Zeker weten!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar wel mooie fotos maken van je lakjes
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn nagellak budget voor de maand is alleen nog wel maar 15 euro van over... wat dus wil zeggen dat ik al voor 80 euro besteld heb in 5 dagen tijd...
Edit: KAK!!Topic dichtgegooid....
Maarmaar, mijn ds extravagance dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb alle foto's uit het vorige topic er in gezet
Ik zou het er ook niet voor kopen. Maar er is vraag naar blijkt:)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:41 schreef Mirjam het volgende:
die moodies zijn alweer uitverkocht bij bubsel
(ik vind ze wel een tikje aan de prijzige kant hoor? maar misschien is dat persoponlijk)
Nee, helaas!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:33 schreef samsuus het volgende:
Iemand die weet wat er aan verzendkosten word gerekend bij BeautyCompany? Kan het zo gauw niet vinden op de site.
Als je erop klikt staat er een rood balkje bij met "geschatte levertijd 20 dagen".quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:37 schreef Tegan het volgende:
tvp
Waarom kan je die mood lakjes gewoon bestellen als ze uitverkocht zijn, bij www.nailpolishfashion.nl dus.
Omdat er weer binnenkomenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:37 schreef Tegan het volgende:
tvp
Waarom kan je die mood lakjes gewoon bestellen als ze uitverkocht zijn, bij www.nailpolishfashion.nl dus.
Vind ik niet, vergeleken met de china glazes etc. 7 euro voor een uniek lakje? Gosh kost even veelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:41 schreef Mirjam het volgende:
die moodies zijn alweer uitverkocht bij bubsel
(ik vind ze wel een tikje aan de prijzige kant hoor? maar misschien is dat persoponlijk)
Gewoon pakketpost, 6,75quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:33 schreef samsuus het volgende:
Iemand die weet wat er aan verzendkosten word gerekend bij BeautyCompany? Kan het zo gauw niet vinden op de site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |