Mensen hebben een andere politieke voorkeur dan jij, dus zijn ze knettergek? Ik dacht dat links zo respectvol was en open stond voor andersdenkenden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit hoor. Dit volk is knettergek geworden. Daar is niet tegen te vechten.
Dat waren ze niet want het neoliberale CPB heeft voor het eerst sinds ze verkiezingsprogramma's gaan doorrekenen geen koopkrachteffecten uitgerekend. Ik vermoed een complot van deze kapitaallikkers.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, en het was nog niet in je opgekomen dat een hoop mensen het daar mee eens zijn? En de kiezers kijken natuurlijk ook gewoon verkiezingsprogramma's door, het is goed mogelijk dat veel VVD-stemmers al op de hoogte waren van deze uitwerking van de VVD plannen en juist daarom voor de VVD hebben gekozen in de peilingen.
Er zijn grenzen. Maar hoe kan je sociaal vinden om van de bijstandsmoeder tot 520 euro willen korten en de ondernemer 1800 euro erbij te geven?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mensen hebben een andere politieke voorkeur dan jij, dus zijn ze knettergek? Ik dacht dat links zo respectvol was en open stond voor andersdenkenden.
Het volk verkiest Madoffquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef BasEnAad het volgende:
Het geld is gewoon op, dat ziet het volk nu ook. Daarom is de VVD nu het grootst.
Dat is niet helemaal waar, er zijn gewoon een heleboel uitvreters. Ik ken er zo ook een paar. Wanneer het economisch slechter gaat heeft de werkende mens geen zin meer om te betalen voor die lamballen in de straat. Want daar zijn er een heleboel van.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het nog veel erger gesteld met dit volk: asociaal dus.
Tuurlijk. Het zijn allemaal uitvreters.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, er zijn gewoon een heleboel uitvreters. Ik ken er zo ook een paar. Wanneer het economisch slechter gaat heeft de werkende mens geen zin meer om te betalen voor die lamballen in de straat. Want daar zijn er een heleboel van.
Uiteraard zijn er ook mensen die wel hulp nodig hebben, maar de verzorgingsstaat is uit de hand gelopen en niet meer te betalen. Het geld is op.
Heb je mijn reactie überhaupt gelezen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het zijn allemaal uitvreters.![]()
Dat je ze niet vergast?
OK, ik beschouwd het als je analyse. Sorry.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je mijn reactie überhaupt gelezen?
Links erkent uitvreters, maar realiseert zich dat uitvreters hard aanpakken gevolgen heeft voor de goedwillenden. Rechts erkent uitvreters en focust zich hier volledig op.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, er zijn gewoon een heleboel uitvreters. Ik ken er zo ook een paar. Wanneer het economisch slechter gaat heeft de werkende mens geen zin meer om te betalen voor die lamballen in de straat. Want daar zijn er een heleboel van.
Uiteraard zijn er ook mensen die wel hulp nodig hebben, maar de verzorgingsstaat is uit de hand gelopen en niet meer te betalen. Het geld is op.
Mee eens. We verliezen onze cultuur aan de Amerikaanse/Engelse, nog voordat we hem volgens Wilders verliezen aan de Oosterse.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een schandaal. En nederland loopt voorop in dat weggooien van onze cultuur.
Erg rechts zou ik het nou ook weer niet noemen. D66, GL, PvdA, SP, CU, PvdD kunnen nog steeds op 59 zetels rekenen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Tja, Nederland is erg rechts geworden. Gelukkig duurt dat ook maar ongeveer tot een week nadat een rechtse regering gevormd is. Zo werkt het ook wel weer.
Je zou haast gaan denken dat Amerikaanse toestanden hier het ultieme doel lijkt te zijn geworden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Links erkent uitvreters, maar realiseert zich dat uitvreters hard aanpakken gevolgen heeft voor de goedwillenden. Rechts erkent uitvreters en focust zich hier volledig op.
Gevolg: onder links hou je uitvreters, maar houden de hulpbehoevenden het vol, onder rechts heb je geen uitvreters meer, maar gaan hulpbehoevenden eraan onderdoor. Waar kennen we dit van? Juist, uit Amerika. Het scheelt geld, maar ik betaal graag wat meer belasting om Amerikaanse praktijken in Nederland te voorkomen.
Ik denk dat veel mensen er ook echt zo inzitten. Lage belastingen, gemiddeld meer geld, alleen de zwakkeren lijden eronder. Zo heb je geen uitvreters meer, heeft iedereen gemiddeld meer geld, alleen kunnen hulpbehoevenden stikken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat Amerikaanse toestanden hier het ultieme doel lijkt te zijn geworden.
Rechts praat net zo over links, het is jammer dat er in VKZ geen ruimte is voor nuance. Als ik een opiniestuk over de VVD plaats, geschreven door GL'ers, schreeuwt iedereen "LINKSE PROPAGANDA" en is het afgelopen. Als de VVD hoog staat in de peilingen schreeuwt iedereen "ASOCIALE EIKELS" en is het afgelopen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef MrBadGuy het volgende:
De linkse users laten zich wel heel erg kennen. Voor het eerst sinds vele jaren lijkt er een partij te gaan winnen die wat meer rechts van het midden in het spectrum zit, en meteen wordt de Nederlander uitgemaakt voor dom, asociaal en ga zo maar door. We moeten lief zijn voor elkaar en respect hebben voor anderen, tot dat mensen een andere mening hebben. Ik heb iig erg zin in 9 juni. De besluiten die genomen zullen worden zijn niet de meest prettige en zullen we waarschijnlijk ook wel even voelen, maar de toekomst ziet er iig wel rooskleurig uit
Ja, je doet net als Rutte in het interview met Rosenmuller in The Big Apple. De winnaars benadrukken en als Paul op de wervers wijst, de andere kant opkijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen er ook echt zo inzitten. Lage belastingen, gemiddeld meer geld, alleen de zwakkeren lijden eronder. Zo heb je geen uitvreters meer, heeft iedereen gemiddeld meer geld, alleen kunnen hulpbehoevenden stikken.
Laatste keer dat een linkse partij de meerderheid had was in 1998.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef MrBadGuy het volgende:
De linkse users laten zich wel heel erg kennen. Voor het eerst sinds vele jaren lijkt er een partij te gaan winnen die wat meer rechts van het midden in het spectrum zit, en meteen wordt de Nederlander uitgemaakt voor dom, asociaal en ga zo maar door. We moeten lief zijn voor elkaar en respect hebben voor anderen, tot dat mensen een andere mening hebben. Ik heb iig erg zin in 9 juni. De besluiten die genomen zullen worden zijn niet de meest prettige en zullen we waarschijnlijk ook wel even voelen, maar de toekomst ziet er iig wel rooskleurig uit
Proest, moeten jullie over beginnenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef Cyber2003 het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de situatie van Klopkoek en EchtGaaf. Met andere woorden: wat voor baan hebben ze, wat voor huisvesting, wat voor persoonlijke situatie, hoe is de familie e.d. Of zijn jullie gewoon trollen? Jullie overdrijven de situatie tot in het absurde. Denk je dat je daarmee mensen mee krijgt of drijf je mensen niet alleen maar meer richting de VVD (wat natuurlijk prima is)?
Voor mij onbegrijpelijk dat er in dit verdraagzaam land zo'n verzuurde mensen kunnen wonen die totaal geen respect kunnen opbrengen voor andersdenkenden (VVD stemmers, de overgrote meerderheid op dit moment).
de zakkenvullers kunnen wel wat VVD gebruikenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef axis303 het volgende:
Hoe harder met roept tegen de VVD en hoe meer men tendentieuze filmpjes maakt bij Netwerk & Co. hoe meer de VVD groeit. De mensen trappen niet meer in linkse propaganda. Het beleid is niet houdbaar, het roer moet om, kortom de economie kan wel wat VVD gebruiken.
Het is jammer dat stereotypes als "de economie kan wel wat VVD gebruiken" nog steeds leven. Veel economen erkennen dat links nu verstandiger economisch beleid voert door niet direct enorm te bezuinigen, maar intuïtief doet de VVD het beter ("het huishoudboekje op orde maken").quote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef axis303 het volgende:
Hoe harder met roept tegen de VVD en hoe meer men tendentieuze filmpjes maakt bij Netwerk & Co. hoe meer de VVD groeit. De mensen trappen niet meer in linkse propaganda. Het beleid is niet houdbaar, het roer moet om, kortom de economie kan wel wat VVD gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |