Usenet doe ik niet aan. Dat mag je dus zelf doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, post jij hem op usenet of zal ik hem dan maar laten lopen?
Dat zei ik dus vorige week dus ook al.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
Roze bruin of wit? groen toch?
Oke en een ander protocol waar je wel ekstraweekend aanbied of is het puur voor eigen gebruikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Usenet doe ik niet aan. Dat mag je dus zelf doen.
Mijn upload is nogal beperkt m(1 mbit), dus vooralsnog is het alleen om fragmenten te knippen en op YT te gooien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke en een ander protocol waar je wel ekstraweekend aanbied of is het puur voor eigen gebruik?
Heb nog wel een FTPtje liggen (NL) als je wilt , maar zal hem wel laten lopen, weet niet of het goed gaat als ik de comp. gewoon om 10 uur uit laat vallen, geen idee of de mp3 dan corrupt isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Mijn upload is nogal beperkt m(1 mbit), dus vooralsnog is het alleen om fragmenten te knippen en op YT te gooien.
Als ik 'm ergens volledig zou kunnen uploaden zou ik dat wel doen, maar heb nog niet echt iets geschikts gevonden (usenet vind ik te ingewikkeld).
dan realizeer je pas ook wat hij eigenlijk betekent heeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Het overlijden van MJ was idd behoorlijk bizar. Toen ik the morning after binnen kwam bij 3FM hing daar ook een vreemde sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |