Slechte koop dus voor die investeerders!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor het gemak kijk je niet naar de investeerders die 114% en 54% meer aandelen hebben gekocht.
Laten we daar geen discussie over beginnen. Het is sowieso een loze discussie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dus je had liever Duits gepraat?
Ik heb liever een schoon milieu dan een "vermeend schoon politiek geweten". Die brandende oliebronnen in Irak en Koeweit zijn ook met half-Russische techniek aangepakt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef waht het volgende:
[..]
Laten we daar geen discussie over beginnen. Het is sowieso een loze discussie.
Ik herkende je niet met je mooie plaatje van Hillary.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Slechte koop dus voor die investeerders!
Heb het niet over die bedrijven toch? Goldman Sachs heb ik het over momenteel, een crimineel klote bedrijf o.a. verantwoordelijk voor de Griekse financiële crisis
En waartegen parlementaire onderzoeken lopen in de V.S.
Moet jou ook alles uitleggen he Swansen?
Max Keiser takes offense to Goldman Sachs story
Rolling Stone: The Great American Bubble Machine
BP olie ramp = 9/11 deel III![]()
ALs ik die youtube pagina zie waar alles in hoofdletters schreeuwerig wordt verkondigd en vol staat met conspiracy dingen, geloof ik het niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef mediacurator het volgende:
Breaking! volgens experts heeft BP mogelijk een giftige vulkaan geraakt!
De vulkaan zou mogelijk zwavel en giftige metaal erts uitspuwen!
Er is al veel commentaar op BP geweest betreft de informatie voorziening maar ik vind dit toch wel erg netjes uitgelegd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Technische uitleg van BP
Over de lopende actie's.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:47 schreef jeoff het volgende:
Ik zie zomaar het bekende Veolia logo linksboven in de hoek van de BP Live feed.
Ga ik toch wat anders tegen het vervoersbedrijf hier in NL aankijken.. ik had nooit verwacht dat ditzelfde bedrijf dit soort onderwater machines maakte?
quote:Veolia Environnement is the world leader in environmental services.
With operations on every continent and more than 312,590 employees, we provide customized solutions to meet the needs of municipal and industrial customers in four complementary segments: water, environmental services, energy services and passenger transportation. Veolia Environnement recorded revenue of 34.6 billion euros in 2009.
400 keer zo hoog als de waterleiding.quote:Op woensdag 2 juni 2010 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Druk in de pijp is waarschijnlijk 15.000 psi (ruim 1000 bar).
Zo de zaag is weer los dan kunnen ze weer verder.quote:127 Teletekst do 03 jun
BP kan verder met zaagwerk oliepijp
` In de Golf van Mexico is olieconcern
BP erin geslaagd een zaagblad los te
krijgen dat bijna een dag klem zat.Door
het probleem lag de operatie om het
olielek te bedwingen stil.
De zaag moet de lekkende oliepijp op
anderhalve kilometer diepte inkorten.
Daarna kan er een kap op het lek worden
geplaatst en kan de olie via een nieuwe
pijp naar tankschepen worden afgevoerd.
De olie is de kust van Florida tot op
enkele kilometers genaderd.De kans is
groot dat de toeristenstranden worden
vervuild.Eerder spoelde al olie aan in
de kuststaten Louisiana,Mississippi en
Alabama.
Eerst nog de zaag vervangen en dan mogen ze terug verder spelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo de zaag is weer los dan kunnen ze weer verder.
Wat een fucking shitstorm zeg, het wordt tijd voor een andere "package" vrees ik. Rob Geus baalt waarschijnlijk hard van de zee nu.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:42 schreef semexo het volgende:
Ik heb het zo te doen met die arme dieren daar. Ze ondergaan een pijnlijke verstikkingsdood, en de walvissen en dolfijnen krijgen allemaal olie in de longen waardoor ze een pijnlijke dood stervenVogels proberen wanhopig weg te vliegen, en de arme schildpadden spartelen om vooruit te komen in de dikke oliedrab
De vlek is al 1.200km lang en 400km breed, en het lek spuit in ieder geval nog 3 maanden door, waarna te hopen is dat de "relief wells" ook werken. :
UPDATE VAN CNN:
De afsluitende pakking die ze erop wilden plaatsen gaat niet meer door omdat de diamanten zaag vastgelopen was. Ze gaan nu een ouderwetse kap eroverheen plaatsen zoals ze eerder geprobeerd hadden.
PLAN VOOR PLAATSEN LOWER-MARINE RISER FAALT, BP GAAT NU TOP-HAT PLAATSEN
Making matters worse, BP announced Wednesday it had abandoned its latest plan to use a massive diamond wire cutter to cut the pipe spewing oil.
BP engineers had hoped that the cutter would cut the pipe making it easier for them to place a cap on it.
The diamond wire cutter plan was dumped after the device got stuck midway through the pipe. It was freed and taken to the surface, Coast Guard Adm. Thad Allen said.
The next move will be to use the same sheer-cutting device that made a successful cut on the riser Tuesday. The only issue with that cutter is the rougher surface left by that cut will not accommodate the tight seal needed for installation of the lower-marine riser package that BP wanted to use the stop the gusher.
BP engineers now plan to use a different device called a "top hat" instead.
http://edition.cnn.com/20(...)ll/index.html?hpt=T2
Terecht, weet er iemand toevallig of BP failliet kan gaan door dit ongelukje?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef JimmyJames het volgende:
BP May Sell Prudhoe Bay Stake to Get Cash as Spill Costs Mount
Ze zullen waarschijnlijk hun meest kostbare assets in de uitverkoop moeten doen om die rotzooi op te ruimen (terecht natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |