56k6???quote:Op zaterdag 29 mei 2010 07:55 schreef Schreckliche_Henk het volgende:
ahhhh die goeie ouwe tijd dat je via je oma je 56k6 modemje aan de gang moest trappen :3
Ja dikke bussines inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:56 schreef Ad_rem het volgende:
Singletjes verkopen voor 10 gulden op het schoolplein toen je de eerste was met een brander.
Man.. gouden tijden![]()
![]()
http://themostamazingwebsiteontheinternet.com/quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Ad_rem het volgende:
Lees dit ff voor de grap:
http://www.techi.com/2010/05/13-components-that-defined-a-great-website-in-1998/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed
Ja en had je van die clubs enzo, waar je lid van moest worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:29 schreef Ad_rem het volgende:
Wtf was dat planet internet ook alweer? Of an kpn ofzo? Echt een soort afgeschermd internet naast het gewone internet, dramatisch.
Inderdaad, wat ik allemaal wel niet gezien heb op ogrish.com als 12 jarige.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:52 schreef Salvad0R het volgende:
In 1996 was ik 12 en zag ik voor het eerst hoe een Tsetjeense soldaat de strot werd doorgesneden door een Russische soldaat. Very nice.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
Een webpagina bij Fortunecity
Chatten bij Chatcity en FOK! met Mirc
ICQ, later vervangen door MSN
Een @dolfijn mail adres.
Gmail alleen via een invite.
Ilse als zoekmachine
Netscape gebruiken omdat het werd meegeleverd met het modem.
Blij zijn als de downloadsnelhied 7 kb/s was
Kazaa
een van de eerste sites waar ik op kwamquote:
Filmpje staat nog op mijn netvlies geloof ik. Idd zon beetje de eerste echte gore die ik tegenkwam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:52 schreef Salvad0R het volgende:
In 1996 was ik 12 en zag ik voor het eerst hoe een Tsetjeense soldaat de strot werd doorgesneden door een Russische soldaat. Very nice.
En dan bang wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 10:54 schreef clockcable het volgende:
[..]
Geniaal ja, als klein jochie fotos bekijken van allerlei gruwelijke gore
In '97 betaalde ik nog 35 gulden voor een lege cd en branden was idd een uurtje werk op die HP 1x externe SCSI branderquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:40 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Weet niet waar je dat vandaan haalt maar een cd branden kost(te) voor een 1 speed minimaal een uur. 650MB: 150KB/s. Zo rond 1999/2000 waren ze meer gemeengoed en kon je cd's per pak van 10 voor 45,- kopen.
1996, het frontpage, <marquee>, comic sans tijdperk bedoel je. waar op foxkids de tienersexchats waren, op ogrish de snuff filmpjes, irc nog koel was, twilight cd's nog gekocht werden op straat en je programmeren nog deed in vb6.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef dandybleu het volgende:
Ja ik zat vroeger ook op internet : ik heb heel mijn leven computers geprogrameerd dus ik was er snel bij : bij het internet....
Nu valt mij wel het volgende op : bijvoorbeeld in 1996.... als je dan op internet ging : ja toen hadden de arbeiders nog vaak geen pc thuis.... want die konden daar weinig mee......
1996... Toen ik nog niet permanent gebanned was op de EO chatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:33 schreef Ra-z het volgende:
[..]
1996, het frontpage, <marquee>, comic sans tijdperk bedoel je. waar op foxkids de tienersexchats waren, op ogrish de snuff filmpjes, irc nog koel was, twilight cd's nog gekocht werden op straat en je programmeren nog deed in vb6.
Internet is altijd en zal altijd 5% goud en 95% troep zijn. als je maar weet hoe en waar je moet zoeken.
TS kan er gewoon niet mee omgaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |