om ons een gevoel van veiligheid en vrijheid te gevenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En waarom bestaat Fok! dan nog?
Ik had het niet eens door eigenlijkquote:
Om ons er van in de waan te houden dat ze zulke dingen niet hebben, dat we alle vrijheid hebben terwijl zij alles in feite bepalen.quote:foto Op vrijdag 28 mei 2010 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En waarom bestaat Fok! dan nog?
Ik eet geen pudding, waarschijnlijk dat ik er daarom nu pas achter komquote:foto Op vrijdag 28 mei 2010 23:57 schreef Penisbaard het volgende:
En daar kom je nu pas achter? Dit weten de meeste mensen allang, het bewijs zit in de pudding.
Komt door de joodse lobbyquote:foto Op vrijdag 28 mei 2010 23:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik eet geen pudding, waarschijnlijk dat ik er daarom nu pas achter kom
Die zijn toch al lang veroverd?quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 06:38 schreef vegetto het volgende:
[..]
De profeet Mohammed,islam...Of ben je nu zo stom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop