Wat leuk! Waarover werden je opa en oma geinterviewd?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh Deis wat een leuk filmpje![]()
Hi LavenderrHoop dat je fijne vakantie hebt gehad
![]()
Mijn opa en oma staan in de krant met een heel interview
Ze zijn maandag 60 jaar getrouwd, dus over hun huwelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Waarover werden je opa en oma geinterviewd?
Ja, heerlijk weekje was het , dankjewel
60 jaar!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze zijn maandag 60 jaar getrouwd, dus over hun huwelijk![]()
Dat oma vanuit Rotterdam naar Klundert is gekomen omdat ze het hier leuker vond enzo
Niet al teveel gekke dingen gezien?![]()
Is natuurlijk beter dat je wacht tot je definitief in Spanje woont, want met op en neer gereis kan het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:19 schreef hondjes het volgende:
Ben nog nooit boos geweest op mijn katten![]()
En nu wil ik ook zo graag weer poezen,,maar dat gaat nog steeds niet...
kusjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Meh, Pietje, fix dat filmpje 's in de OP?
Nee, dus voorlopig zit het er niet in...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is natuurlijk beter dat je wacht tot je definitief in Spanje woont, want met op en neer gereis kan het natuurlijk niet.
Heb je al enig idee wanneer je voorgoed naar het zuiden vertrekt?
In de OP staat alleen het plaatje, zonder filmpjequote:
Wat een tijdperk, 60 jaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze zijn maandag 60 jaar getrouwd, dus over hun huwelijk![]()
Dat oma vanuit Rotterdam naar Klundert is gekomen omdat ze het hier leuker vond enzo
Niet al teveel gekke dingen gezien?![]()
Ze zijn nog goed gezond en hebben onlangs hun huis verkocht om de rest van hun oude leven in een spiksplinternieuw huurappartement te gaan zittenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een tijdperk, 60 jaarleuk dat ze in de krant komen! Zijn ze nog goed gezond en wonen ze nog in hun eigen huis? Want ze moeten toch minstens tegen de 80 zijn ?
Ja, wel een paar gekke dingen gezien, maar het echte clubgebeuren moet nog beginnen, 13 juni opent Space met veel spektakel, en een paar heel goede dj's.
Hé Laysa. Hoe gaat ie?quote:
Ja Mwah...daarstraks het gaas onder de douche eruit gepulkt en dat was geen fijne ervaring...toen nog een half uur leeg staan drukkenquote:
onder jouquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:59 schreef Toverheks het volgende:
gefeli mera met je opa en Oma, en deissy liev zeg.
en laysa hoe gaat het??/
ja gelezen en is die drain er ook uit en heb je dat zelf gedaan??quote:
Zelf...dat bleek gebouwd te zijn uit een gaasjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja gelezen en is die drain er ook uit en heb je dat zelf gedaan??
Ja, dat moet zeker jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja Mwah...daarstraks het gaas onder de douche eruit gepulkt en dat was geen fijne ervaring...toen nog een half uur leeg staan drukken![]()
Iemand een peer?
thanx for asking![]()
maar vanaf nu gaat het vast de goede kant op...dat moet!!!
En gaasjes gaan plakkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelf...dat bleek gebouwd te zijn uit een gaasje....
Ben rond hal5 in slaap gevallen...lag te lezen en had een bak met spekkies eneen glas met aanmaaklimo gepakt...en D_K maar snurkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat moet zeker ja![]()
Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
En gaasjes gaan plakken![]()
Ik weet het, maar die van mij was kleiner toen
Lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo maar eens aan mijn sushi beginnen denk ik
ja mamsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef Toverheks het volgende:
een drain uit gaasje?? nou gelukkig je bent er van af maar je weetz he, gelijk dokterspost als je denkt nee vertrouw het niet en gaat weer zo zeer doen.
zo zo lekker, kant en klaar of ga je zelf maken, ik eet biefstukje met brood maar lekker makelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo maar eens aan mijn sushi beginnen denk ik
Kant en klaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo zo lekker, kant en klaar of ga je zelf maken, ik eet biefstukje met brood maar lekker makelijk.
Zeker gaat het nu de goede kant op! En als ik dat zeg!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:00 schreef Laysa het volgende:
Ja Mwah...daarstraks het gaas onder de douche eruit gepulkt en dat was geen fijne ervaring...toen nog een half uur leeg staan drukken![]()
Iemand een peer?
thanx for asking![]()
maar vanaf nu gaat het vast de goede kant op...dat moet!!!
Pruimensap!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker gaat het nu de goede kant op! En als ik dat zeg!![]()
En nu lekker een perensapje.
Morgen de hele dag regen heb ik begrepen, en véél kouder. Jammer van deze meimaand, het was helemaal niks.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier staat 't ook open maar regent 't als een idioot. Koud is 't niet.
heb geen jacuzzi, moet je bij teun zijn buren wezen, die hebben mooie jacuzzi staan zegt teun.quote:
je kan nog steeds naar buiten hoor Disana, lekker onder de plu, het regent nu ook hier maar alles is zo mooi groen aan het worden alles groeit verschrikkelijk snel, zo zaten er geen blaadjes aan de bomen nu kan ik er al niet doorheen kijken meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:11 schreef Disana het volgende:
Da's waar.
Ik had gehoopt deze maand veel buiten te zijn vanwege het stoppen met roken.
Mooi, groeit de boel goed van.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
De regen komt hier met bakken naar beneden en als ik de berichten moet geloven blijft het morgen ook nat
Ja, het is wel mooi hoor, en het mag ook wel (hier is het nog droog). Maar we hebben deze maand zoveel wind gehad en zulke lage temperaturen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan nog steeds naar buiten hoor Disana, lekker onder de plu, het regent nu ook hier maar alles is zo mooi groen aan het worden alles groeit verschrikkelijk snel, zo zaten er geen blaadjes aan de bomen nu kan ik er al niet doorheen kijken meer.
nou stuur het wel ff door jou kant op, maar is zo gek, nu het regent zie je hoe mooi groen alles erbij staat.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is wel mooi hoor, en het mag ook wel (hier is het nog droog). Maar we hebben deze maand zoveel wind gehad en zulke lage temperaturen.
En het ruikt ook vast heel lekker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou stuur het wel ff door jou kant op, maar is zo gek, nu het regent zie je hoe mooi groen alles erbij staat.
ja, en zit ff te youtube voor het raam en kijk zo naar buiten, dit liedje op de achtergrond wat voel ik me rijk.quote:
Lekker hè.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en zit ff te youtube voor het raam en kijk zo naar buiten, dit liedje op de achtergrond wat voel ik me rijk.
nee heb geen tv nog aan, zit te dubbe of ik songfestival ga kijken, de rest is niks en hou al helemaal niet van de xfactor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker hè.
Hier regent het nu ook een beetje. Wij kijken naar het NOS Journaal en verbazen ons over politici.
quote:
Ow yep, thanksquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is daar al een topic voor![]()
[OIL] Operatie BP Oil leak
Echt hè? Onvoorstelbaar, 60 jaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:16 schreef beequeen het volgende:
Dees, dat filmpje. Wat een schoffies.![]()
Lays, dat klinkt allemaal niet echt fijn. Sterkte.![]()
Mera, 60 jaar getrouwd....wat een mijlpaal.Feli voor opa en oma.
Gooi het interview even in de SC, lijkt me leuk.
"wild horses, wouldn't drag me away" zingt ze met verbazing in haar stem...vind je het gek, lelijk wijfquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en zit ff te youtube voor het raam en kijk zo naar buiten, dit liedje op de achtergrond wat voel ik me rijk.
Van goeie orgiginelen moet je ook afblijvenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"wild horses, wouldn't drag me away" zingt ze met verbazing in haar stem...vind je het gek, lelijk wijf![]()
sterrukte laysa
toch van susan vind ik het ook een mooi nummertjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Van goeie orgiginelen moet je ook afblijven
nou nou remlof, nu je het zegt was me niet eens opgevallenquote:
Nu zit ik me af te vragen of dat meer over jou zegt of over Remlofquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nou remlof, nu je het zegt was me niet eens opgevallen
wat denk je zelf van mij natuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zit ik me af te vragen of dat meer over jou zegt of over Remlof
Je bent een kanjer en een stoer wijfquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent een kanjer en een stoer wijf![]()
Hoop dat je lekker slaapt vannacht, met zo min mogelijk pijn
slaap lekker en doe maar lepeltje lepeltje maar wel voorzichtigquote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Ik neem een pammetje...daar lukt het vast wel mee
Anders vertel ik gewoon een verhaaltje! Er was eens een Toverheks!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap lekker en doe maar lepeltje lepeltje maar wel voorzichtig
nee remmy, deze ben het orgigineel, maar dat wist je vast wel:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Van goeie orgiginelen moet je ook afblijven
Ow jaquote:Op zondag 30 mei 2010 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee remmy, deze ben het orgigineel, maar dat wist je vast wel:
en de groeten aan caro en apk die nu -net als toet nederland- met de stieneke-kater opgescheept zitten
Ja, geen idee. Eigenlijk kan dit niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:47 schreef liesje1979 het volgende:
zijn we samen wakker? Ons nachtrooster, wat doe je?
Laat me raden, je werd wakker van kutvogels?quote:Op zondag 30 mei 2010 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Eigenlijk kan dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |