abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82045965
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 23:20 schreef tralalala het volgende:

[..]

video

In dit topic veel meer:

Lost: Beste scene ever

Wat was het toch een geweldige serie.
Fokk hè, ik krijg spontaan de kriebels van. En het dringt mij nu pas door dat het echt voorbij is.
pi_82046409
Trouwens mensen, ik kan me nog een scène herinneren van Juliet en Ben in Dharmaville op de dag van crash van Oceanic 815. (seizoen 3) Ze verstopte iets in het laadje van de keukenkast.

Kan iemand dat nog herinneren? Zo ja, wat was het?
pi_82046695
En: Als het eiland in de alt-timeline is gezonken, wat is er dan met de mensen op het eiland gebeurd? Hoe zijn Roger Linus etc. op tijd ontsnapt. Zit nog middenin de finale dus ;D
En waar gaat Desmond ze mee naartoe nemen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_82046758
Sorry maar wat een ontiegelijke kutserie is dit toch. Wat een geneuzel en een bij elkaar raapsel is het toch geworden. Eerste twee seizoenen waren goed maar dat was het dan ook echt. Elke onverklaarbaar iets werd verklaard door nog een onverklaarbaar iets. Niks meer dan een bundel losse eindjes.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_82046824
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
En: Als het eiland in de alt-timeline is gezonken, wat is er dan met de mensen op het eiland gebeurd? Hoe zijn Roger Linus etc. op tijd ontsnapt. Zit nog middenin de finale dus ;D
En waar gaat Desmond ze mee naartoe nemen.
Omg, kijk gewoon eerst de aflevering af.
pi_82047061
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef tralalala het volgende:

[..]

Omg, kijk gewoon eerst de aflevering af.
Dus? Dan mag ik me niets afvragen?
pi_82047954
Hmmm, dat eiland, wat was dat nou? en waarom waren ze daar?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  zaterdag 29 mei 2010 @ 00:05:04 #58
133369 Jivis
Critikut
pi_82048069
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Heb je de rest van de serie gezien?
Amen.
pi_82049307
Hmm, ik voorspel een regen van mensen met "vragen"
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 00:37:59 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_82049490
Ik heb de eerste en meest belangrijke: waarom is Claire zo lelijk geworden .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_82049653
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:37 schreef speknek het volgende:
Ik heb de eerste en meest belangrijke: waarom is Claire zo lelijk geworden .
Viel me ook al direct op bij die flashbacks
pi_82049682
Werd hier ook al opgemerkt idd
pi_82049718
Ok, voor de duidelijkheid.
- Jakob was ervoor om iemand te vinden om het eiland te beschermen (tegen de hel?) ?
- De kerk waarin ze waren was 'buiten' de tijd/hiernamaals, vandaar dat bijvoorbeeld ook Ben enzo die later in tijd zijn gestorven er waren?
- Michael?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_82049742
-Ja
-Ja
-Die zat nog vast op het eiland als Whisperer.
pi_82049771
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:46 schreef Symer het volgende:
-Ja
-Ja
-Die zat nog vast op het eiland als Whisperer.
Libby was geen whisper dan?
pi_82049784
En wat ik niet snap: Ze voerden in de ALT toch gewoon acties uit enzo, ze 'leefden' toch echt in de ALT?
pi_82049898
Whisperer?
α & Ω
  zaterdag 29 mei 2010 @ 00:53:10 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_82049941
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Whisperer?
lol, het is ook allemaal langs mij heen gegaan, maar ik heb het ook niet al te best meer gevolgd. De laatste twee afleveringen waren zeker tof, helaas kon niet hetzelfde gezegd worden over de laatste twee seizoenen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_82049952
quote:
Whisperer?
Een ziel die niet verder kan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_82049999
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Het eiland en alles dat je de afgelopen zes jaar hebt gezien was irrelevant. Het ging om de momenten van teambuilding. Dat is waar Lost dus duidelijk om ging.
pi_82050054
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Libby was geen whisper dan?
Nee, hebben we haar horen fluisteren op het eiland?

Ze verscheen ooit aan Michael, maar dat kan net zo goed een visioen uit schuldgevoel zijn geweest.
pi_82050062
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:53 schreef speknek het volgende:

[..]

lol, het is ook allemaal langs mij heen gegaan, maar ik heb het ook niet al te best meer gevolgd. De laatste twee afleveringen waren zeker tof, helaas kon niet hetzelfde gezegd worden over de laatste twee seizoenen.
Kan me de term even niet voorhalen.

Nadeel van serie's is, bij elke, is dat na 4-5 seizoenen vaak de rek eruit is.
Seizoen 1-4 vond ik echt geweldig, heel spannend. Die spanning voelde ik niet echt bij de laatste aflevering. Ik denk dat het gewoon een seizoen te lang heeft geduurd.

Neemt niet weg dat ik het de leukste serie vind van de afgelopen jaren The hatch…button… dat was echt genieten

Misschien over een tijd de dvd box, die lijkt me wel waard, en dan alles een keertje opnieuw kijken

Maarja… het is nu wel… voorbij
α & Ω
pi_82050087
quote:
Whisperer?
Michael verscheen een paar afleveringen terug aan Hurley en legde uit dat het gefluister wat je soms hoorde op het eiland van zielen kwam die nog niet verder konden. Daarvan was de ziel van Michael er eentje.

Die zat nog vast op het eiland vanwege wat hij gedaan had.
pi_82050191
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:55 schreef nikk het volgende:

[..]

Het eiland en alles dat je de afgelopen zes jaar hebt gezien was irrelevant. Het ging om de momenten van teambuilding. Dat is waar Lost dus duidelijk om ging.
Ben je aan het trollen?
pi_82050247
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:59 schreef Symer het volgende:

[..]

Michael verscheen een paar afleveringen terug aan Hurley en legde uit dat het gefluister wat je soms hoorde op het eiland van zielen kwam die nog niet verder konden. Daarvan was de ziel van Michael er eentje.

Die zat nog vast op het eiland vanwege wat hij gedaan had.
Ah, nu weet ik het weer

Seizoen 6 is trouwens de eerste die ik op tv heb zitten kijken… nooit meer
α & Ω
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:07:09 #76
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82050287
tis afgelopen
Ik wil ze allemaal opnieuw zien
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_82050509
Heb even wat topics doorgelezen, maar dan vraag ik me nog altijd af. Hoe kon Desmond al op het eiland weten dat er een ALT-tijdlijn was?
En die ALT-tijdlijn iedereen gaat op een gegeven moment dood en dan begint voor hen de ALT, dus die vliegtuigscene speelt zich voor elk karakter op een ander moment in tijd af? Hoe kan het dan wel dat ze allemaal in korte tijd zich aware zijn van die ALT? Allemaal bijna op hetzelfde moment? Dat lijkt echt over één nacht ijs te gaan?

[ Bericht 28% gewijzigd door Scorpion_17 op 29-05-2010 01:41:12 ]
pi_82050803
Zo dat was het dan. Ik zou zelf nog wel een soort 7e seizoen of opvolgende serie willen schrijven

Maar wat ben ik blij dat ik van dat net5 af ben zeg. Klote zender met al die reclame altijd minstens 4 promo's per reclameblok En altijd dezelfde promo's
Geen wonder dat ze met de helft van alle programma's al bij voorbaat falen
pi_82050988
En Walt? En de dharma initiative? 4 8 15 16 23 42? de pallets voer?

En wat herinneren ze zich nou eigenlijk? Tot welk punt?
pi_82051157
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:39 schreef LostFormat het volgende:
En Walt? En de dharma initiative? 4 8 15 16 23 42? de pallets voer?

Allemaal irrelevant.

Schijnbaar.
pi_82051500
En mocht Ben nou niet mee de kerk in omdat hem de 'hemel' niet is gegund? En alle andere crashers van Oceanic 815 al dood waren en het verblijf op het eiland gewoon al een tussenstop voor die hemel was?
pi_82051519
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:08 schreef Bytus het volgende:
En mocht Ben nou niet mee de kerk in omdat hem de 'hemel' niet is gegund? En alle andere crashers van Oceanic 815 al dood waren en het verblijf op het eiland gewoon al een tussenstop voor die hemel was?
Ik bedoel: Ben wilde niet mee, was dat omdat hij de hemel niet in mocht? Of door een andere reden? Die andere vraag blijft staan
pi_82051631
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:08 schreef Bytus het volgende:
Ben was nog niet klaar met z'n leven in de "ALT" (noem het maar nog steeds ALT bij gebrek aan een betere term).
pi_82051636
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:09 schreef Bytus het volgende:

[..]

Ik bedoel: Ben wilde niet mee, was dat omdat hij de hemel niet in mocht? Of door een andere reden? Die andere vraag blijft staan
Hij kon het nog niet verwerken dat ie dood was
pi_82051672
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:15 schreef Mekkalomp het volgende:

[..]

Hij kon het nog niet verwerken dat ie dood was
Ja zoiets dacht ik ook. Ik vond het een duidelijk einde, had het veel vager verwacht. Dat dingen als die ijsbeer en cijfercombinaties niet worden uitgelegd neem ik op de koop toe.
Genoten van Lost, ga het missen!
pi_82052076
Teleurstellend einde... veel grote vragen en mysteries (die deze show zo goed maakte) zijn onbeantwoord gebleven... en het einde... nou, iedereen heeft een andere theorie... het zal wel nooit helemaal duidelijk worden

check dit, ik weet niet als het al gepost is:

pi_82052087
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:39 schreef LostFormat het volgende:
En Walt?
Daar zit ik ook het meeste mee, bij rewatches van seizoen 1 en 2 en de shorts is duidelijk dat de schrijvers heel veel met Walt van plan waren.
quote:
En de dharma initiative? 4 8 15 16 23 42? de pallets voer?
Dharma en de nummers zijn redelijk verklaard mijn inziens; herinneren we ons deze nog?

Door de schrijvers als canon bestempeld, dus voor mij voldoende.

Daarbij hebben de nummers nog meer betekenis gekregen dit seizoen door het verband met Jacob.
quote:
Ik denk hun hele levens, dus ook tot voorbij wat wij kennen. Misschien hebben Hurley en Ben nog wel eeuwen geleefd.
pi_82052205
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:52 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Daarbij hebben de nummers nog meer betekenis gekregen dit seizoen door het verband met Jacob.
De nummers hebben een verklaring gekregen maar vrijwel nul betekenis daardoor. Dat maakt het zo teleurstellend in mijn ogen.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 07:14:50 #89
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_82052932
Jammer dat het voorbij is hoor
opgezegd@fok.nl
pi_82053404
Weet eigenlijk niet of ik aan rewatch begin :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:09:46 #91
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_82053550
Het lijkt wel of we drie topics terug in de tijd zijn gegaan nu de serie ook op net5 afgelopen is. Of zit ik nu in een ALT?
pi_82053575
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 03:05 schreef nikk het volgende:

[..]

De nummers hebben een verklaring gekregen maar vrijwel nul betekenis daardoor. Dat maakt het zo teleurstellend in mijn ogen.
Ah, dus je had liever helemaal geen verklaring gehad?
pi_82053648
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 08:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet eigenlijk niet of ik aan rewatch begin :/
Doen. Zie je juist alle steken die ze hebben laten liggen. En een lijstje bijhouden.
pi_82053893
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:17 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Doen. Zie je juist alle steken die ze hebben laten liggen. En een lijstje bijhouden.
Wordt een klein lijstje dan

Als je alles achter elkaar kijkt (wat je vast niet gedaan hebt) zul je juist zien dat het overgrote deel later netjes afgesloten is. Alleen als je er jaren over doet om van de pilot naar The End te komen kan ik me voorstellen dat je de link niet legt tussen een vraag en een antwoord dat seizoenen later pas komt in een schijnbaar ongerelateerde verhaallijn.

Voorbeeld: al die mensen die zich nu nog afvragen waar die ijsbeer vandaan kwam. Die hebben nooit een link gelegd toen het antwoord kwam in seizoen 3.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:57:27 #95
133369 Jivis
Critikut
pi_82054237
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Wordt een klein lijstje dan

Als je alles achter elkaar kijkt (wat je vast niet gedaan hebt) zul je juist zien dat het overgrote deel later netjes afgesloten is. Alleen als je er jaren over doet om van de pilot naar The End te komen kan ik me voorstellen dat je de link niet legt tussen een vraag en een antwoord dat seizoenen later pas komt in een schijnbaar ongerelateerde verhaallijn.

Voorbeeld: al die mensen die zich nu nog afvragen waar die ijsbeer vandaan kwam. Die hebben nooit een link gelegd toen het antwoord kwam in seizoen 3.
Inderdaad. Wat dus het "zes jaar van mijn leven vergooid" argument totaal onderuit haalt.
Amen.
pi_82054331
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Indeed. Die paarden en ijsberen komen gewoon van the others vandaan… is redelijk duidelijk uitgelegd.

Op het eind blijven er dus maar 5 personen op het eiland; Hurley (nieuwe jakob), Ben (nr.2) Desmond, Rose en d'r man… ow en Vincent die naast het rottende lijk van Jack ligt
α & Ω
pi_82054805
Nee Desmond is naar zijn vrouw en kind gebracht..
pi_82054896
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 10:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee Desmond is naar zijn vrouw en kind gebracht..
O ja klopt… zat hij nou in het vliegtuig of niet
α & Ω
  zaterdag 29 mei 2010 @ 10:54:33 #99
133369 Jivis
Critikut
pi_82055188
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 10:40 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

O ja klopt… zat hij nou in het vliegtuig of niet
Nee, werd door Hurley en Ben uit de grot gehesen.
Amen.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 11:04:54 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_82055371
Er is nog wel een vraag die me bezighoudt en dat is hoe het nu precies zat met Jacob's cabin. Wie zat er nu op welke momenten in en waarom? Er is op een gegeven moment een scene dat je Hurley door het raampje naar binnen ziet kijken en dan ziet hij Christian (MIB) in de stoel zitten. Maar daarna verschijnt er opeens een oog voor het raam dat Hurley wegjaagt. Wie was dat nu?

Verder is het voor de totale verhaallijn niet zo belangrijk dat men na seizoen 2 nooit meer iets met Walt heeft gedaan, alleen wel jammer. Er werd met name in seizoen 1 wel redelijk wat nadruk op zijn krachten gelegd, maar dat bleek uiteindelijk dus niet zo relevant voor de plot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')