Dat slaat helemaal nergens op. Ik snap niet hoe jij redeneert.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die was mannelijk net als wolfmother
Mijn redenaties in dit subforum slaan überhaupt nergens opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op. Ik snap niet hoe jij redeneert.
Ik heb hier daar geen last vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi![]()
waarom willen sommige personenniet opnemen omdat "hun ouders dan horen dat ze een telefoongesprek voeren"
stel je zou in nood zijn en die persoon willen bellen voor hulp kan je het bekijken, want ja zijn ouders.
pff![]()
iemand hier ook last van ?
i wanna dance with somebodyquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Nu Mando Diao live op de stream, eindelijk
die zijn wel grappigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, eerst hebben we nog ff the opposites
Dat optreden is nog terug te vinden op 3voor12 denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
die zijn wel grappig
had er gisteren bij willen zijn voor rammstein
van rammstein?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat optreden is nog terug te vinden op 3voor12 denk ik
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
van rammstein?
denk het niet die lui willen nooit dat hun concerten gefilmd worden voor tv opnamens
wel zondequote:
waar heen?quote:
oeww nicequote:
Sowieso naar Mika natuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
oeww nice
welke bands ga je zeker zien?
Ik raad triggerfinger aanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso naar Mika natuurlijkVerder weet ik het nog niet zo. Ik zag ergens dat Pink! voor Mika optreedt op hetzelfde podium, dus ik denk dat ik daar ook naar toe ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |