Ik heb m'n telefoon uitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij reageert niet meer op sms'jes?
Toen ik op safari was, in donker Afrika. Stond ik plotseling veur een leeuw ik schrok mien heulemoal noar. Iederen ging op de loop, ik denk t mot gebeuren. Ik denk den leeuw den vret mien op. Moar dit was wat ik heurde:quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik op safari was, in donker Afrika. Stond ik plotseling veur een leeuw ik schrok mien heulemoal noar. Iederen ging op de loop, ik denk t mot gebeuren. Ik denk den leeuw den vret mien op. Moar dit was wat ik heurde:
Mama, woar is mien pils? Mien pilsje ben ik kwiet
En dan lekker aan de Hennesyquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die heb ik in de gootsteen gekwakt.
Want er liep een witte eend op het midden van de wegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik op safari was, in donker Afrika. Stond ik plotseling veur een leeuw ik schrok mien heulemoal noar. Iederen ging op de loop, ik denk t mot gebeuren. Ik denk den leeuw den vret mien op. Moar dit was wat ik heurde:
Mama, woar is mien pils? Mien pilsje ben ik kwiet
En onze blauwe eend hing in de booooomenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Want er liep een witte eend op het midden van de weg
* -_Guitarist_- draait de nek van dat kutbeest voor de zekerheid nog ff omquote:
* MarkoAlmelo doet het bij David ook voor de zekerheidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- draait de nek van dat kutbeest voor de zekerheid nog ff om
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
* MarkoAlmelo doet het bij David ook voor de zekerheid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |