ff 's middags online, want we mogen ff niet op de zaal. eerst een kindje aan een ecmo, dan een kindje er van af en dat gebeurt allemaal op zaal door de chirurg.
kiro is stabiel genoeg om desnoods nu naar groningen te mogen. we wachten op (in random volgorde): beschikbare plek in de kinderic in het umcg + een beschikbare ambulance + arts+ verpleegkundige die mee heen en terug gaan met de ambulance!
ik schrok me vanochtend rot, ik kom aan: saturatie op 97 terwijl het eerst steeds op 99/100 zat, dus ik schoot direct in de stress, hij gaat weer minder!!!! stress!!! en toen keek ik een centimeter verder dan mijn neus lang is en zag dat de beademing ook 10% terug geschroeft was naar 40% zuurstof.... bleken ze net gedaan te hebben en een half uurtje later zat hij alweer op de 99

maar het is nu dus wachten. zodra hij naar groningen gaat, gaan wij er achteraan en blijven we daar nog een dagje of 2 in het RmD huis aldaar rondhangen. zodra we echt zeker zijn dat hij echt stabiel is na de reis gaan we weer over naar het lange termijn plan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh