Wij van WC-eend...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
Voospelling van Pechtold van verkiezingsuitslag en zetelverdeling:
D66 3 -> 15
Vind je dat je geen verwachting mag uitspreken over je eigen uitslag danquote:
Interessant misschien, maar niet zo interessant als je weet waar de VVD voor staat de laatste jaren. Niks nieuws onder de zon dus, want de VVD is al jaren niet écht liberaal meer. Hierin heeft Pechtold dus absoluut gelijk, dat hoeft geen verrassing te zijn. GroenLinks is zelfs liberaler dan de VVD.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:55 schreef Mendeljev het volgende:
Pechtold profileert zichzelf als echte liberaal in het filmpje en doet de VVD af als niet-liberaal. Interessante woorden.
Oh, van mij wel hoor, alleen verwacht ik niet dat je van de partijleiders een objectieve zetelverdeling te horen krijgt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vind je dat je geen verwachting mag uitspreken over je eigen uitslag dan?
Zie ook de kolommen ernaast ingevuld door de andere lijsttrekkers.
Maar van binnen huilt zequote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:01 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, ik moest lachen om de voorspelling van Rita Verdonk. Ze geeft TON 10 zetels.
Ik zeg ook niet dat het een verassing is. De woorden vind ik interessant omdat de stelligheid waarmee het uitgesproken wordt een voorbode kan zijn van Pechtold's sneren richting Rutte. We hebben ze al eerder gehoord en er zullen er nog wel een aantal gaan volgen denk ik zo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Interessant misschien, maar niet zo interessant als je weet waar de VVD voor staat de laatste jaren. Niks nieuws onder de zon dus, want de VVD is al jaren niet écht liberaal meer. Hierin heeft Pechtold dus absoluut gelijk, dat hoeft geen verrassing te zijn. GroenLinks is zelfs liberaler dan de VVD.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:01 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, ik moest lachen om de voorspelling van Rita Verdonk. Ze geeft TON 10 zetels.
Uiteraard, ze zullen altijd een tandje extra optimistisch zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:00 schreef OeJ het volgende:
Oh, van mij wel hoor, alleen verwacht ik niet dat je van de partijleiders een objectieve zetelverdeling te horen krijgt.
Ook de verwachting die hij uitspreekt dat Balkenende gaat vertrekken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:03 schreef Mendeljev het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een verassing is. De woorden vind ik interessant omdat de stelligheid waarmee het uitgesproken wordt een voorbode kan zijn van Pechtold's sneren richting Rutte. We hebben ze al eerder gehoord en er zullen er nog wel een aantal gaan volgen denk ik zo.
10 zetels.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uiteraard, ze zullen altijd een tandje extra optimistisch zijn.
Waar denk je dat ze op uit komen?
Mja, te vroeg gepiekt in de peilingen in ieder geval... Jammer dat 't kabinet gevallen is wat dat betreft. Het gaat nu weer meer tussen 'de grote jongens'.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:04 schreef Eva4Evah het volgende:
Pechtold is wel vrij optimistisch over zijn eigen partij. Ik gun het ze wel, maar ik denk dat ze rond de 10 zetels blijven steken (wat opzich ook niet verkeerd is ten opzichte van nu).
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:03 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een verassing is. De woorden vind ik interessant omdat de stelligheid waarmee het uitgesproken wordt een voorbode kan zijn van Pechtold's sneren richting Rutte. We hebben ze al eerder gehoord en er zullen er nog wel een aantal gaan volgen denk ik zo.
Ik zei hardop "juist!" tegen mezelf toen-ie dat zeiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:55 schreef Mendeljev het volgende:
Pechtold profileert zichzelf als echte liberaal in het filmpje en doet de VVD af als niet-liberaal. Interessante woorden.
Vandaar dat ie zo'n raar loopje heeft.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:09 schreef OeJ het volgende:
Ik denk dat Balkenende met het CDA gewoon weer de grootste wordt, hij mag dan wel een klein pikkie hebben, maar wel één van goud.
Ja, nu je het zegt. Dan weten we ook gelijk hoe het zat met de kleine George W.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vandaar dat ie zo'n raar loopje heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |