is goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Je moet mij instoppen want mijn dekens liggen niet goed![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is goeddan kruip ik er wel bij in hoor
Niet bij jouquote:
je hebt me nooit gezien dus je weet niet wat je zegtquote:
HOI IK ZIE JE MORGENquote:
Dan niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:49 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
je hebt me nooit gezien dus je weet niet wat je zegt
En voelt het goed?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:25 schreef SuperwormJim het volgende:
En ONZ is weer een beetje opgeschoond.
Er is niets zo lekker als 'smorgens vroeg een ontbijtje met rooibosthee en een paar verse slotjes en sappige notesquote:
En wat vind je toekomstige vrouw daar van?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Er is niets zo lekker als 'smorgens vroeg een ontbuitje met rooibosthee en een paar verse slotjes en sappige notes
Jamaar nu ben ik de draad kwijtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die is al werken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat vind je toekomstige vrouw daar van?
Goed zoeken; het moet natuurlijk wel een beetje spannend blijven anders wordt het zo eentonig.quote:
Niet te moeilijk maken, ik ben van nature blondquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed zoeken; het moet natuurlijk wel een beetje spannend blijven anders wordt het zo eentonig.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is niets zo lekker als 'smorgens vroeg een ontbijtje met rooibosthee en een paar verse slotjes en sappige notes
Ik miste je gisteren alquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
KUT WORM JE HEBT ME AFFAIRE MET DEVILSWHORE VERWIJDERDquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Natural Blondesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:34 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Niet te moeilijk maken, ik ben van nature blond
Ik deel je gevoelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:04 schreef AskMe het volgende:
Hoe lekker is 't om zaterdag vrij te hebben, ik mag 't ook eens meemaken
Jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |