ik nu alle seizoenen van gezien en daarom zaterdag met 24 begonnen. Eerste 8 afleveringen van seizoen 1 gezien, echt een heerlijke serie. Ik zit bijna de hele tijd op het puntje van me stoel omdat het zo spannend is. Blijven ze dit niveau vasthouden of worden de volgende seizoenen minder?
Ik denk dat het wel goed komt tbh. Wordt gewoon een dikke actie spektakel blockbuster!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:44 schreef planethugo het volgende:
als ze ervan overtuigd waren dat dit een instant hit gaat worden dan deden ze natuurlijk niet zo moeilijk.
24 heeft altijd goede kijkcijfers gehad, ik weet zeker dat het 100% goed zou komen qua opbrengstenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:44 schreef planethugo het volgende:
als ze ervan overtuigd waren dat dit een instant hit gaat worden dan deden ze natuurlijk niet zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |