Ja doe maar een stukjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
MokkahEn slagroom dacht ik
[..]
Misschien zijn er mensen die geen mokkah of slagroom lust
Oke dat is niet goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet, de enige gele stickerpil die ik ooit had die deed mij meteen knock-out, dus geen tijd om daar nog drank bij te gieten.
Doe die eerste maarquote:
Kijk als het suikertaart is dan kan ik gewoon geen nee zeggenquote:[..]
MOKKAquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
MokkahEn slagroom dacht ik
[..]
Je hoeft niet af te valle ni kmoet afvallenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
Mokkaaaaaaaaaaaa![]()
Mag nie.... moet afvallen
1 punt voor jouquote:
1 Taartpunt voor jouquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe die eerste maar
[..]
Kijk als het suikertaart is dan kan ik gewoon geen nee zeggen
1tje mag welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
Mokkaaaaaaaaaaaa![]()
Mag nie.... moet afvallen
HIER HEB JE EEN HALVE TAARTquote:
DANKJEquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef Flashbag het volgende:
[..]
1 punt voor jou
[..]
1 Taartpunt voor jou
[..]
1tje mag wel
[..]
HIER HEB JE EEN HALVE TAART
dat ga ik zo we l doenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo en nu naar je nestje roes uit slapen
Mwah, ze waren tegen misselijkheid bij migraine, als je dan pas de dag erna wakker wordt ben je wel blijquote:
Nee heb wel Strongbow en dan nog whisky + colaquote:
Zeur dan niet zoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee heb wel Strongbow en dan nog whisky + cola
Ohjaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
Liefjes, ik ga slapen, met een beetje geluk kan dat tot een uur of 6/ half 7![]()
Fijne nacht nog en tot snel![]()
Hihi, dat krijg ik niet voor elkaar, we hebben al een dealquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja
Tenzij ik die vent naast me eruit trap
Slaap lekker ik beantwoord morgen je pm wel weer
Je moet mij instoppen want mijn dekens liggen niet goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker slapen, mag ik erbij komen?
is goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Je moet mij instoppen want mijn dekens liggen niet goed![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is goeddan kruip ik er wel bij in hoor
Niet bij jouquote:
je hebt me nooit gezien dus je weet niet wat je zegtquote:
HOI IK ZIE JE MORGENquote:
Dan niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:49 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
je hebt me nooit gezien dus je weet niet wat je zegt
En voelt het goed?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:25 schreef SuperwormJim het volgende:
En ONZ is weer een beetje opgeschoond.
Er is niets zo lekker als 'smorgens vroeg een ontbijtje met rooibosthee en een paar verse slotjes en sappige notesquote:
En wat vind je toekomstige vrouw daar van?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Er is niets zo lekker als 'smorgens vroeg een ontbuitje met rooibosthee en een paar verse slotjes en sappige notes
Jamaar nu ben ik de draad kwijtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die is al werken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat vind je toekomstige vrouw daar van?
Goed zoeken; het moet natuurlijk wel een beetje spannend blijven anders wordt het zo eentonig.quote:
Niet te moeilijk maken, ik ben van nature blondquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed zoeken; het moet natuurlijk wel een beetje spannend blijven anders wordt het zo eentonig.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is niets zo lekker als 'smorgens vroeg een ontbijtje met rooibosthee en een paar verse slotjes en sappige notes
Ik miste je gisteren alquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
KUT WORM JE HEBT ME AFFAIRE MET DEVILSWHORE VERWIJDERDquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Natural Blondesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:34 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Niet te moeilijk maken, ik ben van nature blond
Ik deel je gevoelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:04 schreef AskMe het volgende:
Hoe lekker is 't om zaterdag vrij te hebben, ik mag 't ook eens meemaken
Jammerquote:
Het is ook niet lang blond geweest gelukkigquote:
Drank en gele-sticker-pillenquote:
Nee. Ik denk dat ik dit jaar maar weer eens naar Pukkelpop ga.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen allemaal!
SwJ, jij zit dus niet op Pinkpop?
Ik wordt gelukkig ook niet zo snel jaloersquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry hoor, was niets ten negatief van jou
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wordt gelukkig ook niet zo snel jaloers
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, wat fijn dat jullie er weer zijn
Oi Alex, doei Alex. Ik ga naar de kapperquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Van het zelfdequote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:12 schreef Alexxxxx het volgende:
echte mannen gaan niet naar de kapper, die hebben lang haar en een baardquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oi Alex, doei Alex. Ik ga naar de kapper
zij niet alleenquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er ook weer vandoorfijne dag verder en tot snel
ik vind het een beetje respectloos hoor...quote:
Was jouw baard er niet afquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echte mannen gaan niet naar de kapper, die hebben lang haar en een baard
op zich is er al weer haargroei aanwezig op mijngezicht, ik hebhem anderhalve week geleden afgeschorenquote:
Hoezo, slaapt die nu weer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is het rustig! Net nu ik even pauze heb van mijn leven
nogsteeds geen bordje aangeschaft "verboden te voederen"?quote:
Iets langer en ik zou het niet verkeerd vindenquote:
waarom zo kort?quote:
het staat niet verkeerdquote:
whehehe, en het dan altijd zelf moeten doen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
nogsteeds geen bordje aangeschaft "verboden te voederen"?
ik vind persoonlijk kort haar altijd verkeerd bij vrouwen...quote:
nee want het is verbodenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe, en het dan altijd zelf moeten doen?
Het haar van een vrouw moet langer zijn dan je eigen haar?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk kort haar altijd verkeerd bij vrouwen...
[..]
nee want het is verboden
Ik vind lang haar wel mooier dan kortquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef Pingwingei het volgende:
Ohja. Maar dat kan ik nietquote:nee want het is verboden
Nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Gebeuren er hier nog uitermate boeiende dingen?
Ik vind het meestal ook niet zo mooi, maar bij sommige staat het welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het haar van een vrouw moet langer zijn dan je eigen haar?
Dan zet je erop "verplicht te voederen"quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind lang haar wel mooier dan kort![]()
[..]
Ohja. Maar dat kan ik niet![]()
1 keer ondervoed in zijn leven vind ik wel weer genoeg
Heul niet!quote:
Nou dank je.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
[..]
nee want het is verboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |