Daar hoort een piccie bij.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
Net weer drie kwartier cardio, steppen en crosstrainer. Aardig verrot.![]()
Fysio wil volgende week experimenten met hardlopen.![]()
![]()
![]()
Zo ben ik vorig jaar ook begonnen met trainen. Op een gegeven moment hou je het dan wel een uur achter elkaar vol, en dan verder uitbouwen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
Laatste tijd ook weer wat aan het hardlopen. Ben zo verrot in dat lange afstands lopen.Ben meer van 10 min lopen, 3 min rust etc en dan dat een uurtje. Binnenkort eens uitrekenen hoever ik daarmee kom in een uur.
Cardio dan niet en eet wat gezonder, heb je nog meer winst.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, frietjes en de hamburger zitten er weer in, tijd voor een verdiend ijsje.
Zo train ik ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laatste tijd ook weer wat aan het hardlopen. Ben zo verrot in dat lange afstands lopen.Ben meer van 10 min lopen, 3 min rust etc en dan dat een uurtje. Binnenkort eens uitrekenen hoever ik daarmee kom in een uur.
Ach heb ook een zak sla op en neem zo een vitaminepil en visolie als ik onder de douche stap.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:31 schreef BazzieK het volgende:
Cardio dan niet en eet wat gezonder, heb je nog meer winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach heb ook een zak sla op en neem zo een vitaminepil en visolie als ik onder de douche stap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan net op tijd voor de winter slank.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |