ik laag, maar ja, part-time werk, dus dan krijg je datquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of TRU, zo voelt dat soms wel
Ach, ik zit nu eenmaal hoog in de schijf. Met wat mazzel kan ik over een paar jaar pleitos, dan betaal ik geen woekerbelasting meer aan werkschuwen.
Hoezo niet dan?quote:
Dat wel idd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:36 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden tof, denk dat het red dead wordt omdat er meer speeluren inzitten.
Oh, ik leef ook vrij prima zonder al het geld, van het 'overschot' ga ik lekker op reis. Ik ben niet zwaar materialistisch. Ik heb geen eigen auto, woon goedkoop, etc. Maar om de helft af te moeten geven vind ik zeker overdreven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik laag, maar ja, part-time werk, dus dan krijg je dat. Denk ook niet dat ik ooit echt heel hoog zal komen, niet met mijn opleiding. Agh, dat boeit me ook niet, kan prima leven zonder een overdaad aan geld.
Waarom zou het wel nuttig zijn? Met andere woorden, waarom geef je het puntje mee? (metadiscussies hoog)quote:
eigen auto is wel fijn, ik heb een kleintje uit 1997 nu en vind het toch wel erg handig voor werk en bijvoorbeeld vakantie. Geeft wat flexibiliteit. Lekker weinig belasting, lage verzekering. Primaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik leef ook vrij prima zonder al het geld, van het 'overschot' ga ik lekker op reis. Ik ben niet zwaar materialistisch. Ik heb geen eigen auto, woon goedkoop, etc. Maar om de helft af te moeten geven vind ik zeker overdreven.
Het is meer iets om even bij stil te staanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom zou het wel nuttig zijn? Met andere woorden, waarom geef je het puntje mee? (metadiscussies hoog)
Mag ik vragen wat jij doet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of TRU, zo voelt dat soms wel
Ach, ik zit nu eenmaal hoog in de schijf. Met wat mazzel kan ik over een paar jaar pleitos, dan betaal ik geen woekerbelasting meer aan werkschuwen.
Oh, ieder zijn ding. Ik heb een leasewagen (14% bijtelling), meer heb ik niet nodig. En ja, ik weet dat lease ook niet goedkoop is en een eigen auto goedkoper kan zijn. Maar ik ken mijn mazzel, zo'n eigen auto gaat tig keer kapot bij mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
eigen auto is wel fijn, ik heb een kleintje uit 1997 nu en vind het toch wel erg handig voor werk en bijvoorbeeld vakantie. Geeft wat flexibiliteit. Lekker weinig belasting, lage verzekering. Prima
Zo eens multiplayeren?quote:
Dat mag. Iets met computers en mensen.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo eens multiplayeren?Heb nog wel even tijd, moet pas rond 10 uur weg ofzo.
Vandaag trouwens twee vergaderingen in de buurt van Den Helder gehad. Ik ben om 7 uur thuis weggereden en was vanavond om half 7 thuisIk heb op de terug volgens mij elke mogelijke file tegengekomen. Ik vertrok daar om half 3
Maar waarom zou ik er bij stil moeten staan. Dit is gewoon parafraseren, je geeft geen antwoordquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is meer iets om even bij stil te staan
Ik had het idee dat jij er een voorstander van was om de 60 % schijf in te voeren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik er bij stil moeten staan. Dit is gewoon parafraseren, je geeft geen antwoord
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat jij er een voorstander van was om de 60 % schijf in te voeren.
Waarschijnlijk was het iemand anders en ook nog in een ander topicquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:04 schreef Morthill het volgende:
[..]waar in neukesnaam tover je die onzin vandaan
Red dead kun je vergeten. Heel Maastricht rondgeweest, kennis van me heel Beek en Sittard. Tot aan de mediamarkt en al aan toe uitverkocht. Verwachten woensdag nieuwe levering.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ga straks even naar de winkel maar twijfel nog tussen Red Dead Redamption en Alan Wake
Nicequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Red dead kun je vergeten. Heel Maastricht rondgeweest, kennis van me heel Beek en Sittard. Tot aan de mediamarkt en al aan toe uitverkocht. Verwachten woensdag nieuwe levering.
Maar: I don't give CRAP! 60 euro Blu ray gekocht, waaronder bazenfilm aller bazenfilms in hi-def:
[ afbeelding ]
Rattatouille is idd tofquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Reservoir Dogs
Rattatouille
De Helaasheid Der Dingen
Moet wel, ik ben namelijk toch wel enigszins rechts en liberaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het iemand anders en ook nog in een ander topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |