Ja kiek, su komst nergens vansels he.. Pizza laten bezorgen dan maar?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:49 schreef justmattie het volgende:
Ja geen nocht in weest welt
DW heeft er 2 gehad,ik één. Ws erg leuk vandaag in Almere. En gsiter in ROmeinquote:
Nee eten wurd kookt vandaagquote:Op zondag 30 mei 2010 16:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja kiek, su komst nergens vansels he.. Pizza laten bezorgen dan maar?
Wat kookt skoanmoeke foar dy dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee eten wurd kookt vandaageten bij schoonouders weest wel
Dat ben ik nietquote:Op zondag 30 mei 2010 19:50 schreef justmattie het volgende:
En toen ging je weer achteruit of dat niet
snelwegquote:Op zondag 30 mei 2010 21:41 schreef Opdekop het volgende:
NAIS ik was in Ljouwert, echt langs/door Weidum of over de snelweg langs afslag Weidum?
Wat kan ik mooi foto;s makenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's van de Lada Niva meeting van vandaag vind je hier
Nee die skeve die je op msn liet zienquote:
Alex vond ;t net nodig om z;n vering te testen ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee die skeve die je op msn liet zien
Die keer dat je tegen het plafond aan zat terwijl ik zo rustog mogelijk reed was wel heel hilarisch hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alex vond ;t net nodig om z;n vering te testen ja.
Een Friese koning hoort een rode baard te hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:19 schreef Opdekop het volgende:
Friesland zou mij als Koningin moeten hebben !
DAT IS GEEN EXCUUS OM GEEN RODE BAARD TE HEBBENquote:Op maandag 31 mei 2010 00:43 schreef Opdekop het volgende:
Ik word toch zeker de Koningin... GEEN KONING!!
Blonde baardgroei.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DAT IS GEEN EXCUUS OM GEEN RODE BAARD TE HEBBEN
Hey! Die zwarte in het filmpje heeft mijn auto ook nog wel eens gepoetst.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:02 schreef NoBody122 het volgende:
Jonges, efkes wat Liwwadder sondagavond-materie, gewoan, voor de geest weest wel:
Ik kom niet uit Leeuwarden dus het is maar sporadisch dat ik in Leeuwarden naar de wasserette gaquote:
Nu pas?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:05 schreef Opdekop het volgende:
Owjajoh?
Ik ga zo denk ik maar eens naar skoalle.
Ik niet. Morgen wel.quote:
Oh ja? Waar ben je nu dan, niet op school?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:26 schreef Opdekop het volgende:
FAIL Plantenpot!! Ik was er altijd, nooit spijbelen
Ik heb mijn map ook al gevonden, trouwens.
Je hebt een dag vrij (genomen)?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:33 schreef Opdekop het volgende:
Natuurlijk niet! Wat denk je wel niet van me!
Examen makenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:25 schreef Opdekop het volgende:
Wat doe je daar? Ik kan mijn map niet vinden dus het heeft ook geen nut om naar school te gaan.. Hm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |