220 graden Celsius toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die niet weten dat ze hun ipod/iphone eerst een half uur in een voorverwarmde oven moeten doen als ze er een screenprotector opplakken
180 is genoeg!quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:58 schreef Teteteterek het volgende:
Mensen die bang zijn voor krasjes op een gebruiksvoorwerp_!
Dit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Mijn iphone is nou al zovaak gevallen dat er allemaal barsten in de achterkant zitten.
Ik heb die van mij nu 1 jaar, en heb ondervonden dat je gewoon aan krasjes niet ontkomt, zeker de achterkant is gewoon geen houden aan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:00 schreef EcktenBaas het volgende:
Ik ben gewoon zuinig. Wie wil er nu een iPod of iPhone waar allemaal krasjes en barsten in zitten? Spendeer 4 euro en je iPod of iPhone blijft zo goed als kras- en barstvrij.
Dankje dat je me succes wenstquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:55 schreef EcktenBaas het volgende:
Ik heb hem weggegooid omdat je hem niet kunt schoonmaken.
Het is een soort grote doorzichtige sticker, daar krijg je echt niet al die miniscule stofdeeltjes vanaf.
En anders wens ik je veel succes.
Maar als er allemaal stoom hangt in die ruimte komt dat ook weer onder mijn screenprotector wat voor bubbeltjes zorgt. En mijn iPod stomen lijkt mij eigenlijk niet een geweldig plan. Ik bestel twee nieuwe en dan zie ik wel hoe het dan uitpakt.quote:Wat bio zegt idd.
Mijn blackberry heeft enkel wat krasjes op het schermquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Mijn iphone is nou al zovaak gevallen dat er allemaal barsten in de achterkant zitten.
Big fucking dealquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:00 schreef EcktenBaas het volgende:
Wie wil er nu een iPod of iPhone waar allemaal krasjes en barsten in zitten?
Klopt.quote:Ik heb die van mij nu 1 jaar, en heb ondervonden dat je gewoon aan krasjes niet ontkomt, zeker de achterkant is gewoon geen houden aan.
omg hoe simpel ben je?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:03 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Maar als er allemaal stoom hangt in die ruimte komt dat ook weer onder mijn screenprotector wat voor bubbeltjes zorgt. En mijn iPod stomen lijkt mij eigenlijk niet een geweldig plan. Ik bestel twee nieuwe en dan zie ik wel hoe het dan uitpakt.
Ja maar hij is een ektebaas dus die doen het hun eigen manierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
omg hoe simpel ben je?
Gewoon de warme kraan open zetten, eventjes wachten tot er een klein beetje stoom hangt (niemand zegt dat je eerst de douche een kwartier voluit op heet moet hebben namelijk) net zo, dat de lucht een beetje vochtig is.
Je loopt de badkamer in, doet je plakkertje er op en klaar.
Als je daar niet 10 minuten gaat zitten emmeren en leuteren is het binnen een paar seconden gebeurt en dan heb je echt nergens last van.
Ik ben meer van het type die het niet erg vind dat je aan iets kun zien dat je het vaak gebruikt of dat er ergens geleefd word als er maar een beetje troep ligt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:04 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Big fucking deal. Gebruikerssporen ontkom je echt niet aan hoor. Zo lang hij gewoon fatsoenlijk werkt is er niks aan de hand
Wat is dat, de ektebaas-manier? Josti-like ofzo?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij is een ektebaas dus die doen het hun eigen manier
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:58 schreef Teteteterek het volgende:
Mensen die bang zijn voor krasjes op een gebruiksvoorwerp_!
Josti-like ja, vandaar dit topic!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat is dat, de ektebaas-manier? Josti-like ofzo?Zo moeilijk is het toch niet?
Ah! Nu valt alles op zijn plaatsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Josti-like ja, vandaar dit topic!
Hij zal niet eerst tips vragen en het dan doen, neeeeee meneer de ecktenbaas does it franky stylequote:
Ik krijg trek in appels van jouw postquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:24 schreef Captain_Ghost het volgende:
Jullie weten langzamerhand toch wel dat Apple fanboy een fobie apparaten gebruikers.
Als ze er 1 apple in bezit, wil ie nog meer andere apples
en alleen apples meer niet..
En jij bent voor Ajax.quote:Hij zal niet eerst tips vragen en het dan doen, neeeeee meneer de ecktenbaas does it franky style
Ajaxquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:48 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
En jij bent voor Ajax.![]()
![]()
Ik ben gewoon een ecktenbaas.
De appel is gezonder dan apple!.. das mooi he!quote:
Een nuttige reaktie!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:51 schreef Biogarde het volgende:
Tip: De volgende keer bij het opplakken van zo'n ding de douche aanzetten op heet water, wachten tot de badkamer vol stoom staat en 'm dan opplakken. Door de stoom hangen er in de lucht geen stofdeeltjes.
Heil Bio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |