Maar van de positieve kant gezien, dat heb je nu wel gehaald (toch?)quote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik voel een MTO-C dejavu aankomen, dat ik de enige ben van onze groep die moet herkansen
Nopequote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar van de positieve kant gezien, dat heb je nu wel gehaald (toch?)
Ja. Heel de opleiding begint mij steeds meer tegen te staan door dat MTO gedoe, maar goed.quote:
Wat heb je nog staan buiten SMM?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nodig beginnen met leren voor mijn tentamens. Ga toch maar eens een aantal dagen vrij vragen op mijn afstudeerplek.
SMM heb ik inmiddels al gehaaldquote:
Moet lukkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SMM heb ik inmiddels al gehaald.
Moet alleen nog Experimental Research zien te halen. Als ik een 7.5 haal daarvoor en een 7.5 voor mijn thesis dan krijg ik volgens mij een diploma met genoegen uitgereikt als ik eenmaal klaar ben.
Dat wetsvoorstel is er al door maar volgens mij kan ik daar omheen werken, ga ik nog even de studieadviseur over mailenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:33 schreef automatic_ het volgende:
Tof zusje!
Oeh, dan is het voor jou te hopen dat het wetsvoorstel m.b.t één bachelor en één master er niet door komt (of naja, ik weet niet hoe het er nu mee zit, maar dan zou je toch géén twee masters meer mogen doen tegen "goedkoop" tarief)!
En ja, het went & dat is best triest eigenlijkMaar goed; er zaten wel wat fouten in qua tabellen etc. dus wie weet! Bij Test. Wiskunde heeft hij ook een keer een vraag geschrapt omdat er geen arcering was bij een grafiek, maar de vraag kon je ook beantwoorden zonder deze arcering...
als ik het goed begrepen heb, moet je je in september al inschrijven voor beide mastersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Laatste tentamen van de bachelor gemaakt en volgens mij heb ik hem wel gehaald! *snif*, dit zou weleens mijn laatste psychologietentamen kunnen zijn (met de nadruk op zou kunnen, want ik zit eraan te denken om de arbeid&organisatiepsy master na m'n communicatiemaster te doen > :nerdface:)
aaaw ;/quote:
volgens mij zijn ze die master aan het aanpassen voor over een jaar (weet ik niet zeker maar dacht ik gehoord te hebben) dat zou dus nog wel eens interessant kunnen zijn om erna te doen danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Laatste tentamen van de bachelor gemaakt en volgens mij heb ik hem wel gehaald! *snif*, dit zou weleens mijn laatste psychologietentamen kunnen zijn (met de nadruk op zou kunnen, want ik zit eraan te denken om de arbeid&organisatiepsy master na m'n communicatiemaster te doen > :nerdface:)
Auto: wat kuuhuuuuut! Ik hoop dat ze de norm aanpassen of dat er één fout in het antwoordmodel zit in je voordeel meis
.
Hertentamen is pas 2 juliquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef oompaloompa het volgende:
Ow echt? klinkt erg gaaf. Wie geeft het? JL (voor de google even afgekortquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hertentamen is pas 2 juli
Ik ben van B af
Ik las trouwens ook dat er een vak "Politieke Psychologie" komt...
Ik moest even denken wie je bedoelde met JL, maar ik denk dat ik het weetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow echt? klinkt erg gaaf. Wie geeft het? JL (voor de google even afgekort)
nou weet ik weer niet wie I is ^_^quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest even denken wie je bedoelde met JL, maar ik denk dat ik het weet
En ik heb het van het Psy forum![]()
Het gaat een keuzevak worden en I. die de voorlichting gaf, die zei dat.
Ik twijfelde over zijn achternaamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nou weet ik weer niet wie I is ^_^
Nu wel ;P
grappig vraag me af welk jaar t wordt.
Oja! Dat was het, haha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |