Daar hoort een piccie bij.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
Net weer drie kwartier cardio, steppen en crosstrainer. Aardig verrot.![]()
Fysio wil volgende week experimenten met hardlopen.![]()
![]()
![]()
Zo ben ik vorig jaar ook begonnen met trainen. Op een gegeven moment hou je het dan wel een uur achter elkaar vol, en dan verder uitbouwen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
Laatste tijd ook weer wat aan het hardlopen. Ben zo verrot in dat lange afstands lopen.Ben meer van 10 min lopen, 3 min rust etc en dan dat een uurtje. Binnenkort eens uitrekenen hoever ik daarmee kom in een uur.
Cardio dan niet en eet wat gezonder, heb je nog meer winst.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, frietjes en de hamburger zitten er weer in, tijd voor een verdiend ijsje.
Zo train ik ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laatste tijd ook weer wat aan het hardlopen. Ben zo verrot in dat lange afstands lopen.Ben meer van 10 min lopen, 3 min rust etc en dan dat een uurtje. Binnenkort eens uitrekenen hoever ik daarmee kom in een uur.
Ach heb ook een zak sla op en neem zo een vitaminepil en visolie als ik onder de douche stap.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:31 schreef BazzieK het volgende:
Cardio dan niet en eet wat gezonder, heb je nog meer winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach heb ook een zak sla op en neem zo een vitaminepil en visolie als ik onder de douche stap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan net op tijd voor de winter slank.
![]()
Ja meer dan 1 minuut rust nam ik ook niet. Drie minuten voor Bazzie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:31 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo train ik ookalleen dan momenteel 10 min lopen, 1 min rust en dat 3 keer... ging me eigelijk redelijk goed af, binnenkort dus maar aanpassen naar 15 min
Nu eerst weer ff trainen
Al een hartslagmeter? In de goede zone loop je hem waarschijnlijk in 45 minuten en ene keer helemaal uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:39 schreef BazzieK het volgende:
Was nieuwsgierig dus even ge-googlemapst. Gisteren in 55min met bovenstaande schema 9.15km gelopen. Langzamer dan eerst maar beter dan verwacht eerlijk gezegd.
Heb een hartslagmeter maar loop eigenlijk best rustig. Kan wel harder maar wil wat afvallen en het beetje spier dat ik heb behouden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja meer dan 1 minuut rust nam ik ook niet. Drie minuten voor Bazzie.![]()
![]()
[..]
Al een hartslagmeter? In de goede zone loop je hem waarschijnlijk in 45 minuten en ene keer helemaal uit.
Moet je je niet eerst even voorstellen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:![]()
Honda rijder meld zich....![]()
afgelopen week accu'tje vervangen van mijn hornet, toen ik em startte knalde hij zo hard dat mijn vriendin die binnen in huis stond zih kapot schrok...
ik zelf ook wel trouwens, maar ja, ik stond er naast...
Zoiets.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:26 schreef cageon2 het volgende:
hihhi
morgen 600RR ophalen![]()
Hoe gaat ie heten? Baby-blade?![]()
Kan je die olie niet beter ZGAN doorverkopenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoiets.Passen beide motorfietsen in de bus?
Wanneer wordt de Beeb uitgetest bij de ZAC?![]()
Gisteren de auto terug na een maandjedus mag de boodschappies weer doen vandaag.
![]()
![]()
Straks even de auto laden, de oude banden van de TL1000R, twee matrassen, 15 liter olie, wat oude poetsmiddelen. Hopelijk mag ik alles achterlaten bij de milieudienst.
Komende week wat ruimte in de schuur om aan de motor te werken. Tailrisers en wellicht andere banden.
Vanmiddag ook nog langs Motorcenter Barendrecht, twee kannen olie omruilen 10W40 -> 10W50.
En wellicht nieuwe reserve sinterblokken bestellen.![]()
Zit ik gelijk in de buurt van Zuidplein voor een nieuwe bril.
Blade jr.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:26 schreef cageon2 het volgende:
hihhi
morgen 600RR ophalen![]()
Hoe gaat ie heten? Baby-blade?
heh Pruim Jr., Blade Jr.quote:
Dat zou wel cool zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:42 schreef cageon2 het volgende:
heh Pruim Jr., Blade Jr.
Me pa op de grote blade, samen rondjes knallen, dan klopt t wel helemaal
Marokkanen stelen je moter als je ff niet opletquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:39 schreef FP128 het volgende:
Ik ben nieuw hier dus is mijn vraag waar de TT opslaat of dat het gewoon
een beetje weekend baldadigheid is?
Hallo trouwens!
De TT slaat op het feit dat Stelende schapenneukende marokkanen niet zo lekker in de mond ligt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:39 schreef FP128 het volgende:
Ik ben nieuw hier dus is mijn vraag waar de TT opslaat of dat het gewoon
een beetje weekend baldadigheid is?
Hallo trouwens!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:32 schreef Bunnybeater het volgende:
Ik zat ineens te dweilen met de motor, ff getest in een lange rustig bocht @ 170 en merkte toch echt dat ie weg wilde glijden. Toch maar ff gecheckt bij de motorzaak -> Achterband 1,0 bar![]()
Goede nieuws is dat ie dus weer fijn rijdt![]()
n00bsterquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:32 schreef Bunnybeater het volgende:
Ik zat ineens te dweilen met de motor, ff getest in een lange rustig bocht @ 170 en merkte toch echt dat ie weg wilde glijden. Toch maar ff gecheckt bij de motorzaak -> Achterband 1,0 bar![]()
Digitaal metertje 2.50 bij de Action. Dat is uw leven toch wel waard. Net.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:32 schreef Bunnybeater het volgende:
Het zal bij hem de leeftijd zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het zal bij hem de leeftijd zijn.
overalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou kom maar met die picsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:42 schreef cageon2 het volgende:
[..]
heh Pruim Jr., Blade Jr.
Me pa op de grote blade, samen rondjes knallen, dan klopt t wel helemaal
Wat een drolletje!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:30 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag even langs Motostore Barendrecht geweest en de nieuwe bike getest.![]()
[ afbeelding ]![]()
Kijk zonder handjes!![]()
[ afbeelding ]
Ook nog even de Appies gecheckt.De nieuwe Dorsoduro Factory.
![]()
[ afbeelding ]
En de enige echte Superbike voor de straat.. en circuit. RSV4.![]()
[ afbeelding ]
Hele korte en kleine motor.![]()
Er kwam ook nog een CanAm Spider langs. Bling bling negers.![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk na moeizaam beraad besloten dat de zitpositie op dat hout toch wel wat hard was.![]()
[ afbeelding ]
Dus alleen een kan 10W50 olie gekocht van 67 euro.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:32 schreef Bunnybeater het volgende:
damnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:12 schreef cageon2 het volgende:
dit is m![]()
[ afbeelding ]
(pic van verkoper nog)
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:12 schreef cageon2 het volgende:
dit is m![]()
[ afbeelding ]
(pic van verkoper nog)
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker hoor.
dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar thanks, weet wie t zegt... een gefrustreerde wannabe copper
![]()
Wat is het allemaalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
Pimber, vraag dit bij één van je vele chickies als cadeau voor vaderdag.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n ding, pas uitgebreid met snelkoppelingen voor fiets of motor/auto.
En een extra nauwkeurige manometer gemonteerd @werk.
Oh ga je op het zirkwie rijden.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:15 schreef Bunnybeater het volgende:
een nieuw bandje lag er toevallig al voor de circuitdag.![]()
Ook een witte?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat is het allemaal
En dat CamAm 3 wielerachtige geval kwam ik vandaag toevallig ook tegen![]()
Dinnetje is donkerrood.quote:Wie is/was er rood, je vriendin? Garpige foto's![]()
![]()
Wel wit ja, maar bedenk met net dat het gisteren was in Purmerendquote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ook een witte?![]()
Stoere 50cent gastenen dan in de motorzaak lullen .
quote:.. je mag met inrijden nog niet boven de 5000 toeren komen he.
quote:Zie ik'r in de avond.. heeft ze rood genomen.![]()
'Makkelijker in onderhoud, en je ziet minder snel uitgroeiingen'.
![]()
Onder de gordelquote:Op zondag 30 mei 2010 00:26 schreef Worldbeater het volgende:
Zo dat is al snel. Jammer dat je motorzaak niet zo snel is qua montagewerkzaamheden.
Hoe kan je kentekenplaat er nou afvallen.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:33 schreef Bunnybeater het volgende:
Onder de gordel [ afbeelding ]
Ik zal je aanwijzen op de MAC de volgende dag.Als ik er met mijn bike ook mag rijden. (zij rijden ook
)
Maar gaat de laatste tijd wel vlot hoor, meestal kan ik meteen binnenrijden als er weer wat vanaf valt![]()
Vanochtend mijn kentekenplaat weer voor de tweede keer![]()
Maksterquote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef Bunnybeater het volgende:
Wie is/was er rood, je vriendin? Garpige foto's![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Worldbeater het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde
Blond is veel leuker![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:47 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dudemaar thanks, weet wie t zegt... een gefrustreerde wannabe copper
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:12 schreef cageon2 het volgende:
dit is m![]()
[ afbeelding ]
(pic van verkoper nog)
Ik vraag mij serieus af hoe dat werkt.quote:
Dan ben je wel een beetje de weg kwijtquote:Op zondag 30 mei 2010 19:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Snelheidsduivel (18) zonder helm betrapt op A6
pff zeker....quote:Op zondag 30 mei 2010 12:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
naisdat wordt janken en jagen
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook een witte?![]()
Stoere 50cent gastenen dan in de motorzaak lullen ..
.. je mag met inrijden nog niet boven de 5000 toeren komen he. [ afbeelding ]
[..]
Dinnetje is donkerrood.Haha!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
NICE! Krijg je er ook een set viltstiften bij om hem in te kleuren?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:12 schreef cageon2 het volgende:
dit is m![]()
[ afbeelding ]
(pic van verkoper nog)
ben net klaar met kleurenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:13 schreef o-o het volgende:
[..]
NICE! Krijg je er ook een set viltstiften bij om hem in te kleuren?
helaasquote:Op maandag 31 mei 2010 11:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
toch wel netjes binnen de lijntjes gebleven he
Katrolletje inderdaad, staat in de handleidingquote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef LangeJan het volgende:
Ik vraag mij serieus af hoe dat werkt.
Zitten er sensoren in je velg, die je er in moet doen voordat je de band eromheen legt? Of is het op het ventiel als dop.
Maar heb ik nog mijn vraagtekens bij stroom toevoerKlein horloge batterijtje, of een door centrifugaal krachten stroomopwekkend kinetic idee
Of een heeeeeel lang draad wat je op de accu moet aansluiten en dan als een soort katrolletje op de naaf heheheh.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
top, heb ze besteld. monteer je ze dit weekend even?
Goed gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
top, heb ze besteld. monteer je ze dit weekend even?
die van de K1300GT zitten tussen t ventiel en de velg ofzo leek t op. Wel nicequote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Katrolletje inderdaad, staat in de handleiding
Maar las vaag ook ergens only bmw? Mjah, ga er later nog verder op zoeken, TPMS googlen. (Tyre Pressure Monitoring System) Sommigen zitten geloof ik op het ventiel, anderen alleen op de velg binnen de band. En dan draadloos + batterijtje
![]()
Vast grind van de vorige eigenaarquote:Op maandag 31 mei 2010 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, motor weer op de bokske gezet voor de tailrisers.(betere hoek voorvork volgens Hyperpro)
[ afbeelding ]
Wat een troep komt er al uit de onderkuip na een weekje.![]()
Grind van Assen.. ben niet eens in de bak aan het spelen geweest.
Slecte o-ring op nieuwe filterhuis. Dus even nieuwe halen en klaar. Dan alleen de koppeling nog dichtenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Verhaal achter de lichtmast botsing![]()
http://www.motor-forum.nl(...)d-hoeven-doen-1.html
Raar verhaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Verhaal achter de lichtmast botsing![]()
http://www.motor-forum.nl(...)d-hoeven-doen-1.html
Kweenie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Bunnybeater het volgende:
@WB, ga je 8 juni nu wel of niet met MSL rijden![]()
Meestal is het alleen voor het geluid. Van Assen hebben we ook de tijden niet.quote:Je krijgt er ook een transponder, maar betekent het dat je later op jouw naam kan Googlen en de rondetijden tegen gaat komen?![]()
Probeer het eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Bunnybeater het volgende:
Je krijgt er ook een transponder, maar betekent het dat je later op jouw naam kan Googlen en de rondetijden tegen gaat komen?![]()
Ik kreeg net een mail over Supercorsa's voor 250 euro.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Hier liggen geen bandjes meer nee, maar je hebt toch bandjes die goed genoeg zijn![]()
Geef dan ook even een goede reden waarom het niet zou mogen.quote:Dat googlen heb ik inderdaad al getest en ik zie niet echt een goede reden om mijn ronde tijden terug te vinden op mijn naam
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
Geef dan ook even een goede reden waarom het niet zou mogen.
Uw toekomstplannen in de politiek en/of terrorisme.quote:
Neeeeh, dan gaat er wel weer wat anders stuk . . .quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:33 schreef Den_Haag het volgende:
stinkie, straks heb je nog een zgan motor!
Als ik het merk wist waarschijnlijk gewoon 200 euro.quote:
Nou nog een andere kleur, rood is zó 1997.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
De eerste nette trx onder de 2 k is een feit![]()
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-yamaha/352073536-yamaha-trx-850-bj-1997.html?return=eJwtjNEKgyAYhd8lyMvSohiGjHoTSYeS5o%2F%2Bsraxd5%2Bxrs7Hdw5HcsY%2FltMpcXYbeJW0jKuZDCLwtt0C6L3xMm4ITkpMze7a%2F6QBA%2FfDCUZUEhjqfmZ1vyhboKTDkm8LBdNDpauF09ICvhTznr2Odj19vvz2LPCSXhpZd0NHMR7FBjhfGQHIgpIUUUAmEBKuQWkxjnSou6Wavj8Ygz%2Fl&df=1&fta=eNotkV1u5CAQhO%2BCtPOyL%2FxjGvkKucKozU9irSdGYzvxbpS7b7eVt4L%2BoIoCIcDXBgOI47ncP3DZRNpASQXiXEZ1K9u4r6BSmSEtO%2Fybe9paISL1HWR6dHg%2FHvU559QPWv%2F5hL%2F4wDf8peX%2BPNPaZ1C33o9R3rbnPvbj1tdtz2upo%2FfS%2FWY3C6LjaxWJWFoaEHO5YmgfQSjrsyzoTmWzdcZoEgV9VZKERBttO5WZ1GQKM2bwzisSDbPyhUU2wRKsM1oX%2BZQ1MXiGdcu%2B8YXRtcyMKj62Wq%2BRtoMlEYZhCJ7da42Xu6lR68AxjKmOGTNNP8GUH6aJTQ3GmEkgEhVJ1FLVZRqCHhoHm6xsjplYENtwZUaNhZ9j6AKkHa%2Brd%2BwVpKpOXZ9DBe1rx7Ldl%2Fr%2Bur9xcZIGVNYDzzt3SfUV0FwhCPwU6eVHfoiEIOHr%2B%2Fs%2FXA6VtA%3D%3D&fta_ind=8&fs=1
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ik het merk wist waarschijnlijk gewoon 200 euro.![]()
150 is een prima startbod. Dat ze nog niet weg zijn.![]()
Wel even merk checken, Lucas wordt niet bevestigd.
En via PM communiceren, niet meer kicken dat topic.![]()
[..]
Blond!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:31 schreef Geerd het volgende:
http://www.youtube.com/user/clipsproductie
We hadden haar moeten sturen ipv sjalali.
Dudequote:Op woensdag 2 juni 2010 17:31 schreef Geerd het volgende:
http://www.youtube.com/user/clipsproductie
We hadden haar moeten sturen ipv sjalali.
En de pens na 4 "kids" die der onderuit hangt milfsquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blond!![]()
En kansloos.![]()
Loopt verder ook zo lekker soepel rond.![]()
Kijkt drie keer om als ze even achteruit loopt.![]()
Trekt truitje strak tijdens het zingen.![]()
Nummer valt wel mee.
Ik zag gisteren zo'n meisje in de sportschool.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:56 schreef Geerd het volgende:
En de pens na 4 "kids" die der onderuit hangt milfs![]()
Jah, had wel ff vluchtig gekeken, maar echt duidelijkheid krijg je daar verder ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
Bunny-eater, je hebt dat mailtje van MSL dus nog niet gelezen.![]()
Genoeg van die zondags rijders lijkt het ook net of je 95 rijdtquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:14 schreef Bunnybeater het volgende:
Overigens van 18-46 tandwielen naar 16-46 gegaan [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:13 schreef Bunnybeater het volgende:
Jah, had wel ff vluchtig gekeken, maar echt duidelijkheid krijg je daar verder ook niet hoorWel handig dat ik nu iig weet dat ik nog wat ondertekend in moet leveren
![]()
Tandwielen vervangen is zó ZX-6R en 2005.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:14 schreef Bunnybeater het volgende:
Overigens van 18-46 tandwielen naar 16-46 gegaan [ afbeelding ]
Lachè!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga naar de zwarte cross 17 julilijkt me lache
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:27 schreef stinkie het volgende:
Voor jullie is het allemaal maar een geintje zeker
Je ging er toch langere tailrisers onder zettenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
Zo moest ff alle lucht uit de achterband laten voordat het wiel laag genoeg stond voor de tailrisers.
Ging maar net met deze bok.![]()
[ afbeelding ]
Inplaats van schoonmaken kan je dingen ook vervangen.![]()
Straks of morgen afmonteren.
Hij trekt de achterveer naar beneden. Dus korter is langer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Je ging er toch langere tailrisers onder zetten
...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef Geerd het volgende:
Collega die over haar vleesboom begon, dacht eerst nog even ohw die gaat van het weekend bbqen maar nee werd in roze kleur en zonne schijn verteld![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
En of je mee wilde doen..
[ afbeelding ]Och Geerd houdt van de volle(re) vrouw. KomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus helemaal goed
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
En of je mee wilde doen..
[ afbeelding ]Zoiets idd de teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Gisteren al gedaan.quote:
Dat begreep ik jaquote:
Ik weet niet meer wat ik gezegd heb. Topic loopt niet.quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:51 schreef bvvt het volgende:
Coole helm.
Maare - wat is dit ding?
[ afbeelding ]
Daar gaan we achterkomen als ie dat ding een keer op durft te doen.......quote:
adres moet ik ff zoekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
OPM... pleasssze name and adress Hotel bij de Ring pleasssze.
En eventueel nog een andere tip.
[ afbeelding ]
dat doet ie toch niet. straks wordt hij vies.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Daar gaan we achterkomen als ie dat ding een keer op durft te doen.......
Volgens de Motorplus van deze maand wel. Fluisterstil.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Geerd het volgende:
Is zoon ding een beetje stil?
Iemand anders. Internet adres graag. (quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
adres moet ik ff zoekenwanneer ga je
Dinsdag circuitdagje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:37 schreef Den_Haag het volgende:
dat doet ie toch niet. straks wordt hij vies.
die oudjes hadden nog maar net een telefoonlijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand anders. Internet adres graag. ()
![]()
coolquote:Dinsdag circuitdagje.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die oudjes hadden nog maar net een telefoonlijn
Daar lijkt het wel op.quote:cool
Michelin Power Pure banden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:13 schreef Geerd het volgende:
http://www.waldnet.nl/wn/(...)ond_bij_Holwerd.html
pas niet op Suzuki's.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:20 schreef Worldbeater het volgende:
Nice streetfighter. OPM iets erbij? Rib-i?
quote:
Verplicht in het buitenland, eind van de maand op de motor naar de Dolomieten.quote:
Thanks, ik ben er ook ingerold. Heb verder alleen wat tegen rood.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Ik ben geen blauw fan, maar hij is zeker mooi
Welk bericht hoort daarbij dan? Kan niet veel maken van wat er gebeurd is ...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:13 schreef Geerd het volgende:
http://www.waldnet.nl/wn/(...)ond_bij_Holwerd.html
Voor het image van de normale medemotorrijders.quote:
Ik ben een maatje te groot voor mijn motorpak.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:18 schreef BazzieK het volgende:
Wordt een saai seizoen verder. Lorenzo is een maatje te groot voor de rest.
Wat een oude lul dokter, geen geld voor een jongere. Dr. Costa.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
The Doctor bij the doctor
[ afbeelding ]
Dat haar
Van mij mag je.quote:
Ja elk rammeltje of dingetje vreet aan je voorlopig.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:34 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag op de motor naar Zandvoort. vertrouw het blok nog steeds niet (ondanks dat hij super loopt). hoop dat dat eens snel weg gaat.
F3 race was leuk, demo weer 100% kut. En dan een Limburger als presentator er neer zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er... is dat jij, cpquote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Spanning en sensatie, zon honda
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, maar gelukkig niet mijn motor![]()
![]()
VFR400 van iemand van MF, of ik ook een rondje wilde rijden. Paar keer gedaan, leuk voor de foto klaar. Gaan we bijna weg, ik zeg, nou mag ik nog 1 x tje sturen op de VFR? En daar hapte het schakelpookje in het asfalt, daar ging ik![]()
Lag er grotendeels zelf onder, schade valt mee. Koppelingshendel krom, schakelpook afgesleten en wat krassen op de zijkuip. En mijn pak heeft flinke schuurplekken op de linker kant.
Dudequote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Spanning en sensatie, zon honda
[ afbeelding ]
Valt mee... Totdat je moet betalenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Schade valt echt mee... Zal zo nog pics van de GS uploaden![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koppelingshendeltje, schakelpookje, en kapje spuiten ( is gewoon Motip verf zo te zien), veel meer dan 150 euro moet dat niet zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Valt mee... Totdat je moet betalen
Had niet het idee dat ik zo dicht met die kuip bij de grond zat...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef cageon2 het volgende:
vind het eigenlijk net iets teveel op een fiets van iemand anders
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef BazzieK het volgende:
Note to self: CP niet op Triumph laten rijden.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef BazzieK het volgende:
Note to self: CP niet op Triumph laten rijden.
150quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Koppelingshendeltje, schakelpookje, en kapje spuiten ( is gewoon Motip verf zo te zien), veel meer dan 150 euro moet dat niet zijn![]()
Mijn fucking zwarte ongespoten hugger was 150 euro.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
150Ik denk dat je dan alleen al voor de kuip behoorlijk te kort komt
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
150Ik denk dat je dan alleen al voor de kuip behoorlijk te kort komt
mijn seat-cover van de TLR kostte 120 of 130 euro, gespoten en al.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn fucking zwarte ongespoten hugger was 150 euro.Maarjeh ik laat me dan ook graag afzetten.
en als t mijn fiets was geweest had er een nieuw kuipdeel opgekomen... dat weet ik toch wel....quote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]! het is een losse zijkuip, met alleen krassen, geen barsten. Beetje hars erop glad schuren, filler en een busje motip, sticker, aflakken klaar. Dat doe ik voor minder dan 60 euro hoor
Ik kan mij niet voorstellen dat de eigenaar hem door jou laat reparerenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]! het is een losse zijkuip, met alleen krassen, geen barsten. Beetje hars erop glad schuren, filler en een busje motip, sticker, aflakken klaar. Dat doe ik voor minder dan 60 euro hoor
En nog ruim voorradig ookquote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn fucking zwarte ongespoten hugger was 150 euro.Maarjeh ik laat me dan ook graag afzetten.
We zullen er vast wel samen uitkomenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat de eigenaar hem door jou laat repareren
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
We zullen er vast wel samen uitkomen
Een glisser.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef -XX- het volgende:
Tsjonge! Een glisser. Dat is niet zo tof.
Gelukkig is het niet in Peru gebeurdquote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
We zullen er vast wel samen uitkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |