Wat een leukerd! Uit welk boek komen Guusje en Jip dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:07 schreef -Bubbles- het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan Guusje!
[ afbeelding ]
De armen zitten wel recht Maar Guusje zit scheef![]()
Wat zal ik nu eens doen.. Verder gaan met de GSjes of aan Jip beginnen. Dilemma...
gehaakte beestenboel van christel krukkertquote:Op zondag 30 mei 2010 17:17 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Wat een leukerd! Uit welk boek komen Guusje en Jip dan?
Nee, want als ik een nieuwe draad neem, haak ik die meteen met de oude draad weg in de nieuwe rij, dan heb je niks af te werken uiteindelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:22 schreef AnitraX het volgende:
Bubbles wat is guusje mooi!![]()
Jip staat hier ook op de to-do-list.
Jannuk ik vind het super leuk die dunne lijnen en dan brede stukken. Maar word het weg werken van de draadjes niet dubbel zoveel werk?
Mooi zo! Dan wacht ik het pakketje even af! Ik ga toch bijna al mijn knuffels weggeven of ter verkoop aanbieden waarbij 't geld naar de creatieve therapie gaat, dat het geen fantastische (en dure) kwaliteit hoeft te zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef -Bubbles- het volgende:
Ik heb een poef bij de leen bakker gekocht en daar haak ik nu een omtrek voor. Het gaat nu wel weer aardig. De helft uit moeten halen en nu maar goed in de gaten houden of ik moet meerderen/minderen. Maar ben hierna even klaar met zpaghetti.
Lyssa die oogjes heb ik ook! Zitten ook bij Guusje erop. Ben er zeer tevreden over. Die met een zwarte pupil en bruine/blauwe iris zijn wel mooier maar die van nadia zijn een stuk goedkoper en afhankelijk van de lichtinval zwart of bruin.
de schets!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef trui het volgende:
lyssa, ik weet 't ook niet, ik zou ze denk ik wel allemaal 'tzelfde doen maar de volgorde, hmmm. geen idee wat 't mooist wordt. kun je 't niet even schetsen oid?
Je UPje gaat goedquote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, dat wordt een erg bont otcopusje![]()
Mijn ripple-tje is falikant mislukt... pas bij de laatste rijen kreeg ik door waar ik fout ging, dus is het nu niet echt mooi. Bovendien de ketting te straks gemaakt, waardoor het aan de onderkant te strak is geworden... Maar goed, ik had ook maar een kleintje gemaakt om te oefenen (thank god).
Oh en weer updateje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |