ohjah dat heb ik wel vaker gehoord.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Prachtig Lichaam, Ontzettende RotKop
Dat was je toch ookquote:Op zondag 30 mei 2010 01:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ohjah dat heb ik wel vaker gehoord.
Hen ontzettend over de zeik omdat ik 20min volhield dat ik homo zou zijn
allemachtig overdrijf niet zoquote:Op zondag 30 mei 2010 01:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ohjah dat heb ik wel vaker gehoord.
Hen ontzettend over de zeik omdat ik 20min volhield dat ik homo zou zijn
[ afbeelding ]
Ge zijt wel over de zeikquote:Op zondag 30 mei 2010 01:56 schreef norich het volgende:
[..]
allemachtig overdrijf niet zoik zei alleen dat ik je niet geloofde
ow, kan ook. detailsquote:Op zondag 30 mei 2010 01:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
'Prachtig Lichaam Onder Rotkop' toch?
Jij zei dat homo's raar zijn. Dat vond ik niet zo grappig neequote:Op zondag 30 mei 2010 02:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ge zijt wel over de zeik![]()
Mja ik gaat maffen, 8.35 weer de wekker
Ontzettende rotkop of gewoon rotkop maakt in dit geval wel enig verschil. Het zou een schrale troost zijn, toch?quote:
Dat zijn ze ookquote:Op zondag 30 mei 2010 02:03 schreef norich het volgende:
[..]
Jij zei dat homo's raar zijn. Dat vond ik niet zo grappig nee
Iedereen is op zn eigen manier raar, zolang je elkaar maar respecteert...quote:Op zondag 30 mei 2010 02:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Homo's zijn niet raar. Homofoben zijn raar.
Dat is waar.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Iedereen is op zn eigen manier raar, zolang je elkaar maar respecteert...
*Jaloers is.quote:
quote:
Alles goed?quote:
Ja goed, had je nog toets vorige week?quote:
Beetje bijdehand geweestquote:
Ja en 1 juni ook weerquote:Op zondag 30 mei 2010 11:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja goed, had je nog toets vorige week?
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje bijdehand geweestzo'n vent kwam bij m'n kassa staan en zei dat hij lastig ging doen, waarop ik hem vroeg of ik de politie vast moest bellen
Dat is pas dinsdag, tijd genoeg dusquote:
Goedemorgen!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:37 schreef Mdrop het volgende:
Goedemorgen! , zo op weg naar Groningen , pokke eind rijden ook weer.
[..]
Dat is pas dinsdag, tijd genoeg dus.
Woont een vriendin van me en die was gister jarig en die heb ik in Albergen beloofd om op zondag haar verjaardag te komen vieren, blijkt tegelijk te zijn met haar familiequote:
Bij de mac?, daar is toch alles vegetarisch, plastic bende daar.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij snapte dat het een grap was en bestelde toen wat vegetarisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappigquote:Op zondag 30 mei 2010 11:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Woont een vriendin van me en die was gister jarig en die heb ik in Albergen beloofd om op zondag haar verjaardag te komen vieren, blijkt tegelijk te zijn met haar familie.
[..]
Bij de mac?, daar is toch alles vegetarisch, plastic bende daar.
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op zondag 30 mei 2010 11:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke niet grappig, maar kwaliteit is het ook niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |