Wow dat is wel hard.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef lily het volgende:
Ik heb het niet gered gisteravond...ben geloof ik 2 minuten voor aanvang ingestort en werd weer wakker in bed met tv aan om een uur of 2.30
Heb hier de cijfers, en ik denk dat het wel boekdelen spreekt:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:28 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik vraag me af wat hoeveel mensen er nou nog kijken op dat onmogelijke tijdstip? Zal eens de kijkcijfers proberen op te zoeken......
Net de afleverin gezien, idd erg leuk!
En dat voorstukje voor de volgende aflevering!! Carmen ziet er echt afschrikwekkend uit!! Ik dacht dat ze 'alleen' haar oogleden liet liften? Zie je er dan zo uit?
quote:PFAFFS - 197.000
Nou, dat maakte het wakkerblijven er niet makkelijker op he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:21 schreef lily het volgende:
Dat politieke geneuzel heb ik wel nog meegekregen
Ze zou ook een "kleine" facelift krijgen, wat dat ook mogen betekenen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:28 schreef Mirjam30 het volgende:
En dat voorstukje voor de volgende aflevering!! Carmen ziet er echt afschrikwekkend uit!! Ik dacht dat ze 'alleen' haar oogleden liet liften? Zie je er dan zo uit?
Ja, heb het ook net opgezocht, vraag me af of dat voor RTL op deze manier wat opbrengt...... Je koopt zo'n serie, dan moet je ook de kosten eruit halen, likt me.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb hier de cijfers, en ik denk dat het wel boekdelen spreekt:
[..]
edit: Vorige week was het nog: 391.000
Ze gaan er vast vanuit dat de gemiddelde persoon de uitzending wel koopt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:51 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ja, heb het ook net opgezocht, vraag me af of dat voor RTL op deze manier wat opbrengt...... Je koopt zo'n serie, dan moet je ook de kosten eruit halen, likt me.
Ik heb net een filmpje op de VTM site gekeken, en daar heeft Carmen een soort masker over haar gezicht zitten, van rubber. In het voorstukje van gister zag ze er toch zo 'geel' uit, dat was het masker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:28 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik vraag me af wat hoeveel mensen er nou nog kijken op dat onmogelijke tijdstip? Zal eens de kijkcijfers proberen op te zoeken......
Net de afleverin gezien, idd erg leuk!
En dit filmpje is ook leuk:quote:Om haar vermoeide blik weg te werken, heeft Carmen een ooglidcorrectie en minifacelift laten uitvoeren. In de privékliniek te Brugge herstelt ze in alle rust van de operatie. Benieuwd naar het resultaat is Jean-Marie naar Brugge afgezakt om de nieuwe look van zijn vrouw te bekijken.
Even een formulier verstuurt naar VTM met de vraag of zij dit normaal vinden.quote:Beste kijker. Bedankt voor je mail! Je aanvraag is in behandeling.
Terug naar formulier
Dat ben ik dan!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ze gaan er vast vanuit dat de gemiddelde persoon de uitzending wel koopt.
Nu al de laatstequote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:13 schreef themauster het volgende:
Volgende week alweer de laatste nieuwe aflevering op de vrijdagavond en net nou die weer op de gewone tijd komt
Carmen haar haren zijn kort! En dan bedoel ik echt kort. Die My Little Pony staart heeft de operatie niet overleefd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb net een filmpje op de VTM site gekeken, en daar heeft Carmen een soort masker over haar gezicht zitten, van rubber. In het voorstukje van gister zag ze er toch zo 'geel' uit, dat was het masker.
http://www.vtm.be/de-pfaffs/carmen-zonder-masker
Bij een ander filmpje staat dit:
[..]
En dit filmpje is ook leuk:
http://www.vtm.be/de-pfaffs/kenji-maakt-een-carmen-grapje Vanaf ongeveer 1.00![]()
Kenji
Aan het eind van het eerste filmpje ook, het heeft of in een staartje gezeten, of zo lekker platgedrukt (denk aan masker, verband, zweet, plat haar)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Carmen haar haren zijn kort! En dan bedoel ik echt kort. Die My Little Pony staart heeft de operatie niet overleefd.
Edit: Maar in dat 2e filmpje heeft ze weer lang blond haar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |