Omdat TS te druk is met fok , heeft hij niet zoveel tijd om te hosselen . Daarom ga ik eens per week naar de stad om wat illegale hoeren te neuken ( trekken 5 euro , pijpen 20 , neuken 40 zonder condoom ) Om 20:00 stapte ik de bus in opweg naar de stad , naar de keiharde sex

na 15 minuten in een donkere bus kwam ik dus aan bij de hoerenspot . Omdat het zaterdagwas was het niet zo druk dus ik kon meteen gaan zoeken naar de minderjarige hoertjes . In de steeg naast de albert heijn zag ik het eerste coke verslaafde snolletje , ik vroeg haar wat ze allemaal deed , en voor hoeveel . Neuken zou dus 25 euro kosten zonder condoom , het was een behoorlijk geil sletje dus ik kreeg al een aardige bult in me broek . Het hoertje zag het en ging met haar hand aaien op mijn inmiddels keiharde paal , ik zou bijna komen in mijn broek , zo geil had ze me gemaakt .
Dus we gingen naar haar hotel om even te neuken , ze moest nog even naar de wc . Ik begon te fappen , en deed me kleren uit , ik deed mijn laatste sok uit toen ze binnenkwam zij was ook naakt , ze ging naast me liggen en zei dat ze van me houdt . Weer begon ze mijn paal te aaien , en na een paar minuten begon ze met haar heerlijke mond me te pijpen . Het pijpen viel wat tegen en ik zei tegen haar dat ze moest stoppen , dat ik haar ga neuken . Ze zei dat ze nog even naar de wc moest , ik zei oke maar toch was ik wel een beetje gepwnd . Het duurde weer wat lang , dus ik ging even naar de deur toelopen om door het sleutelgat te kijken , wat ik zag was een zakje coke en ik hoorde haar snuiven , zou ik nu gewoon kunnen neuken en zonder te betalen weglopen ? Ik ging het proberen . Toen ze weer naar buiten kwam zag je dat ze gesnoven had , maargoed ze begon me dus heerlijk te neuken en te neuken . Even een paar keer van standje wisselen en dan klaarkomen in haar natte kut . Spuitend kwam ik klaar in haar natte geile kut , het was heerlijk , totdat ik iets raars voelde het leek wel alsof er een kind aan mijn eikel zat te zuigen . Het hoertje begon te huilen , omdat ik geen klootzak ben haalde ik mijn slappe dick eruit terwijl er bloed uit haar kapotte kut kwam .
Overal in de kamer lag bloed , en ik wou weglopen maar toen hoorde ik haar opeens nog harder huilen dus ik liep terug om te kijken wat ze nou weer heeft , ze was bevallen van een kind van 2/3 maanden oud . Ze vroeg of ik de ambulance wou bellen , waarop ik nee zei . Het hoertje moest nog harder huilen . Omdat ze maar bleef huilen werdt er geklaagd over de tering herrie , de hoteleigenaar kwam dus in de kamer . Een vrouw van 50 met een pittig kort kapsel , het hoertje werdt hier weer geil van , en de hoteleigenaar deed de deur dicht en op slot , de ramen waren dicht , ik was gevangen . Ze begonnen te zoenen met elkaar , en de dode baby in elkaars anus te steken . Van het cokehoertje moest ik me weer uitkleden om haar te neuken . Ze begon natuurlijk eerst weer met aaien , en daarna pijpen . Het pijpen was deze keer wel goed , ik kwam al bijna klaar , opeens gingen haar ogen dicht , en moest ze kotsen op mijn harde paal , de hoteleigenaar ging ook kotsen over het hoertje , en het hoertje weer terug . Ik vroeg me echt af wat ze hebben gegeten want ze bleven doorgaan

. 5 minuten later begon ik iets raars op mijn dick te voelen , het begon pijn te doen en er kwamen losse velletjes de hoer heeft me een soa gegeven . Hierdoor ging ik door het lint , en pakte een tube tandpasta om de keel van de hoteleigenaar door te snijden , het was gelukt ze viel dood neer op de grond naast de baby . Het hoertje was nu weer bang , en de coke was alweer uitgewerkt denk ik . Het hoertje moest van mij haar bloed oplikken , en op de muren schrijven dat ze zelfmoord heeft gepleegd . Ze had het gedaan , toen zei ik tegen haar dat ze een tang moest pakken en de ribben van de hoteleigenaar eruit moet trekken . Ook dit deed ze , het enige wat er nog gedaan moest worden is dat de hoer zelf doodgaat , ik had een speciaal plan gemaakt voor hoeren die lastig zijn . Dat heb ik dus gedaan dit was het plan
- Haar vastbinden aan het balkon
- De nagels eruit trekken met een tang , en dan zout erop gooien
- Haar oogleden wegsnijden , en dan zand in haar ogen gooien
- Benzine laten slikken , en een sigaret laten roken
- De buik opensnijden , de maag eruit halen , opensnijden en de troep die erin zit weer terug in haar mond gooien
- En dan dood laten bloeden
Na dit gedaan te hebben ging ik even douchen , om daarna naar huis te gaan , om 21;54 stapte ik de bus in , en om 22;07 was ik weer thuis