nee, maar gister was er geen uizendingquote:dus dit is niet eens live?
Nee, het is juist erg grappigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:54 schreef Sirolf het volgende:
Last heeft? Gelukkig last had.
Zo'n soundcheck is wel irritant om naar te luisteren trouwens.
C-monquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
Correctie: JA!! Helemaal. RT @naatje_1: Bij deze dan @stephanvanp, @productiegrrl en @leolovestwtr Krijgen we Mando Diao live te zien? #pp10
dus het is toch C-monquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
C-mon
Het staat verkeerd in beeld.
(een vriend van me sprak het trouwens ook eerst uit als "Come on en Kypski".)
kom op zeg, wat deed ie hier nou foutquote:
Hij sprak het heel homo achtig uit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kom op zeg, wat deed ie hier nou fout
Bij 3fm werken en aankondiging doen van C-mon & Kypskiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kom op zeg, wat deed ie hier nou fout
haha, oke dat kloptquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:05 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Hij sprak het heel homo achtig uit.
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bbquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:06 schreef alors het volgende:
tvp ik kan nu niet kijken, maar lees wel even mee
lief, maar ik zit op mobiel, ben over een paar uur pas thuisquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:11 schreef Kwaliteit het volgende:
haha dit is super
eindelijk wat fatsoenlijks op tv
Ja, Green Screen. Leuk dat de mensen daar niets zien wat er op wordt geprojecteerd, tenzij het op de schermen die daar hangen wordt getoond.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:13 schreef ThunderChild het volgende:
Live special effects erin gegooid of zo ??
die mensen hebben dan weer andere voordelenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, Green Screen. Leuk dat de mensen daar niets zien wat er op wordt geprojecteerd, tenzij het op de schermen die daar hangen wordt getoond.
Idd! Baal er steeds meer dat ik dit jaar niet ben gegaan. Volgend jaar dan maar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die mensen hebben dan weer andere voordelen
Dat was geniaal jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:25 schreef Christiaan het volgende:
Goede herinneringen hieraan in de tent in 2007 trouwens.
Je had er ook voor mogen kiezen om een jaartje te blijven zitten hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:27 schreef Bol_Wan het volgende:
en dan te bedenken dat ik er geweest zou zijn als die fucking examens er niet waren geweest
bandbreedte?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn podcastdownloads vroegen wat op van mijn bandbreedte, vandaar dat mijn stream net zo haperdeNu maar uitgezet
![]()
dan had ik et volgend jaar gemist, dat is dus de moeite ook nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had er ook voor mogen kiezen om een jaartje te blijven zitten hoor.
in de tijd dat mijn ouders vast blijven houden aan een snelheid van 1,5 MB/squote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:30 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
bandbreedte?
In welke tijd leef jij?
Of russisch.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
Lijkt wel een Poolse bruiloft.
FIY zou ook weer aanwezig zijn. Was een succes vorig jaar met Kyteman en z'n hip-hop orkest.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:26 schreef 3FMaster het volgende:
Waar zou die cameravrouw van zijn?
Nooit geweten dat zij een Hollandsche is . . .quote:
misschien stomme vraag maar, FIYquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
FIY zou ook weer aanwezig zijn. Was een succes vorig jaar met Kyteman en z'n hip-hop orkest.
Iedereen hier is van de nederpop, leuk hehquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zij een Hollandsche is . . .![]()
Dat je ook via mobieltjes beeld krijgt en zo vele beelden bijeen hebt en van verschillende kanten, de muziekkwaliteit is wel normaal, want die wordt geleverd door de hoofdopnamequote:
Mando Diaoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:38 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hou van C-Mon & KypskiBeter gaat 't vandaag niet worden, denk ik.
qua feest denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:38 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hou van C-Mon & KypskiBeter gaat 't vandaag niet worden, denk ik.
ah, op die fiets.. geinig idee, nog nooit van gehoordquote:
Die had ik ook wel willen horen ja! En China!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Jammer, geen Revenge of the Piñatas
gelukkig maar 23 minuten geplandquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi, je komt binnenvallen bij het laatste nummer, daarna gaan ze naar Destine
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi, je komt binnenvallen bij het laatste nummer, daarna gaan ze naar Destine
Ik had liever de dames gezien . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi, je komt binnenvallen bij het laatste nummer, daarna gaan ze naar Destine![]()
Tja, agh, niet iedereen heeft een FOK!-achtige smaakquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik had liever de dames gezien . . .![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, agh, niet iedereen heeft een FOK!-achtige smaak![]()
Iedereen heeft smaak hoor, maar niet iedereen dezelfde, de smaak op FOK! is veelal overeenkomend met wat er na 22h op de radio gedraaid wordt tijdens werkdagen op 3fm...quote:
jaja, ik weet et.. was maar een grapjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft smaak hoor, maar niet iedereen dezelfde, de smaak op FOK! is veelal overeenkomend met wat er na 22h op de radio gedraaid wordt tijdens werkdagen op 3fm...
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
Het ziet er naar uit dat na kasabian Mando Diao komt, maar alsnog ben ik even Giro kijken
Kasabian en nee, is van gisterquote:
Hopelijk wel, maar denk het niet . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Weet trouwens iemand of Green day ook nog vanavond op de stream komt?![]()
Ik herhaal het maar nog een keer: Green Day weet ik niet zeker, maar begreep dat het er goed uit ziet. Zou kunnen dat we alleen een paar nummers mogen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hopelijk wel, maar denk het niet . . .
Da's jammerquote:
ja ik denk dat de band daar niet over zeurt. vind het wel slecht iddquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:49 schreef Bol_Wan het volgende:
schandalig, die kutbandjes (managments wss) die geen toestemming geven
precies, en het is wel echt een naaiactie ook, het festival dat je toch groot heeft gemaakt zo in de rug stekenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk, weet je wat ik niet snap heh, vorig jaar braken ze door op pinkpop, toen werd het wel live uitgezonden. En nu, nu ze bekend zijn, mag het ineens niet. Het zal dus niet door de band komen, maar door het management.
Waarschijnlijk kwam 3v12 met het prachtige argument dat ze vorig jaar zijn doorgebroken door ook op de livestream te zijn tijdens pinkpopquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:05 schreef FlorentijnH het volgende:
nu wel mando diao![]()
wel raar dat ze halverwege opeens toestemming krijgen
ik kijk gewoon via nederland24.nl, want pinkpop.vpro.nl doet lang over het laden, via silverlight dusquote:
bekendste wordt vaak bewaard tot het laatst, gok dat Gloria niet lang meer op zich laat wachten en Dance with somebody de afsluiter wordquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:14 schreef gerbenp het volgende:
De bekende nummers van Mando Diao zijn zeker al geweest?
18:30 Editors!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:16 schreef Zocalo het volgende:
Is al bekend wat vanavond uitgezonden wordt?
zoals Gloria en Dance With Somebody? Daar word je toch moe vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:14 schreef gerbenp het volgende:
De bekende nummers van Mando Diao zijn zeker al geweest?
Vorig jaar kwam Dance with somebody ook als laatste, maar ik zie geen dames voor de backing vocalsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:14 schreef gerbenp het volgende:
De bekende nummers van Mando Diao zijn zeker al geweest?![]()
Zie post boven je van mij en wat florentijn zegt, daarnaast lijken de gesprekken met Green Day de goed kant op te draaien... Waarschijnlijk een paar nummers via de stream, maar dat is nog niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:16 schreef Zocalo het volgende:
Is al bekend wat vanavond uitgezonden wordt?
hele show sowieso niet dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie post boven je van mij en wat florentijn zegt, daarnaast lijken de gesprekken met Green Day de goed kant op te draaien... Waarschijnlijk een paar nummers via de stream, maar dat is nog niet met zekerheid te zeggen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is nog niks met zekerheid te zeggen, maar ik vraag het even na, of er al vordering is
na-apertsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:34 schreef mouzzer het volgende:
Geen Day heeft ook wat vuurwerk meegenomen: http://www.twitvid.com/OIJ6P
Dat mag waarschijnlijk niet. Nog netjes opgelost zo, toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:35 schreef meneer_valk het volgende:
Wat lame dat ze hier niet gewoon alle camera's gebruiken..
waarom zou dat nou weer niet mogen dan??quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat mag waarschijnlijk niet. Nog netjes opgelost zo, toch?
Mis trouwens wel de achtergrondzangeressen nu.
Paranoia managers.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:38 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
waarom zou dat nou weer niet mogen dan??
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:39 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben die promo nu toch wel een beetje zat, en Florence and the Machine heb ik nog niet eens zien optreden!
Pwnndquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk me nu in dat Joss Stone in je icon dit zegt en dan moet ik best lachen.
Als zij dat zegt, is 't iig wel verstaanbaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk me nu in dat Joss Stone in je icon dit zegt en dan moet ik best lachen.
In een dik opgezette keel met quasi-amerikaans accent, ja. Maar ach, ieder z'n (lekker) ding.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als zij dat zegt, is 't iig wel verstaanbaar.
Niet open doen. Misschien heeft ie een geweer, of nog erger, een vuvuzela.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:02 schreef alors het volgende:
gvd jahoor komt er net zo'n kutktind aande deur
ga je spoelen!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien zouden Paolo en Dinand samen moeten optreden
Weer een dilemma minder 's avonds, maar toch, jammer. Weet je iets over John Mayer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
ff nog over stream green day
@naatje_1 nee, Green Day niet...
Ze had me al zien zitten dus ja ik moest wel..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet open doen. Misschien heeft ie een geweer, of nog erger, een vuvuzela.
Daar ga ik niet eens naar vragenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Weer een dilemma minder 's avonds, maar toch, jammer. Weet je iets over John Mayer?
Hoezo niet?quote:
dat laatste, je mag het zelf vragen als je wiltquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo niet?Omdat je het antwoord al weet (en het dus een 'nee' is), of omdat John Mayer je nekharen overeind doet staan?
http://twitter.com/productiegrrl/status/14978865022quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Weer een dilemma minder 's avonds, maar toch, jammer. Weet je iets over John Mayer?
quote:@Anita86rolls_on we gaan een stukje john mayer uitzenden als het goed is ;-) #pp10
leek het wel ff op jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden ze overgeschakeld zijn op warmtecamera's
Rammstein sowieso niet, daar hebben ze überhaupt geen opnamen van in bezit, die zijn allemaal naar het management enzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:18 schreef ThunderChild het volgende:
Alweer Temper Trap ?? W'rum geen Rammstein, Epica of Motorhead (met puntjes op de O) ??![]()
Balen zeg, ik heb het gelukkig op tv. Straks/nu Editors toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:21 schreef ThunderChild het volgende:
Hier hapert de stream nog steeds. Weet niet wat ze gedaan hebben, maar het heeft niet geholpen . . .
als t goed is welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:30 schreef alors het volgende:
[..]
Balen zeg, ik heb het gelukkig op tv. Straks/nu Editors toch?
Same herequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:15 schreef meneer_valk het volgende:
Wat een ontzettend gaaf optreden van EditorsBen nu wel heel erg blij dat ze in het voorprogramma van Muse staan!
Yup. Zie buienradar. Hier in Maastricht valt ook wat.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:21 schreef ThunderChild het volgende:
De lucht wordt verdacht veel in beeld gebracht. Zou het straks misschien gaan regenen daar ??![]()
geen cams. alleen op de laatste dagquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:30 schreef ThunderChild het volgende:
Hmmm, had liever 2 Many DJ's gezien![]()
Trouwens, het valt me op dat we nog niks uit de tent hebben gezien ?? Komt dat nog of krijgen we alleen de buiten podiums te zien ??
Welkomquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:35 schreef VOFTW het volgende:
Jammer dat ze geen 2 Many Dj's laten zien..![]()
Ohja, dit is mijn FiPo op Fok!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welkom. Dit is pas mijn 121.307de post op FOK!
Zo weinig maar?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Post nu eens dat ie op z'n kop moet staan.
Of dat 'ie stopt met muziek makenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat we het lot niet moeten tarten, maar misschien werken verzoekplaatjes wel? Wil iemand nog een plaatje horen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe Waiting On The World To Change maar! of Assassin.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat we het lot niet moeten tarten, maar misschien werken verzoekplaatjes wel? Wil iemand nog een plaatje horen?
Wat deed ie nou?!
The Heart of Life.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat we het lot niet moeten tarten, maar misschien werken verzoekplaatjes wel? Wil iemand nog een plaatje horen?
Da's shit. Had Gossip wel ff willen zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
geen cams. alleen op de laatste dag
Okay John, Waiting on the World to Change dus, en zelf vind ik Stop This Train altijd wel mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:49 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Doe Waiting On The World To Change maar! of Asassin.
Dat gaat krap worden, om 20.00 laten ze de Gossip alweer zien... Maar ik stuur em door! Misschien laten ze het vanavond op tv nog zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
The Heart of Life.![]()
Ik krijg al kippevel als ik de titel van het nummer typ.
Gossip komt straks op de livestream:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's shit. Had Gossip wel ff willen zien
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Okay John, Waiting on the World to Change dus
JAAAAA! Ik zou er geld voor gaan vragen als ik jou was!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Okay John, Waiting on the World to Change dus, en zelf vind ik Stop This Train altijd wel mooiAlvast Bedankt
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Cee het volgende:
Maak een slechte tekening van John Mayer, sleep het mee naar Pinkpop samen met een bordje waarop staat dat John je tekening moet pakken.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Okay John, Waiting on the World to Change dus, Alvast Bedankt
Dus geen Green Day ?? Shit . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef mouzzer het volgende:
Gossip komt straks op de livestream:
Vanavond nog op onze Pinkpop livestream o.a. John Mayer, Gossip, Destine en The Black Box Revelation
Greenday zal wel op tv komen straks.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef ThunderChild het volgende:
Willen de mensen die met John Mayer een lijntje hebben, die zo snel mogelijk afkappen !!![]()
![]()
[..]
Dus geen Green Day ?? Shit . . .
Kan ik ook nederland 3 op inet zien aangezien iemand anders hier al naar xfactor (quote:
Als hij aanstaat kan het hier http://player.omroep.nl/?zenid=003quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Kan ik ook nederland 3 op inet zien aangezien iemand anders hier al naar xfactor () wilt kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |