Niet echtquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:51 schreef laforest het volgende:
Niet echt
Ben huis aan het opruimen en ga zo eerst ff douchen en de badkamer schoonmaken en dan zo'n beetje gereed voor dinner.
Oké.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, het optreden net via de stream van C-mon & Kypski was echt heul vet
Ja ik heb wel zin om uit eten te gaan.quote:
Ga je iets speciaals eten?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:00 schreef laforest het volgende:
Ja ik heb wel zin om uit eten te gaan.
Hoop dat ik niet de hele tijd naar haar tetten zit te staren.![]()
![]()
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je iets speciaals eten?
[ afbeelding ]
Ik vind zijn huidige UI echt gaaf.quote:
Okquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wolfmother komt niet op pinkpop, dus hoeft hij daar niet aan herinnerd te worden door een UI
Die van haar zijn net wat groter overigens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je iets speciaals eten?
[ afbeelding ]
Wat had mijn UI met Wolfmother te maken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wolfmother komt niet op pinkpop, dus hoeft hij daar niet aan herinnerd te worden door een UI
Bwoaaaaaaah goed zegquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Die van haar zijn net wat groter overigens.
quote:
WTFquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt nu alleen nog bij mijn huis komen nadat je door een muur van rubber bent gelopen![]()
Ik was vorig jaar een schuttingdeur kwijt geraakt, en ik heb nu allemaal rubber stroken in he open gat gehangenquote:
Lolquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar een schuttingdeur kwijt geraakt, en ik heb nu allemaal rubber stroken in he open gat gehangen
Die was mannelijk net als wolfmotherquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat had mijn UI met Wolfmother te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |