Nu ben ik benieuwd: voor wie ben JIJ wel eens uitgemaakt of op wie vind JIJ jezelf lijken?
Ik zal zelf beginnen: ik kan zelf niemand bekends bedenken op wie ik lijk, maar mensen hebben me wel eens verteld dat ik ze aan Alanis Morrissette doe denken. Volgens mij komt dat dan alleen maar door mijn haar, en door mijn lengte. Ik mag tenminste hopen dat ik niet ook haar mond heb!
Dus denk de bril en hoed weg en voila ...
weet alleen niet of dat een compliment was of niet...
Tseesis zometeen weer een topic over reďncarnatie. En dan lijken ze allemaal weer op Jeanne d,Arc, Eva Braun, prinses Mathilde of een of andere jonkvrouw in een middeleeus kasteel. Hebben ze ineens ook geen kleren meer aan, maar GEWADEN. Maar weer geen kuisheidsgordel.
Maar nooit herinneren die gelovigen zich, dat ze vroeger uitgescholden werden voor "Miete met den Kallefsoogen"
Q.E.D.
quote:
op 03-17-2000 om 08:22 PM schreef lost95 het volgende:
Tja een keer voor Guus Meeuwis. Maar die persoon (ik ken haar niet) was waarschijnlijk heeeel erg dronken want ik lijk er totaal niet op.
* An-ja heeft een keer een jongen voor Guus Meeuwis uitgemaakt (op vakantie).
of dat in nuchtere toestand was???
Als jij dat was, het spijt me....was niet naar bedoeld
En als je het wel was: dan moet ik je teleur stellen: Je lijkt echt op Guus!!!
[Dit bericht is gewijzigd door An-ja (Datum 18 Maart 2000).]
Vraag me niet hoe ze daar bij kwamen maar ze hadden toen al wel een paar joints gehad
Gegroet,
Djeez
quote:[image]http://thumb-1.image.altavista.com/image/11841808[/image]
op 03-18-2000 om 12:03 PM schreef Aernout het volgende:Kevin Bacon heb ik ook wel eens gehoord. Ik heb geen flauw idee wie dat is (schijnt een acteur te zijn ofzo)
David Letterman: vanwege dat assertieve gedrag, flauwe opmerkingen en die flinke inhammen (heb zelf ook niet echt een grote bos haar op mijn hoofd)
Jacques Villeneuve (F1 coureur): vanwegehet feit dat hij om de zoveel tijd zijn haar weer anders heeft geverfd. Dat doe ik ook met dat laatste beetje haar wat ik nog heb, maar sinds de laatste tijd is dat een beetje afgelopen.
Verder is het een "do or die" mannetje en dat ben ik ook wel.
Tom Hanks: vanwege het kleine hartje wat ik heb en de uitdrukkingen die hij met zijn gezicht maakt, een echt acteurtje ben ik wel.
Maar wees niet bang, qua uiterlijk lijk ik op geen van drieen...
quote:
op 03-18-2000 om 01:58 PM schreef Casey het volgende:
Ooit heeft een heel erg onnozel meisje mij verteld dat ik echt niet hoefde te doen of het niet waar is, ze wist heus wel dat ik Michael Pilazic (hoe schrijf je dat?) was. Ik heb haar toen maar verteld dat ik zijn jongere broer was. Ze zoende trouwens wel erg lekker. Ik weet nog steeds niet of ik haar voor de gek hield of zij mij, volgens mij deed het er niet zoveel toe. We both got what we wanted, so who cares?
ROFLOL !!!!
???????????????
Dominee Oraal? De OerHoer? Doe eens een suggestie.... er zijn wel eens mensen geweest die vonden dat ik qua type wat weg heb van Angel van Buffy the Vampire slayer.... Zelf heb ik niet zo'n hoge dunk van mezelf.... enfin, hierbij dus mn foto doe maar een suggestie....
Be gentle!
Grtz,
Meerhoerman.
quote:
op 03-17-2000 om 10:07 PM schreef Lois Lane het volgende:
* buzzer vind Lois Lane helemaal niet op "Peter Fidder' lijken.
Nee, ik ook niet
LOL
quote:
op 03-17-2000 om 11:59 PM schreef An-ja het volgende:
* lost95 heeft een keer een jongen voor Guus Meeuwis uitgemaakt (op vakantie).of dat in nuchtere toestand was???
Als jij dat was, het spijt me....was niet naar bedoeld
En als je het wel was: dan moet ik je teleur stellen: Je lijkt echt op Guus!!!
![]()
quote:
op 03-18-2000 om 04:11 PM schreef Quenda® het volgende:
Mirror?
Qua uiterlijk zie ik sterke overeenkomsten met Guusje Meeuwes![]()
Dan had ik nog liever Guusje Nederhorst gehoord....
(Heb hier trouwens wel zo'n bril liggen zet zo zo'n type voor je neer....
Grtz,
Meerhoerman.
Lijkt er dan niemand op dat meisje van HellRaiser II (HellBound?) Dan huw ik haar meteen!
Zie ook mijn page over haar (Imogen Boorman) http://members.xoom.com/sugaranma/hellraiser.html
(Overigens de enige op het net over haar!
Mickey van Goede Tijden
Emiel Ratelband
Paul de Leeuw
quote:
op 03-18-2000 om 02:52 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar ik op lijk....
Op een lekker stuk misschien? Stuk drop, stuk kaas... geintje!
leuke foto ja.
en ik lijk op... eh... m'n vader.
(maar daar word ik nooit mee verward)
[Dit bericht is gewijzigd door bixister (Datum 19 Maart 2000).]
quote:
op 03-18-2000 om 11:58 PM schreef bixister het volgende:
nou da's beter dan de steffi graf-gok van jeanine he spiegelmeneer?
/me denkt dat ze eerder steffi graf benen heeft dan een steffi-gok...
quote:
op 03-17-2000 om 10:46 PM schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
En dan lijken ze allemaal weer op Jeanne d,Arc, Eva Braun, prinses Mathilde of een of andere jonkvrouw in een middeleeus kasteel.Maar nooit herinneren die gelovigen zich, dat ze vroeger uitgescholden werden voor "Miete met den Kallefsoogen"
Q.E.D.
Als ik net uit bed kom lijk ik op Ma Flodder. Maar DAT wil vast niemand horen
Zucht, kijk, ik kan best wel begrijpen dat mensen zeggen dat ik op (de levende) KC lijk. Maar BP? mmm, ik ben knapper . Toen ik gisteravond naar seven zat te kijken, viel het me wel op dat we ongeveer dezelfde lach hebben. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik vraag me af hoevaak tegen TC, HG, BP gezegd wordt dat ze op mij lijken.
We hebben er nog hard om gelachen
Marco
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 19 Maart 2000).]
John Lithgow (Dick Solomon in 3rd Rock) vanwege uiterlijk en gedrag
Een jonge Jack Nicholson (nee, IK ben er blij mee, en je zou mijn vader eens moeten zien)
Bert Visscher
V
quote:
op 03-19-2000 om 09:15 PM schreef Schanulleke het volgende:
Schanulleke is wel 's uitgemaakt voorDylan van BH
wie is Dylan van BH???
Wat maakt het ook uit, ik ben trouwens een zeer geslaagde combinatie van mijn vader en moeder! Toppie dus!
quote:
op 03-18-2000 om 11:58 PM schreef bixister het volgende:
nou da's beter dan de steffi graf-gok van jeanine he spiegelmeneer?
Ach, aan de voorgevel herkend men het huis.
quote:
op 03-18-2000 om 09:37 PM schreef De Parasiet het volgende:
MIRRORMAN !! U BENT MIJN GOD !!!!!!!!
U heeft iets weg van Hugh Grant, Wessel van diepen en John Ewbank !!! Ik aanbid u !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pfew, hoe zien Hugh Grant en John Ewbank eruit? Toch bedankt voor het compliment....
Beetje vleierij op zn tijd is nix mis mee
Wil wel eens een foto van jouw zien trouwens Gimme!
Grtz,
Meerhoerman.
getverdegetverdegetderekke
#$#@%#!@!@#@!@#%(4?&
$#2|{@}$#@!!@@@!%$%&*&*&!!!!
maar de mensen die dat zeggen wonen volgens mij aan de verkeerde kant van de utrechtse heuvelrug. Dat zou het kunnen verklaren
------------------
* iT mAtTErz nOt whAtz in dA aRt, It MattERZ whAt is in Da HeARt.
*gaaaap*
[Dit bericht is gewijzigd door Ulx (Datum 20 Maart 2000).]
JIPPIE !!!!!!!!!!!
------------------
-I chose not to choose life. I chose something else. And the reasons? There are no reasons. -
[Dit bericht is gewijzigd door De Parasiet (Datum 20 Maart 2000).]
V
quote:
op 03-17-2000 om 07:13 PM schreef Beatrice het volgende:Nu ben ik benieuwd: voor wie ben JIJ wel eens uitgemaakt
ze hebben me wel eens uitgemaakt voor stom wijf en trut.
www.sjoerd.org
quote:
op 03-20-2000 om 01:34 PM schreef De Parasiet het volgende:
dit ben ik!! en en op wie lijk ik?????
JIPPIE !!!!!!!!!!!
Niks d'r van... ik zag 'r het eerst. Bovendien staan die plaatjes bij mij op de server :-p
www.sjoerd.org
quote:
op 03-20-2000 om 02:24 PM schreef Atheist het volgende:
Niks d'r van... ik zag 'r het eerst. Bovendien staan die plaatjes bij mij op de server :-p
heee Para!
Ik heb een veel grotere server!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |