abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 mei 2010 @ 08:23:58 #1
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_82053183
UTRECHT - In de Utrechtse wijk Ondiep is een groepsverbod ingesteld. De maatregel volgt op de ongeregeldheden in de nacht van donderdag op vrijdag, aldus een gemeentewoordvoerder.

Het verbod geldt voor het Boerhaaveplein. In de omgeving van het plein werden vorige nacht ruim twintig mensen aangehouden. Zij veroorzaakten binnen een groep van ongeveer 35 personen veel overlast: ze staken vuurwerk af, stichtten brandjes en vernielden straatmeubilair. Ook gooiden ze spullen naar de politie. De ongeregeldheden volgden op de stille tocht voor twee Utrechters die om het leven kwamen bij een verkeersongeval.

Het is tot zaterdagochtend verboden om met meer dan vier personen bij elkaar te verblijven op het Boerhaaveplein in Ondiep. Hierna bekijkt de gemeente of de maatregel wordt verlengd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Mag je niet eens meer met je matties een beetje plezier maken na een dag hard werken. Het is dat het hier niet om marokkanen gaat anders zou ik denken dat dit discriminatie was.
pi_82053394
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_82054478
Een stille tocht na een "normaal" verkeersongeluk? Is dat nieuw?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_82054511
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 10:14 schreef Hathor het volgende:
Een stille tocht na een "normaal" verkeersongeluk? Is dat nieuw?
Tis allemaal de schuld van de politie, je weet.
pi_82055301
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 10:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tis allemaal de schuld van de politie, je weet.
Gaan ze een keer boeven vangen ipv hardrijders aan de kant zetten, is het weer niet goed.
pi_82055855
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')