abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:31:12 #76
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82219368
In het truther handboek staat dat deze mensen werkelijk dénken dat wat zij doen "het juiste" is. Dat zij het goede doen. Deze kwallen staan niet iedere ochtend op met het idee de wereld te willen oplichten. Maar juist met de instelling dat ze de wereld willen verbeteren. Das het enge. En dat zie je ook terug in Balk zijn interviews. Hij gelooft echt in al die bullshit die hij uitkraamt. Dat is volgens mij narcisme. Je hebteen blok voor je kop. Narcisten zijn vogens mij psychotische fantasten die zo erg geloven in hun eigen denkbeelden, die zo'n sterk beeld hebben gevormd, en dat ook extern kunnen uitoefenen. Dat dat invloed heeft op hun omgeving.

Trouwens heb je dat laatste stukje gezien bij Nova. Die vrouwelijke groupies, hoe zij keken en die vragen. Waren die cynisch of vinden zij Balkenende echt de pimp-daddy??
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82220334
zhe-angel is een geile donder
Nieuw is niet altijd beter.
pi_82224688
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
zhe-angel is een geile donder
Je zou haar eens moeten zien na wat
uppers, downers, tequila, cocaine

Ja, ik generaliseer.
  woensdag 2 juni 2010 @ 13:01:02 #79
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_82231257
Ik ken er ook wel een paar, het grappige bij deze mensen is dat er een heel groot verloop zit in hun vriendenkring. Even is de vriendschap interessant, maar daarna keert iedereen zich van deze mensen af. Juist omdat de narcist alleen met zichzelf bezig is en je alleen vraagt als hij iets concreets van je moet.
pi_82237635
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:02 schreef goofy_goober het volgende:
Hier wat nuttige sites:

http://nps.bbforum.nl/
http://mens-en-gezondheid(...)cisme-kenmerken.html

En narcisten hebben een ziekelijke drang naar aandacht en leggen altijd hun eigen tekortkomingen bij een ander, meestal vrienden of de partner.
Niet altijd.

Maar die aandachtsgeilheid klopt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:14:19 #81
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82237713
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:11 schreef Northside het volgende:

[..]

Je zou haar eens moeten zien na wat
uppers, downers, tequila, cocaine

Hahaha nou jammer dan zo zie je mij dus never!
Snollebolt
pi_82238880
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hahaha nou jammer dan zo zie je mij dus never!
Wat niet is kan nog komen schatje.
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')