Komt door de wind, die blaast de wolken even voor ons weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Ik ook hier op de hemrik, maar het is nog wel koud.
quote:
Zie je wel dat je spijbelt, te makkelijk op het friesland college.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef Opdekop het volgende:
Ik lig nog steeds op bed!!
Wel de afwasmachine uitgeruimd en de keuken schoongemaakt, though.
Tegenwoordig gaat het niet meer zo makkelijk, bij ons is ongeoorloofd afwezig gelijk een brief op de map, bij 3 keer afwezig volgt een laatste gesprek ben je dan nog een keer afwezig = uitschrijvingquote:Op maandag 31 mei 2010 14:39 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Zie je wel dat je spijbelt, te makkelijk op het friesland college.
Je krijgt trouwens ook een dikke reet van de hele dag op bed liggen.
Ok, welke opleiding doe je dan als ik vragen mag? Ik heb mijn opleiding in januari 2009 afgerond en toen was het nog makkelijk zonder consequenties.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat het niet meer zo makkelijk, bij ons is ongeoorloofd afwezig gelijk een brief op de map, bij 3 keer afwezig volgt een laatste gesprek ben je dan nog een keer afwezig = uitschrijving
Financieelquote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Ok, welke opleiding doe je dan als ik vragen mag? Ik heb mijn opleiding in januari 2009 afgerond en toen was het nog makkelijk zonder consequenties.
Nou ja, hoe jij het noemen wil.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:47 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb al een dikke reet, DUSJA /CARE.
En het is geen spijbelen, waarom denk je dat?
Pics or gtfoquote:Op maandag 31 mei 2010 14:47 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb al een dikke reet, DUSJA /CARE.
En het is geen spijbelen, waarom denk je dat?
http://www.uitzinnig.nl/evenement/3/friesland.aspxquote:Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef Opdekop het volgende:
Is er nog iets in Leeuwarden te beleven deze week? Zijn er überhaupt leuke uitjes in Fryslân/Leeuwarden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |