D'66 kun je niet echt links noemen toch. Ze zijn weliswaar sociaal-liberaal maar ook vrij rechts op economisch vlak.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:19 schreef marky het volgende:
De VVD moet dus met drie linkse partijen in een kabinet gaan zitten en ook nog eens de premierspost opgeven... ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
Je kan zeggen wat je wil maar hij heeft zijn kroonjuwelen nog, D66 verkoopt ze aan iedere handelaar die ze hebben wil.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:09 schreef OeJ het volgende:
Ik denk dat Balkenende met het CDA gewoon weer de grootste wordt, hij mag dan wel een klein pikkie hebben, maar wel één van goud.
Lul maar lekker raak.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar hij heeft zijn kroonjuwelen nog, D66 verkoopt ze aan iedere handelaar die ze hebben wil.
Paars+ met Rinooy Kan als premierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat wordt lekker coalitie vormen met zo'n uitslag. Enige drie partijen coalitie zou dan VVD-PvdA-CDA zijn en anders worden het al vier partijen
Euhhh hebben we een gekozen burgemeester?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik hoop dat hij gelijk heeft. Zou een prima uitslag zijn.
[..]
Lul maar lekker raak.D66 heeft al heel wat punten uit haar partijprogramma gerealiseerd. Lees nog maar eens na wat Paars I allemaal bereikt heeft.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:09 schreef OeJ het volgende:
Ik denk dat Balkenende met het CDA gewoon weer de grootste wordt, hij mag dan wel een klein pikkie hebben, maar wel één van goud.
En heeft de PvdD de bioindustrie al afgeschaftquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:36 schreef marky het volgende:
Euhhh hebben we een gekozen burgemeester?
Hebben we een ander kiesstelsel gekregen?
Hoe zat het ook weer met het referendum?
Thom de Graaf roept nog steeds: "houd me tegen! houd me tegen! Laat iemand me tegenhouden!", als hij toevallig Wiegel tegen het lijf zou lopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En heeft de PvdD de bioindustrie al afgeschaft?
Je moet wel de (macht)mogelijkheden hebben natuurlijk. Als andere grote partijen er geen zin in hebben, dan gebeurt het niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Burgemeesterquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:36 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh hebben we een gekozen burgemeester?
not yetquote:Hebben we een ander kiesstelsel gekregen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nacht_van_Wiegelquote:Hoe zat het ook weer met het referendum?
dankzei d66 via het paarse kabinet ingevoerd.quote:hoe zit het dan met de euthanasiewet?
ook via paars ingevoerd.quote:en het homohuwelijk?
En nu laat men een kabinet vallen uit electorale overwegingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:58 schreef OeJ het volgende:
Dat waren nog eens tijden. Toen viel een kabinet nog, omdat we het niet eens konden worden over wel/geen gekozen burgemeester.
Een ontwijkend nietszeggend antwoord. Ik snap je overstap naar D66.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, veranderde inzichten, en wellicht veranderde partijen.
Die resultaten doen mij vermoeden dat ze best wel kans maakt op een zeteltje, en wellicht 2. Ik hoop dat ze alleen in de Kamer komt te zitten.quote:Verdonk redeneert trouwens dat ze bij de gemeenteraadsverkiezingen 7% van de stemmen kreeg, en straks dus 10 zetels zal halen.
Nee, dat zou meer bij Balkenende passen juist.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:13 schreef Montov het volgende:
Een ontwijkend nietszeggend antwoord. Ik snap je overstap naar D66.
't Is een viswijf, haar optreden in de Kamer laatst richting Bos, beschamend.quote:Die resultaten doen mij vermoeden dat ze best wel kans maakt op een zeteltje, en wellicht 2. Ik hoop dat ze alleen in de Kamer komt te zitten.
Dan zou je de losse filmpjes moeten kijken. Heb er een paar gezien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:46 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Heeft iemand het hele overzicht van wat alle lijsttrekkers voorspellen?
Rinnooy Kan is een slimme man, maar iets te genuanceerd slim om het echt in debatten goed te doen. Hij ziet bij elk probleem veel mits en maren en die zullen allemaal behandeld worden. Terecht, maar daarmee win je geen debat.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
Jammer dat Rinnooy Kan niet gewoon op de lijst staat ofzo... Dan zou Rutte wel een probleem hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |