Uhu.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
En het is nog een kutkloon ook zo te zien aan zijn PH.
Ik als inwoner van Deventer hoop op Lonneker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Assiej het volgende:
Wie zou zo winnen, Lonneker of Deventer bij XFactor
Logischquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik als inwoner van Deventer hoop op Lonneker.
Ik hoop voor Maaike maar ik vrees voor Jaap ..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik als inwoner van Deventer hoop op Lonneker.
Ja, want er zijn heel veel spelers van FCT echt Twentsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik hoop voor Maaike maar ik vrees voor Jaap ..
Twente-(overijssel) gaat goed met talenten.
eerst Fc twente kampioen
nu Lonneker en Deventer (overijssel)
Ziejewelquote:Hoi.
Ik vind je geen vervelend persoon.
Ik hoop dat je dat respecteerd.
hooggeachte groet,
*wegens privacy geen naam*
Zie je mij dat typen/zeggen???quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want er zijn heel veel spelers van FCT echt Twents
Noh... Dat zou je geheim houden!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens kreeg ik die PM van Daniël
Wist niet dat je boos werdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zie je mij dat typen/zeggen???
Het is wel een team van Twente, alsin twente/overijssel staat in het licht...?
Die dikke Jaap?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:57 schreef Assiej het volgende:
Met 51% van de stemmen heeft Jaap gewonnen (X factor)
Foei!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd
maar ja, het is wel grappig
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens kreeg ik die PM van Daniël
Ik denk dat het op Tv ook anders over komt dan dat je daar zit..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat ik al al een paar seizoenen niet snap is dat als kandidaten gewoonweg vals zingen de jury laaiend enthousiast doet. Mankeert er wat aan hun koptelefoon, worden ze omgekocht? Want ik weet zeker dat het niet aan mijn oren ligt. En bij een keigoede zangeres hadden ze toen op van alles wat aan te merken.
Dat is nog altijd beter dan die corrupte oostbloklanden. Of hoort Duitsland daar ook bij?quote:
Wat is dat dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:31 schreef rulerofdeath het volgende:
whaha, karin is vandaag een plork tegengekomen. Ik moest wel eerst uitleggen wat een plork is
Prachtig Lichaam, Ontzettende RotKopquote:
'Prachtig Lichaam Onder Rotkop' toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Prachtig Lichaam, Ontzettende RotKop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |