Hoef geen wetenschap voor te hebben gestudeerd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:36 schreef flowerbox het volgende:
Zat JM gisteren bij de vroege uitzending niet gewoon rauwe worst op te eten? Nicolas had het trouwens wel gelijk door dat er eentje mistte
ja dat deed hijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:36 schreef flowerbox het volgende:
Zat JM gisteren bij de vroege uitzending niet gewoon rauwe worst op te eten? Nicolas had het trouwens wel gelijk door dat er eentje mistte
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoef geen wetenschap voor te hebben gestudeerd.
Als ik iets ga klaarmaken dan weet ik ook ongeveer hoeveel vlees er ligt hoor.
Waarschijnlijk 1 per persoon.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dan ben je net zo slim als.....Nicolas
Ik weet het bij vier ook wel maar als er zoveel als daar lagen....
Jazeker!quote:Op zondag 30 mei 2010 10:53 schreef Purdey het volgende:
Wat me van de week in die vroege uitzendingen opviel,is dat Keano&Liam allebei totaal verschillend zijn qua haarkleur.Keano is hoogblond,terwijl Liam haast kastanjebruin haar heeft.Is dat in de latere uitzendingen van vrijdagavond ook nog steeds? Op dat tijdstip lig ik namelijk compleet voor pampus..
die ogen! Dat is Debby!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Jazeker!
Wat ik mij zelf al heeeeeel lang afvraag, is op wie ze nu eigenlijk lijken? Ik zie er eigenlijk niets in van de ouders.......... maar dat kan ook aan mij liggen. Nou heb ik wel foto's gezien van een jonge Debby en daar lijken Keano en Liam niet op vind ik, dus misschien dat het meer mini-Nicolasjes zijn??
De ogen van Keano of Liam? Liam heeft blauwe ogen, Nicolas volgens mij ook, heb hem nog nooit zo goed bekeken......quote:
Gelukkig is die X-Factor nu voorbijquote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Lady-Miekie het volgende:
Laatste vrijdagavond vond ik het te laat om nog te kijkenZijn toch geen tijden meer
Die was toch al het hoekje omquote:Op maandag 31 mei 2010 17:55 schreef Refurb het volgende:
[..]
Komt Michael Jackson weer om het hoekje.
Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:
Dat is nog te overzienquote:Op maandag 31 mei 2010 22:38 schreef Cheja het volgende:
Veronica gids:
20.30 This is It
22.40 Wat kiest Nederland
23.10 De Pfaffs
23.55 Nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |