Leer er mee omgaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:51 schreef Lysdexie het volgende:
Dit topicniveau is te hoog gegrepen voor mijn met alcohol doordrenkte hersenen
idd dat is wel massamoordernaar materiaal!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
GTA IV
Koop hersens, ik heb minstens 8 bier op voordat ik deze OP typequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:52 schreef Dynd het volgende:
Ik snap het niet, en ik heb de OP zeker 8 seconden de tijd gegeven.
Fuck dat heb ik ook thuis, toch wel heftig vooral steden en ridders toch vrij geweldadigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef Ugjerke het volgende:
Kolonisten van Catan
want?quote:
En anders autodrop. "Dat zou verboden moeten worden"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fuck dat heb ik ook thuis, toch wel heftig vooral steden en ridders toch vrij geweldadig
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:56 schreef Under_Score het volgende:
the anarchists cookbook, 5 flessen gootsteenontstopper, 3 pakken motteballen, 5 meter stalen pijp en blauwdrukken van de dichtstbijzijnde walmart.
en dirkjan strips, denk dat ze me daar op gaan pakken.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:57 schreef karoltje het volgende:
Of ze vinden dit boek op m'n nachtkastje en ontdekken mijn wereldovernameplannen.
[ afbeelding ]
Woon je in Nederland?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:56 schreef Under_Score het volgende:
the anarchists cookbook, 5 flessen gootsteenontstopper, 3 pakken motteballen, 5 meter stalen pijp en blauwdrukken van de dichtstbijzijnde walmart.
quote:en dirkjan strips, denk dat ze me daar op gaan pakken.
hehe als je dan ook nog een homo hebt vermoord is het plaatje rondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:58 schreef Repeat het volgende:
Een 30cm dildo en een cd het beste van Gordon. Ik denk dat een profiler hier wel iets mee kan
plannen is niet m'n sterkste kantquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]de dichtsbijzijnde walmart
dat is vast een eind weg
ja, tenzij balkenende weer aan de macht komt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |