Het geld vliegt m'n portemonnee al uit bij het zien van dat beeld. En dan nog die oelewapper van een Cohen.quote:
"Kom, we gaan die HRA lekker afschaffen. En dan? Haha! Gooien we er nog een 60%-tarief tegenaan ook! En de schatkist stroomt lekker vol voor onze multicul subsidieslurpende projecten."quote:
Huizenbubbel in Griekenland? Da's nieuw voor mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:30 schreef IHVK het volgende:
Kom we blijven villa's subsidiëren en creëren een hele grote huizenbubbel die gaat barsten waardoor we Griekenland achterna gaan.
Nee maar Griekenland achterna gaan klinkt hip.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Huizenbubbel in Griekenland? Da's nieuw voor mij.Overigens vind ik het niet afschaffen/verlagen van de HRA wel een minder punt in het VVD programma.
Het is niet zo dat de HRA leidt tot Griekse toestanden bij de overheid, daar zijn veel meer factoren voor nodig. Het laten oplopen van het begrotingstekort, het laten oplopen van de staatsschuld en liegen tegen de investeerders die willen investeren in je staatsobligaties. Dat laatste is nogal onderbelicht gebleven, alle peilen worden gericht op de speculanten, maar feit is dat het Griekenland zelf is geweest dat investeerders in Griekse staatsobligaties heeft voorgelogen. Zo werd door de Griekse overheid gezegd dat zij een garantie van Moody's hadden dat de rating niet verder verlaagd zou worden, twee dagen later gebeurde het toch. Een aantal grote klanten die bereid waren voor nog eens honderden miljoenen aan Griekse staatsobligaties te kopen hebben toen al hun stukken verkoop gedaan. Simpelweg omdat Griekenland zijn klanten voor liegt. Vertrouwen is de basis van zakendoen.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef IHVK het volgende:
Nee maar Griekenland achterna gaan klinkt hip.
Ik bedoelde het als in : failliet gaan.
Oh ja, de Joop, daar las ik dit:quote:Op zondag 30 mei 2010 00:30 schreef IHVK het volgende:
Kom we blijven villa's subsidiëren en creëren een hele grote huizenbubbel die gaat barsten waardoor we Griekenland achterna gaan.
[ afbeelding ]
quote:Vice-premier Wilders
Ook geen onrealistisch scenario, lijkt me.quote:Er is alleen een heel ander probleem. De beoogd vice-premier Geert Wilders heeft de afgelopen jaren anderhalf miljard moslims, bijna een kwart van de wereldbevolking, de oorlog verklaard. De meesten van hen zal dat een zorg zijn maar er zullen best wel jihad-strijders rondlopen die als Geert de onderbaas van Nederland wordt de handschoen oppakken. De door Wilders gewenste oorlog wordt dan alsnog een feit en zijn droom komt uit: Nederland als het Israël van Europa, een permanent doelwit.
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:01 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, ik moest lachen om de voorspelling van Rita Verdonk. Ze geeft TON 10 zetels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |