Aids is waarschijnlijk geband ivm posten van iemand die post: omg een kloon.quote:
Waarom zouden ze mij voor lul willen zetten, maar kan gewoon niet tegen dat gezeurquote:Op zondag 30 mei 2010 12:14 schreef Assiej het volgende:
Denk niet dat ze dat doen met de hele familie erbij, jou voor lul zetten oid ...
Oehh is ze Christelijk dan ?
Ik kan er ook nog om lachen ookquote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Aids is waarschijnlijk geband ivm posten van iemand die post: omg een kloon.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Aids is waarschijnlijk geband ivm posten van iemand die post: omg een kloon.
Er is gesproken over kloontjes hier in het topic, zal wel een mod langs zijn gekomen ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 12:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dat meen je? Wie heeft er TR gemaakt dan?
De teringquote:Op zondag 30 mei 2010 12:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er is gesproken over kloontjes hier in het topic, zal wel een mod langs zijn gekomen ofzo.
Het is zijn eigen schuld. probleem of weet ik wat, als je perse met een kloon hier wilt zitten moet je zorgen voor een fatsoenlijk proxy en geen mens doet je wat.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Neem aan dat hij wel snapt dat het niet zo bedoeld is
Ooh die wil gewoon kerels in haar kamer hebben...........quote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waarom zouden ze mij voor lul willen zetten, maar kan gewoon niet tegen dat gezeur.
Ze woont niet voor niets op kamers, voorheen gewoon netjes elke zondag morgen verplicht in de kerkbanken.
Dat zijn jou woordenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef Assiej het volgende:
Ooh die wil gewoon kerels in haar kamer hebben...........
Jup ,,, heel erg .quote:
Laten we 1 minuut stilte houdenquote:
Aah dus zo noemen ze dat. 'Gezelligheid'quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zijn jou woorden, ik houdt het wel op 'gezelligheid', Ipodje vol, douchen, eten en dan de polo nog ophalen bij cafe (
) en we kunnen gaan!
Jup zo noem ik dat tenminste welquote:Op zondag 30 mei 2010 12:55 schreef Assiej het volgende:
Aah dus zo noemen ze dat. 'Gezelligheid'![]()
Viel Spass..
Ik was vanaf 0.30 bij bar gezelligquote:Op zondag 30 mei 2010 11:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh, Robin niet gezienwas wel weer lachen
ik was er rond 02:00, fucking warm daarquote:
Ja echt hé, waar stond je dan? Ik helemaal achteraan.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik was er rond 02:00, fucking warm daar
Halverwege ongeveer, op dat opstapje.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja echt hé, waar stond je dan? Ik helemaal achteraan.
Ow oke, ik heb serieus een keer rondgelopen om te kijken of ik je kon vindenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Halverwege ongeveer, op dat opstapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |