dat is nogal een verantwoording zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:49 schreef amaranta het volgende:
Jeah!
Ik ga Sam vragen of hij peetoom wil zijn van onze mierenkolone.
Hij is dan wel mede verantwoordelijk. Een mier die uit de maat loopt, of wegloopt, of vertrapt wordt, zal ik hem persoonlijk kwalijk nemen.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:49 schreef amaranta het volgende:
Jeah!
Ik ga Sam vragen of hij peetoom wil zijn van onze mierenkolone.
Volgens mij mag die hele familie Nicolas niet zo... (en of dat dan is omdat hij zulke denkbeelden heeft of omdat hij de enige is die dom genoeg is om het tegen iemand van buiten de familie te zeggen, is dan een tweede!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:39 schreef Mirjam30 het volgende:
Van de vtm site:
'Nicolas Liébart kreeg de afgelopen dagen heel wat kritiek op de uitspraken die hij in een krant deed over lonen en uitkeringen. Ook de familie Pfaff zelf is niet blij met de uitspraken van Nicolas over mensen met werkloosheidsvergoeding.
Lyndsey Pfaff: ‘Wat Nicolas gezegd heeft, kan voor ons niet door de beugel. Wij betreuren zijn uitspraken ten zeerste. Mijn vader heeft heel zijn leven gewerkt tussen mensen van alle kleuren en nationaliteiten. Iedereen verdient een kans. Zo zijn wij ook opgevoed. We staan als familie absoluut niet achter de woorden van Nicolas. De mening van de ene is daarom niet de mening van de anderen, zoals dat dit in vele families het geval is. We begrijpen dat veel mensen gekwetst zijn. En hopen dat mensen ons als familie niet verantwoordelijk achten voor de uitspraken van Nicolas.’
Ook Nicolas zelf heeft spijt van de hetze die zijn uitspraken teweeg brachten: ‘Het was zeker niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen. Als dat toch gebeurd is, spijt me dat zeker.’
Dat zal een gezellige boel geweest zijn binnen de familie!
Niet als je die chie wawa op de bank van Gooris had willen zien schijtenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
dvr ingesteld tot 01:00 uur, zou het genoeg zijn?![]()
TV kantine is half uur uitgelopen + 1 optreden en gelul + kantine + herkansing = ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
dvr ingesteld tot 01:00 uur, zou het genoeg zijn?
Ik zou hem verschuiven naar 06.00 uur. Gewoon voor de zekerheid!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
dvr ingesteld tot 01:00 uur, zou het genoeg zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |