Tot voor kort hield ik het nog niet voor mogelijk dat ik ook dit soort rare dingen zou zeggen. Ik ben eigenlijk erg kritisch bij "conspiracy theories", maar vandaag trof me toch iets waar ik toch best van schrok.
Ik weet dat de overheid manipuleert en indoctrineert, maar om zoiets te kunnen doen moet je wel weten hoe men zich gaat gedragen als je het een of het ander doet, je moet dus als het ware in de tijd kunnen kijken.
Gelukkig maken alle mensen fouten, zo ook overheidsinstanties. Ik trof vandaag een brief in mijn brievenbus aan. Niks bijzonders, gewoon een verkeersboete (

). Ik besteedde er niet veel aandacht aan en liet het op mijn bureau liggen, waar er op een gegeven moment mij iets opviel. Bovenaan de brief in de rechterhoek stond er: Verzenddatum: 30 Mei 2010
Ik dacht bij mezelf na, "30 mei, maar het is vandaag toch de 28e?". Ik keek op nu.nl, op fok, m'n mobiel en m'n pc kalender en wat bleek, het was inderdaad 28 mei. Dit kon slechts een ding betekenen. De overheid heeft per ongeluk mijn brief via de tijdmachine verzonden, waardoor ie in feite dus 2 dagen te vroeg verzonden werd.
Nu ik weet waar ze toe in staat zijn ben ik eigenlijk best bang. Stel dat ze je kamer zijn binnengeslopen terwijl je ooit aan het fappen was in de toekomst, zonder dat jij het wist, of ze allemaal chips bij je hebben geimplanteerd. Ik denk dat we heel erg moeten oppassen met wat we doen want ze zien en weten gewoon dus alles

Bewijs van de brief overigens:
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:Drinky is een baas