abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29224
In de geweldige topic "god wat ben ik toch een lekker ding" vertellen een paar mensen voor wie ze wel eens zijn uitgemaakt. Tom Cruise, Kurt Cobain, en nog meer.

Nu ben ik benieuwd: voor wie ben JIJ wel eens uitgemaakt of op wie vind JIJ jezelf lijken?

Ik zal zelf beginnen: ik kan zelf niemand bekends bedenken op wie ik lijk, maar mensen hebben me wel eens verteld dat ik ze aan Alanis Morrissette doe denken. Volgens mij komt dat dan alleen maar door mijn haar, en door mijn lengte. Ik mag tenminste hopen dat ik niet ook haar mond heb!

vrijdag 17 maart 2000 @ 20:17:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_29225
Het schijnt dat ik erg op Peter Fidder lijk
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_29226
Tja een keer voor Guus Meeuwis. Maar die persoon (ik ken haar niet) was waarschijnlijk heeeel erg dronken want ik lijk er totaal niet op.
pi_29227
Nah , Bixister zag dit nieuwe plaatje onder mijn naam en vroeg wat ik een jagerspakje deed.......

Dus denk de bril en hoed weg en voila ...

pi_29228
* Lois Lane vind Buzzer helemaal niet op "Peter Fidder' lijken .
  Admin vrijdag 17 maart 2000 @ 22:44:00 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_29229
hmmm...
ik ben wel 's voor Jim Carrey uitgemaakt

weet alleen niet of dat een compliment was of niet...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_29230
Voorlopig blijft SANCTAsimplicissimus maar even op zichzelf lijken.

Tseesis zometeen weer een topic over reïncarnatie. En dan lijken ze allemaal weer op Jeanne d,Arc, Eva Braun, prinses Mathilde of een of andere jonkvrouw in een middeleeus kasteel. Hebben ze ineens ook geen kleren meer aan, maar GEWADEN. Maar weer geen kuisheidsgordel.

Maar nooit herinneren die gelovigen zich, dat ze vroeger uitgescholden werden voor "Miete met den Kallefsoogen"

Q.E.D.

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  vrijdag 17 maart 2000 @ 23:59:00 #8
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_29231
quote:
op 03-17-2000 om 08:22 PM schreef lost95 het volgende:
Tja een keer voor Guus Meeuwis. Maar die persoon (ik ken haar niet) was waarschijnlijk heeeel erg dronken want ik lijk er totaal niet op.

* An-ja heeft een keer een jongen voor Guus Meeuwis uitgemaakt (op vakantie).

of dat in nuchtere toestand was???

Als jij dat was, het spijt me....was niet naar bedoeld

En als je het wel was: dan moet ik je teleur stellen: Je lijkt echt op Guus!!!

[Dit bericht is gewijzigd door An-ja (Datum 18 Maart 2000).]

Yes I suck. And swallow.
pi_29232
Mijn vakantievrienden waren van mening dat mijn ogen op die van Tupac Shakur leken.

Vraag me niet hoe ze daar bij kwamen maar ze hadden toen al wel een paar joints gehad

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  Redactie Frontpage zaterdag 18 maart 2000 @ 02:02:00 #10
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_29233
Ik word altijd vergeleken met Bart de Graaff. Klein, blond, brilletje en een erg grote bek. He, dat ben ik!

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_29234
Ik ben die ik ben , maar mensen herkennen me, ook na jaren aan mijn stem( dus als ze me niet kunnen zien, maar wel kunnen horen.
pi_29235
Ik zou het echt niet weten.
Iemand heeft ooit tegen mij gezegd dat ik op Madonna lijk, maar ja, hoe zag zij er op dat moment uit?
pi_29236
Arnold Swartzenegger (hoe schrijf je dat?)heb ik 2x gehoord. Ze bedoelen dan m'n gezicht. Ik zie het zelf niet hoor.
Kevin Bacon heb ik ook wel eens gehoord. Ik heb geen flauw idee wie dat is (schijnt een acteur te zijn ofzo)
  zaterdag 18 maart 2000 @ 12:22:00 #14
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_29237
quote:
op 03-18-2000 om 12:03 PM schreef Aernout het volgende:

Kevin Bacon heb ik ook wel eens gehoord. Ik heb geen flauw idee wie dat is (schijnt een acteur te zijn ofzo)

[image]http://thumb-1.image.altavista.com/image/11841808[/image]

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_29238
Ik lijk op drie personen volgens mijn kennissen, familie en vriendin:

David Letterman: vanwege dat assertieve gedrag, flauwe opmerkingen en die flinke inhammen (heb zelf ook niet echt een grote bos haar op mijn hoofd)

Jacques Villeneuve (F1 coureur): vanwegehet feit dat hij om de zoveel tijd zijn haar weer anders heeft geverfd. Dat doe ik ook met dat laatste beetje haar wat ik nog heb, maar sinds de laatste tijd is dat een beetje afgelopen.
Verder is het een "do or die" mannetje en dat ben ik ook wel.

Tom Hanks: vanwege het kleine hartje wat ik heb en de uitdrukkingen die hij met zijn gezicht maakt, een echt acteurtje ben ik wel.

Maar wees niet bang, qua uiterlijk lijk ik op geen van drieen...

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zaterdag 18 maart 2000 @ 13:58:00 #16
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_29239
Ooit heeft een heel erg onnozel meisje mij verteld dat ik echt niet hoefde te doen of het niet waar is, ze wist heus wel dat ik Michael Pilazic (hoe schrijf je dat?) was. Ik heb haar toen maar verteld dat ik zijn jongere broer was. Ze zoende trouwens wel erg lekker. Ik weet nog steeds niet of ik haar voor de gek hield of zij mij, volgens mij deed het er niet zoveel toe. We both got what we wanted, so who cares?
pi_29240
quote:
op 03-18-2000 om 01:58 PM schreef Casey het volgende:
Ooit heeft een heel erg onnozel meisje mij verteld dat ik echt niet hoefde te doen of het niet waar is, ze wist heus wel dat ik Michael Pilazic (hoe schrijf je dat?) was. Ik heb haar toen maar verteld dat ik zijn jongere broer was. Ze zoende trouwens wel erg lekker. Ik weet nog steeds niet of ik haar voor de gek hield of zij mij, volgens mij deed het er niet zoveel toe. We both got what we wanted, so who cares?

ROFLOL !!!!

pi_29241
Ik krijg regelmatig de naam "Arnold" naar m'n hoofd geslingerd ...
Misschien omdat ik het grootste deel van m'n tijd doorbreng in de sportschool.
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
  zaterdag 18 maart 2000 @ 14:30:00 #19
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_29242
Ze zeggen dat ik op Pippi Langkous lijk.....

???????????????

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_29243
Ik heb echt geen flauw idee waar ik op lijk....

Dominee Oraal? De OerHoer? Doe eens een suggestie.... er zijn wel eens mensen geweest die vonden dat ik qua type wat weg heb van Angel van Buffy the Vampire slayer.... Zelf heb ik niet zo'n hoge dunk van mezelf.... enfin, hierbij dus mn foto doe maar een suggestie....

Be gentle!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_29244
Steffi Graf ( maar niet qua tennisprestaties .. )
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
  zaterdag 18 maart 2000 @ 16:11:00 #22
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_29245
Mirror?
Qua uiterlijk zie ik sterke overeenkomsten met Guusje Meeuwes
  zaterdag 18 maart 2000 @ 16:50:00 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_29246
quote:
op 03-17-2000 om 10:07 PM schreef Lois Lane het volgende:
* buzzer vind Lois Lane helemaal niet op "Peter Fidder' lijken .

Nee, ik ook niet

LOL

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_29247
quote:
op 03-17-2000 om 11:59 PM schreef An-ja het volgende:

* lost95 heeft een keer een jongen voor Guus Meeuwis uitgemaakt (op vakantie).

of dat in nuchtere toestand was???

Als jij dat was, het spijt me....was niet naar bedoeld

En als je het wel was: dan moet ik je teleur stellen: Je lijkt echt op Guus!!!

En waar was je dan op vakantie?
* lost95 kijkt toch nog maar eens een keer in de spiegel zou het dan toch??.
pi_29248
quote:
op 03-18-2000 om 04:11 PM schreef Quenda® het volgende:
Mirror?
Qua uiterlijk zie ik sterke overeenkomsten met Guusje Meeuwes

Dan had ik nog liever Guusje Nederhorst gehoord....

(Heb hier trouwens wel zo'n bril liggen zet zo zo'n type voor je neer....

Grtz,

Meerhoerman.
Lijkt er dan niemand op dat meisje van HellRaiser II (HellBound?) Dan huw ik haar meteen!

Zie ook mijn page over haar (Imogen Boorman) http://members.xoom.com/sugaranma/hellraiser.html

(Overigens de enige op het net over haar!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')