Mij nog niet opgevallen? (Maar ik kijk met redelijk zacht geluid en op een dikke oude kastquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
Wat is het geluid slecht, of ligt dat aan mij?
De styliste van Sieneke die ze op het NSF had waarschijnlijk, net ff niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun het haar wel enormMaar toch heb ik het idee dat zij een aparte styliste heeft
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De styliste van Sieneke die ze op het NSF had waarschijnlijk, net ff niet.
Mee eens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft ze al vaker gehad ja... Toch moet Dony eerder pleite.
Fan is je favo nummer hèquote:
quote:
Mja, het had wel wat steviger en minder correct gemogen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fan is je favo nummer hèNiks mis mee, maar geen favoriet, maar dit vond ik toch erg meevallen
Leuk! Al enig idee wanneer je gaat?quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
Dony mag er nu meteen uit.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
2x Maaike gestemd. Tactisch vooral, want Kelvin MOET echt weg. Met zn gefakete bescheidenheid terwijl je al van die rotkop kan aflezen dat hij denkt dat hij al helemaal de man is.
Finale Jaap - Maaike, en dan maakt het me niet uit wie wint
Ja ik snap eerlijk gezegd het probleem niet zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Ll ze hebben 1 vaks parkeerplaatsen in een treintje op dat terrein met stoepranden ertussen
*aai aai*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik heb vandaag toch nog veel shalalie gezongen, ik mis haar wel.
Ah nee, Dony moet ook echt weg. Maar niet zo erg als dat Kelvin weg moetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vrees dat de finale Jaap - Dony is, want die dikke rollade is zielig, al 10 weken lang
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*aai aai*
[..]
Ah nee, Dony moet ook echt weg. Maar niet zo erg als dat Kelvin weg moetZelfingenomen snorremans
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik snap eerlijk gezegd het probleem niet zo![]()
Wat wil je dan? Gratis omheinde eenvaks parkeerplaatsen? Die ga je nergens vinden in R'dam![]()
En risico op schade heb je altijd en overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |