Ik heb m'n telefoon uitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij reageert niet meer op sms'jes?
Toen ik op safari was, in donker Afrika. Stond ik plotseling veur een leeuw ik schrok mien heulemoal noar. Iederen ging op de loop, ik denk t mot gebeuren. Ik denk den leeuw den vret mien op. Moar dit was wat ik heurde:quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik op safari was, in donker Afrika. Stond ik plotseling veur een leeuw ik schrok mien heulemoal noar. Iederen ging op de loop, ik denk t mot gebeuren. Ik denk den leeuw den vret mien op. Moar dit was wat ik heurde:
Mama, woar is mien pils? Mien pilsje ben ik kwiet
En dan lekker aan de Hennesyquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die heb ik in de gootsteen gekwakt.
Want er liep een witte eend op het midden van de wegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik op safari was, in donker Afrika. Stond ik plotseling veur een leeuw ik schrok mien heulemoal noar. Iederen ging op de loop, ik denk t mot gebeuren. Ik denk den leeuw den vret mien op. Moar dit was wat ik heurde:
Mama, woar is mien pils? Mien pilsje ben ik kwiet
En onze blauwe eend hing in de booooomenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Want er liep een witte eend op het midden van de weg
* -_Guitarist_- draait de nek van dat kutbeest voor de zekerheid nog ff omquote:
* MarkoAlmelo doet het bij David ook voor de zekerheidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- draait de nek van dat kutbeest voor de zekerheid nog ff om
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
* MarkoAlmelo doet het bij David ook voor de zekerheid![]()
Die kende ik zelfsquote:
Joodels!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Basquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef Redbaron het volgende:
brr koud, net 30pallets diepvries geladen die maandag naar regio eindhoven mogen*O*
ik hoef dus lekker geen pendel meer te doen... hiephoi
Dat doe ik de hele dag doorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef Redbaron het volgende:
brr koud, net 30pallets diepvries geladen die maandag naar regio eindhoven mogen*O*
ik hoef dus lekker geen pendel meer te doen... hiephoi
Stuur een sollicitatiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb weer een bieb-abboWat heerlijk om tussen al die boeken te snuffelen. Ik zou er best willen werken.
Weet mijn tijd dan echt wel door te komen. Ik moest ook gelijk aan jou denken JustinHoe kun je je nou vervelen in de bieb? Zoveel boeken, internet, mensen..en boeken, boeken en nog eens boeken.
Ik ga eerst vragen of ze nog personeel nodig hebben en aan de hand van hun antwoord ga ik dat zeker doen.quote:
Doe je wel een beetje rustig aan? Ik wil niet zeuren hoor, maar you knowquote:
oke mamaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje rustig aan? Ik wil niet zeuren hoor, maar you know![]()
niet rellen, dwars liggen en rotzooi trappen, alles gaat tegen je gebruikt worden, snappie?
Zou tof zijn als je mn collega werdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga eerst vragen of ze nog personeel nodig hebben en aan de hand van hun antwoord ga ik dat zeker doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |